Voor fietsgerelateerde topics die niet in een andere categorie passen.

Het "nieuwe" Puck Moonen topic

Ramon73
Forum-lid

Ramon73 09 okt 2022 22:32

Ernie C. schreef: 09 okt 2022 21:53
Er staan leuke plaatjes van haar op insta en blijkbaar is dat reden genoeg om bakken met geld over dat wicht uit te storten maar verder vind ik het maar een domme doos.
Als je je geld met je lichaam kunt verdienen zonder te zweten en op een manier dat het fatsoenlijk is, dan ben je gek als je het niet doet.

Maar geef mij bijvoorbeeld Leontien van Moorsel maar, ook een mooie vrouw die (wel) goed kan fietsen maar die het ook alleen bij fietsen hield.
Dogma F

patrickvb
Forum-lid

patrickvb 09 okt 2022 22:34

Ai ai, dat gaan de die-hard fans van sportbeha prentjes niet graag lezen.

Leontien is uiteraard van een heel ander kaliber. Respect!

bakboord1
Forum-lid

bakboord1 09 okt 2022 22:44

Puck leeft haar leven en doet niemand iets verkeerd.
Op een manier die volgens oude economische wetten niet kant verdient ze haar brood.
Maar twee dingen blijven mij verbazen en dat is 1 de adoratie alsof ze de mooiste fietsende vrouw is en 2 dat sommigen zo negatief moeten praten over haar prestaties.

Leven en laten leven zou ook in dit topic fijn zijn.

Ernie C.
Forum-lid HC

Gebruikersavatar Ernie C. 09 okt 2022 22:56

Als je in de media je geld verdiend, is het de bedoeling dat er over je gepraat wordt. Leven en laten leven brengt geen brood op de plank.

De plaatjes en het fietsen doet ze op haar niveau prima. Het probleem is wanneer er tekst uitkomt. Dat is meestal van zo'n vreselijk, tenenkrommend laag niveau dat ik het toch echt niet kan laten er iets over te zeggen.
Campagnolo Ultra Dork

rikkert
Forum-lid

rikkert 10 okt 2022 09:32

Dat ben ik wel met je eens Ernie, het is allemaal super oppervlakkig en best wel stone-coal-english, met weinig diepgang. Hoeft ook niet, maar ik waardeer het als het wel zo is.

Aan de ene kant: Ik begrijp ook nooit zo goed dat bedrijven dit gebruiken om producten aan de man te brengen. Bij mij werkt het averechts. De gemiddelde influencer is echt zo niet kritisch, dan kan ik net zo goed reclame kijken.

Aan de andere kant: Als je marketeer bij een bedrijf bent, en je moet de verkoop omhoog krijgen en dit blijkt te werken, dan zou ik dat ook doen. En daardoor verdient dit soort types een prima boterham.

Ik moet zeggen dat ik Puck een tijdje gevolgd heb, gewoon om een eerlijk en eigen beeld te hebben. Maar na de zoveelste cappuccino die getapt wordt en die fiets die voor de honderdste keer gepoetst wordt en weer een gerecht dat voor drie weken gekookt was, had ik het wel zo'n beetje gezien. En oh ja, die vreselijke katten. Maar blijkbaar zijn 706 duizend (!) dit het wel leuk vinden. Ik snap heel goed dat veel marketeers graag met haar zaken doen
Time flies like an arrow; fruit flies like a banana.

daniel1975
Forum-lid HC

Gebruikersavatar daniel1975 10 okt 2022 09:56

rikkert schreef: 10 okt 2022 09:32
Aan de ene kant: Ik begrijp ook nooit zo goed dat bedrijven dit gebruiken om producten aan de man te brengen. Bij mij werkt het averechts. De gemiddelde influencer is echt zo niet kritisch, dan kan ik net zo goed reclame kijken.
Zoek even op Japke Janneke op instagram.
Dat is nog vele malen tenenkrommender dan Puck. Ongezond mager, geen kritisch woord, en een enorme bak aan sponsoring en productplacement. Ik zou spontaan mijn Garmin en Tacx de deur uit doen, en zowel de Liv (huidige fietssponsor) van mevr75 en mijn Canyon (vorige sponsor) terugsturen. En Rapha heb ik gelukkig al niet meer :twisted:
Ik krijg er echt de kriebels van dat dit soort kansloos gedoe.
Doe mij dan maar Puck, daar zit in elk geval nog iets oprechts en eigens tussen.
Less is bore

Jans
Forum-lid HC

Gebruikersavatar Jans 10 okt 2022 10:27

daniel1975 schreef: 10 okt 2022 09:56
Dat is nog vele malen tenenkrommender dan Puck. Ongezond mager, geen kritisch woord, en een enorme bak aan sponsoring en productplacement. Ik zou spontaan mijn Garmin en Tacx de deur uit doen, en zowel de Liv (huidige fietssponsor) van mevr75 en mijn Canyon (vorige sponsor) terugsturen. En Rapha heb ik gelukkig al niet meer :twisted:
Doe mij dan maar Puck, daar zit in elk geval nog iets oprechts en eigens tussen.
Ik zie daar dus andere dingen dan Daniël. Wat voor eigens? Zoals gezegd, posten bij de koffiemachine? Maar werkt voor mij ook wel. Nooit zal ik iets van MAAP kopen.

rikkert
Forum-lid

rikkert 10 okt 2022 10:43

Jans schreef: 10 okt 2022 10:27
daniel1975 schreef: 10 okt 2022 09:56
Ik zie daar dus andere dingen dan Daniël. Wat voor eigens? Zoals gezegd, posten bij de koffiemachine? Maar werkt voor mij ook wel. Nooit zal ik iets van MAAP kopen.
Haha, JapkeJanneke, ja die ik heb ik ook een tijdje gevolgd. Ik hoop van harte voor haar en haar kind dat die er uit liefde is gekomen. Maar commercieel legt het haar ook geen windeieren. De bakfietsen, kinderwagens, en andere zut vliegen je om de oren en zijn allemaal fantastisch. Het is allemaal weinig kritisch. Ten opzichte van Puck is JJ met 114 duizend echt een kleintje. Maar inderdaad, jeuk van mijn tenen tot in mijn kruin. Gelukkig simpel op te lossen, gewoon niet meer volgen. Zo gezegd, zo gedaan.

Kansloos is het overigens niet, blijkbaar werkt het want anders het het niet zoveel succes. Het is alleen niet mijn en jouw kopje thee.

JPAR
Forum-lid HC

Gebruikersavatar JPAR 10 okt 2022 10:48

Ik las in eerste instantie 'jeuk van mijn tenen tot in mijn kruis'. :mrgreen:
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/

rikkert
Forum-lid

rikkert 10 okt 2022 10:54

JPAR schreef: 10 okt 2022 10:48 Ik las in eerste instantie 'jeuk van mijn tenen tot in mijn kruis'. :mrgreen:
Nope, geenszins.

marsman
Forum-lid

marsman 10 okt 2022 10:58

Dat je geen kritiek uit op de sponsorproducten, dat lijkt me wiedes. Maar sjees, dat account van J Janneke: 100% me, myself and I. De enige foto die ik tegenkom waar ze zelf niet opstaat is van de kleine, Dec 2021.
Ik pak ze wel weer in de afdaling :-)

daniel1975
Forum-lid HC

Gebruikersavatar daniel1975 10 okt 2022 11:08

En dat kind is inderdaad commercieel erg interessant.
Less is bore

Plaats reactie