Wielerseizoen 2023
Je gaat er al van uit dat remco de rit gekregen heeft, maar is dat zo? Wat is de rol van van aert dan in die rit waar hij toch ook blijkbaar ook volop meekoerste? Allemaal cinema samen met het hele peleton afgesproken ? Op welk bewijs baseer je je om met zekerheid te stellen dat remco de rit "gekregen" heeft en achteraf te gaan kommaneuken?
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Jongens, we kunnen dit tot op de laatste letter uitkauwen, maar volgens mij is het heel simpel;
RE is een hele sterke renner
RE is verbaal niet altijd even handig
RE heeft buiten vlaanderen gemiddeld genomen een hele lage gunfactor
Heel veel ingewikkelder is het volgens mij niet.
Less is bore
Daar ben ik dus niet van overtuigd, tenzij je 'buiten Vlaanderen' reduceert tot Nederland misschien.daniel1975 schreef: ↑27 jun 2023 08:35 .........
...........
Uit mijn contacten met wielerliefhebbers uit Fra en VS blijkt dat alvast niet, integendeel.
Dat mensen geen fan zijn van een renner is begrijpelijk, dat zij hem weinig gunnen mag geen probleem zijn maar dat ze iemand als pispaal gaan gebruiken bij ieder akkefietje of zelfs geen akkefietje is er over en zegt meer over degenen die er zich aan bezondigen dan over degene(n) waar het over gaat. En , speel ik advokaat van Remco? Misschien wel maar ik doe dat voor iedereen waarbij ik vind dat hij onbehoorlijk behandeld wordt. Ik vond bvb Lance A. een behoorlijke eikel maar heb zelfs die nog op een paar punten verdedigd, uit frustratie iemand neerhalen zelfs al weet je niet of het al dan niet terecht is is echt wel kleinzielig.daniel1975 schreef: ↑27 jun 2023 08:35 Jongens, we kunnen dit tot op de laatste letter uitkauwen, maar volgens mij is het heel simpel;
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord.
Wallonië is alvast ook collectief fan van Remco. En verder lijkt hij eerder sterke reacties op te roepen, zowel pro als con. Hoge bomen vangen veel wind zeker, hoewel je dat in zijn geval niet al te letterlijk mag nemendaniel1975 schreef: ↑27 jun 2023 08:35
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ja maar Fransen liepen ook weg met Voeckler, dus die neem ik niet serieuslugosi schreef: ↑27 jun 2023 09:07Daar ben ik dus niet van overtuigd, tenzij je 'buiten Vlaanderen' reduceert tot Nederland misschien.daniel1975 schreef: ↑27 jun 2023 08:35 .........
...........
Uit mijn contacten met wielerliefhebbers uit Fra en VS blijkt dat alvast niet, integendeel.
Less is bore
wat was er fout aan Voeckler? Af en toe een beetje bekketrekken maar voor de rest een spectaculair en aanvallende renner en daar draait het toch om?daniel1975 schreef: ↑27 jun 2023 09:26Ja maar Fransen liepen ook weg met Voeckler, dus die neem ik niet serieuslugosi schreef: ↑27 jun 2023 09:07Daar ben ik dus niet van overtuigd, tenzij je 'buiten Vlaanderen' reduceert tot Nederland misschien.daniel1975 schreef: ↑27 jun 2023 08:35 .........
...........
En behalve spectaculair en aanvallend, was dat toch ook gewoon een steengoed renner? De tour van 2011 gaat me altijd bij blijven als de tour waar ik op een gegevens moment zoveel sympathie kreeg, dat ik hoopte dat ze hem niet meer uit het geel gingen rijden.
Geloof ik niks van. In mijn omgeving is ieder juist enthousiast. Dat komt omdat dat wielerliefhebbers zijn en de Prive en Weekend bij de tandarts op tafel laten liggen.daniel1975 schreef: ↑27 jun 2023 08:35 RE heeft buiten vlaanderen gemiddeld genomen een hele lage gunfactor
Waar ik alleen slecht tegen kan:
- als je een keer kritiek op hem hebt je gelijk als Remco hater wordt uitgemaakt
- als hij maar een klein windje laat er gelijk een kudde klaar staat om de stok te pakken
Remco is daarmee helaas wel het ideale voorbeeld om het Halo en Horn effect uit te leggen.
In normaal Nederlands:
- voor een groep mensen maakt het niet uit wat Remco doet want die vinden toch alles geweldig
- voor een groep mensen maakt het niet uit wat Remco doet want die vinden toch alles kut
Inderdaad, in Wallonië is Remco eveneens populair. Dat hij zeer vlot (en goed) Frans praat helpt natuurlijk.raven14 schreef: ↑27 jun 2023 09:24Wallonië is alvast ook collectief fan van Remco. En verder lijkt hij eerder sterke reacties op te roepen, zowel pro als con. Hoge bomen vangen veel wind zeker, hoewel je dat in zijn geval niet al te letterlijk mag nemendaniel1975 schreef: ↑27 jun 2023 08:35
Ook WVA heeft er trouwens grote aanhang, net als 'eigen renner' Arnaud De Lie.