Wat heb jij voor het laatst gekocht?
Bij mijn laatste bezoek aan velofollies heb ik ook enkele topmerken niet aangedaan, Bianchi;specialiest, pinarello,en trek.
Mijn ogen wel de kost gegeven bij de kleinere merken (soms onbekende) en daar ook veel fietsen gezien waar ik verliefd op werd, daarbij ook enkele kleine en startende wielenbouwers met heel gave concepten.
Mijn ogen wel de kost gegeven bij de kleinere merken (soms onbekende) en daar ook veel fietsen gezien waar ik verliefd op werd, daarbij ook enkele kleine en startende wielenbouwers met heel gave concepten.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Maar de gemiddelde bezoeker wil denk ik wel even wegdromen bij een Dogma of Sworks.ottorongo schreef: ↑20 jan 2023 23:24 Bij mijn laatste bezoek aan velofollies heb ik ook enkele topmerken niet aangedaan, Bianchi;specialiest, pinarello,en trek.
Less is bore
Ja, dat is ook een route. Ben benieuwd of je jezelf als merk dan nog echt onderscheid als de zoveelste concept store.Wasje1 schreef: ↑20 jan 2023 21:40Ik ken enkele mensen die bij Codagex werken, volgens wat ik vernomen heb zou Colnago de verdeling zelf gaan organiseren via een soort conceptstores zoals ook Specialized dit doet.
Maar zeker ben ik hier niet van.
Maar back on topic: Een BIKEYOKE Saddle Clamping Plate Lower Part om een zadel met carbon rails te kunnen monteren.
Afzien is de kunst om je protesterende organen in slaap te wiegen... onamihs stal die van P.Winnen.
Perfetto Ros 2 blauw in solden.
Solden in combinatie met ecocheque. Gevalletje kon ik niet lagen liggen...
Solden in combinatie met ecocheque. Gevalletje kon ik niet lagen liggen...
Je klinkt als mijn vrouw
En ook wel een terechte opmerking
Ik geef aan quasi niets anders geld uit. Ik rij met een Dacia op LPG, ga niet op café, ga niet duur gaan eten, geen mega tv installatie, een klein huis,...
Ik fiets veel. Ik krijg jaarlijks ca 1500 euro fietsvergoeding. En ja, die gaat helemaal op aan fietsmateriaal.
En eigenlijk een nuloperatie. 154 soldenprijs - 92 euro ecocheques en m'n oude Perfetto Ros is te koop. Daar ga ik wel nog een 60-70 euro voor krijgen.
En ook wel een terechte opmerking
Ik geef aan quasi niets anders geld uit. Ik rij met een Dacia op LPG, ga niet op café, ga niet duur gaan eten, geen mega tv installatie, een klein huis,...
Ik fiets veel. Ik krijg jaarlijks ca 1500 euro fietsvergoeding. En ja, die gaat helemaal op aan fietsmateriaal.
En eigenlijk een nuloperatie. 154 soldenprijs - 92 euro ecocheques en m'n oude Perfetto Ros is te koop. Daar ga ik wel nog een 60-70 euro voor krijgen.
I know I know.
Maar nu écht! Vanaf nu!
Maar nu écht! Vanaf nu!