Vandaag gefietst in 2010?
-
- Forum-lid
Gezellig!
-
- Forum-lid
[quote="Theo V"]Wordt het de Rotterdamse Forumrit in Limburg?
Dat moet wel gezellig worden.:D[/quote]
Ah, Theo ook mee dus!
Dat moet wel gezellig worden.:D[/quote]
Ah, Theo ook mee dus!
[quote="BianchiSL3"][quote="ferry1982"]ben heel benieuwd wat voor route dat gaat worden als ik de foto,s zie[/quote]
Zo iets: Starten in bij Herberg Oud-Holset, dan een rondje door de Voerstreek met lunch in Teuven en uiteindelijk via de mooiste weggetjes van Zuid-Limburg terug naar Holset.[/quote]
D(i)e kroegjes (onderweg) ga ik niet overleven. Als je er een 3-landentocht van wilt maken hou je gewoon vanaf Oud-Holset je benen stil en sta je binnen 3 binnen onderaan de helling van 10% vanaf Duits-Lemiers naar Orsbach. Vandaar bestaat er diverse mogelijkheden om als een haa(n)s weer duits grondgebied te verlaten
Zo iets: Starten in bij Herberg Oud-Holset, dan een rondje door de Voerstreek met lunch in Teuven en uiteindelijk via de mooiste weggetjes van Zuid-Limburg terug naar Holset.[/quote]
D(i)e kroegjes (onderweg) ga ik niet overleven. Als je er een 3-landentocht van wilt maken hou je gewoon vanaf Oud-Holset je benen stil en sta je binnen 3 binnen onderaan de helling van 10% vanaf Duits-Lemiers naar Orsbach. Vandaar bestaat er diverse mogelijkheden om als een haa(n)s weer duits grondgebied te verlaten
http://forum.fiets.nl/topic.asp?TID=46003 voor de forumrit
he he vanmiddag maakte de regen eindelijk plaats voor een lekker stukje fietsen. Met een beetje wind een good old rondje Rotte gedaan met een lekker zonnetje erbij. Toch iets te warm aangekleed, maar dat maakt niet uit. Met 45 km op de teller weer terug.
- fredmtb-sport
- Forum-lid
- Contact
Vlot na het werk in Lieren nog een rondje Veluwe met de klimmetjes van de Posbank gedaan. Om 16:30u vertrokken en om 18:45u klaar met 70 km op de klokken. Ging nog net qua licht, alleen werd het frisjes aan het einde.
Denk dat dit het laatste ritje met daglicht was na mijn werk met de wintertijd vanaf volgende week.
Helaas, aan alles komt een einde.
Denk dat dit het laatste ritje met daglicht was na mijn werk met de wintertijd vanaf volgende week.
Helaas, aan alles komt een einde.
Met grote groepen tegenwoordig wielrennen op de openbare weg?
Zou verboden moeten worden..........
Zou verboden moeten worden..........