Het Grote China Topic (frames + onderdelen)
Scherp @Japiecarbon
Maar de container die ik bedoel is zo'n container die je ook vaak in supermarkten ziet. Die containers waar de nieuwe voorraad in dozen opgestapeld staan voordar ze het vak in gaan ( ja die heten ook containers)
(Ik bedoelde niet zo'n container waarin al die kleine chineesjes naar Nederland worden gesmokkeld.)
Maar de container die ik bedoel is zo'n container die je ook vaak in supermarkten ziet. Die containers waar de nieuwe voorraad in dozen opgestapeld staan voordar ze het vak in gaan ( ja die heten ook containers)
(Ik bedoelde niet zo'n container waarin al die kleine chineesjes naar Nederland worden gesmokkeld.)
-
- Forum-lid
[/quote]JIM1975 schreef:Mag ik vandaag voor spacerpolitie spelen? Ja? ok, daar gaat ie dan...
Wat dacht je van iets minder spacers? Het ziet er een beetje... euh... vervaarlijk uit!
Ik zie geen spacers
vegeta schreef:JIM1975 schreef:Mag ik vandaag voor spacerpolitie spelen? Ja? ok, daar gaat ie dan...
Wat dacht je van iets minder spacers? Het ziet er een beetje... euh... vervaarlijk uit!
Ik zie geen spacers [/quote]
Maar ook geen fiets meer
Eerste drie uurtjes zijn ermee gefietst. Eerste indruk is goed.
Zadelpen wil nog wel een beetje naar beneden zakken. Daar moet ik nog wat op vinden het balhoofd moet even worden nagekeken.
Verder stuurt hij redelijk strak.
Kortom ik is een tevreden man! Of had ik nou toch die FM098 moeten kopen