Van simpele km-tellers tot vermogensmeters en GPS

Strava: Vragen, Opmerkingen, Tips&Tricks

Nee_Nee
Forum-lid HC

Nee_Nee 28 okt 2016 15:03

Ik heb inmiddels een premium abonnement.. M'n laatste (en tevens eerste).

ric
Forum-lid

Gebruikersavatar ric 28 okt 2016 22:39

Ben een paar maandjes premium geweest om ze te sponsoren ...
Ik vind de extra opties in premium niet zo interessant
Ben al enthousiast over de gratis versie
Ook de routeplanner vind ik heel prettig werken
Canyon Aeroad / Canyon Grizl / Octane One Prone / (Boardman SLR 9.8 op Saris H3)

LoneWolf
Forum-lid

Gebruikersavatar LoneWolf 01 nov 2016 08:42

Foutje ??? Bedankt. :mrgreen:
Heb me vorige week aangemeld voor de Strava November Garn Fondo (100km). Na het uploaden van mijn woon-werk rit a 47 km vanmorgen (1 november) meld Strava dat ik de uitdaging heb volbracht!
Foutje bedankt :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Meer mensen die hier "last" van hebben?
Keep On Harking !

danny1909
Forum-lid

Gebruikersavatar danny1909 01 nov 2016 09:58

haha ja ik ook met me woon-werk ritje van vanochtend :-D
Bianchi Sempre Pro, Merida Big Nine XT edition 2016

fredmtb-sport
Forum-lid
Contact

Gebruikersavatar fredmtb-sport 01 nov 2016 10:33

Premium heb ik inderdaad een maandje geprobeerd, maar voegde naar mijn mening te weinig toe aan de gratis versie. Zeker als het een 54,99 euro per jaar kost.
Vond de klassementen op leeftijd wel leuk om te zien (goed voor zelfvertrouwen), maar dat was het dan ook.

Dan vindt ik de betaalde versie van Veloviewer (£10, ongeveer 14 euro per jaar) een leukere toevoeging aan de cijfertjes.
Met grote groepen tegenwoordig wielrennen op de openbare weg?
Zou verboden moeten worden..........

heijkants
Forum-lid

Gebruikersavatar heijkants 01 nov 2016 12:11

kun je de segmenten ook toevoegen op je garmin 1000 zonder de premium versie?

MarkVeenstra
Forum-lid HC

Gebruikersavatar MarkVeenstra 01 nov 2016 12:25

fredmtb-sport schreef:..
Dan vindt ik de betaalde versie van Veloviewer (£10, ongeveer 14 euro per jaar) een leukere toevoeging aan de cijfertjes.
+1
WIND allrounder custom build 2015
Canyon Ultimate AL 2013

Wolfhound32
Forum-lid

Gebruikersavatar Wolfhound32 01 nov 2016 20:13

LoneWolf schreef:Foutje ??? Bedankt. :mrgreen:
Heb me vorige week aangemeld voor de Strava November Garn Fondo (100km). Na het uploaden van mijn woon-werk rit a 47 km vanmorgen (1 november) meld Strava dat ik de uitdaging heb volbracht!
Foutje bedankt :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Meer mensen die hier "last" van hebben?
Yep. Ook bij mij. Ik hoefde er overigens maar 37 km voor te trappen. :mrgreen:

Orlok
Forum-lid HC

Gebruikersavatar Orlok 02 nov 2016 19:47

Hi Stravisten, inmiddels al meerdere weken in discussie met de ontwikkelaars van Strava over het volgende probleem:
Zoals meerdere van ons ben ik ook lid van meerdere clubs. Als ik op de PC onder Windows 7 en middels de browser Chrome - IE 11 reageert hetzelfde - in het dashboard van Strava een club selecteer in de selectielijst van clubs - standaard 'Ik volg' - kom ik terecht in het cluboverzicht van de laatste gereden ritten. Kies ik één van die ritten uit - bijv. de eerste - om nader te bekijken (in detail) en keer daarna terug middels de 'terugkeerknop' van de browser o.i.d. dan kom ik terug - zoals het hoort - in het rittenoverzicht van de geselecteerde club.

Echter nu komt het probleem waar ik in discussie ben met Strava: als ik dus een club selecteer en daarna in het overzicht van gereden ritten d.m.v. het scrollen op een volgende pagina beland - de pagina heeft zich refreshed - en selecteer ik één van die ritten - bijv. weer die eerste - om nader te bekijken (in detail) en keer dus daarna terug middels de 'terugkeerknop' van de browser o.i.d. dan kom ik terug in het 'standaard 'Ik volg' rittenoverzicht en niet zoals het hoort in het rittenoverzicht van de geselecteerde club.

Met andere woorden: je moet dus steeds opnieuw je club in het (lange) lijstje selecteren, daarna doorscrollen naar je laatst gebleven plek in het rittenoverzicht, hoogst irritant.!

Ik kan het fenomeen omzeilen door de club te selecteren via de profiel pagina en dan het juiste icoontje kiezen.

STRAVA is niet in staat dit fenomeen te reproduceren en vraag mij dus af of anderen dit ook zo ervaren en hoop op jullie feedback hierover.!

In de hieronder staande video heb ik e.e.a. proberen te laten zien:
Er komt een moment dat je wind mee hebt. Pinarello F10 - Ultegra 8050 Di2 - Carbonspeed C50 Tubeless

raven14
Forum-lid

Gebruikersavatar raven14 02 nov 2016 19:55

Strava gedraagt zich bij mij net hetzelfde als bij jou. Je ziet het eigenlijk al gebeuren door de URL die verandert naar ..../following/... wanneer je zoals jij zegt 'op een volgende pagina belandt'.

Mac OSX en Chrome hier.
Afbeelding

yoekel
Forum-lid

yoekel 03 nov 2016 09:21

Heel veel websites zijn inmiddels zo gebouwd, ik klik de losse activiteit dan eigenlijk altijd open in een nieuwe tab (op scrollwieltje klikken of ctrl+klik). Met scrollwieltje op tab drukken sluit de tab ook weer.

Orlok
Forum-lid HC

Gebruikersavatar Orlok 03 nov 2016 12:50

yoekel schreef:Heel veel websites zijn inmiddels zo gebouwd, ik klik de losse activiteit dan eigenlijk altijd open in een nieuwe tab (op scrollwieltje klikken of ctrl+klik). Met scrollwieltje op tab drukken sluit de tab ook weer.
Oké, weer wat geleerd, maar dat lost het probleem niet op en dat je dus nadat de geopende pagina zich heeft gerefreshed voor een vervolgoverzicht (.. /following/20 of meer) terugkeert naar het dashboard met het "ik volg" rittenoverzicht i.p.v. het geopende clubrittenoverzicht..! :(
Er komt een moment dat je wind mee hebt. Pinarello F10 - Ultegra 8050 Di2 - Carbonspeed C50 Tubeless

Plaats reactie