Vandaag gefietst in 2017
- fredmtb-sport
- Forum-lid
- Contact
Ik heb inderdaad die SKS spatbordjes er ook op zitten, zitten mij niet in de weg. Maar heb ik nu perongeluk het topic beetje ‘vervuild’ met mijn vraag?. Sorry.....
Met grote groepen tegenwoordig wielrennen op de openbare weg?
Zou verboden moeten worden..........
Zou verboden moeten worden..........
- plantagenet
- Forum-lid
Zo gaat dat fredmtb-sport. Deze dagen wordt er nu eenmaal wat minder gefietst en je wilt dit topic toch ook niet tever laten wegzakken in de krochten van dit forum ![😉](//cdn.jsdelivr.net/gh/twitter/twemoji@latest/assets/svg/1f609.svg)
Weer of geen weer....één van twee is er altijd
Hier ook SKS blades op mn fiets.
Je fiets wordt evengoed smerig maar je blijft zelf lekker droog.
Ass savers gebruik ik op de MTB maar evengoed krijg je een natte broek.
Hier heb ik dan weer een spray pants voor maar dat is niks voor op de racefiets.
Hier zelf alweer de 10e natte rit gefietst in de laatste anderhalve maand (Noord Holland) terwijl ik normaliter een droog-weer fietser ben.
Zit niet echt mee momenteel qua weer.
Schoenen hebben nog nooit zo vaak op de kachel gelegen als nu.
Je fiets wordt evengoed smerig maar je blijft zelf lekker droog.
Ass savers gebruik ik op de MTB maar evengoed krijg je een natte broek.
Hier heb ik dan weer een spray pants voor maar dat is niks voor op de racefiets.
Hier zelf alweer de 10e natte rit gefietst in de laatste anderhalve maand (Noord Holland) terwijl ik normaliter een droog-weer fietser ben.
Zit niet echt mee momenteel qua weer.
Schoenen hebben nog nooit zo vaak op de kachel gelegen als nu.
Zie forum met de verschillende onderwerpen,daar staat fietscomputers tussen.Daar hoort je vraag te staan,maar die kan een moderator verplaatsen.Wilgaanfietsen schreef: ↑16 dec 2017 21:34 Hallo,
Ben nieuw op het forum en had wat vraagjes over een Sigma ROX 7.0 welke ik wil aanschaffen.
Ik weet dat dit niet helemaal de juiste plek is om dit te vragen, maar kan geen nieuw onderwerp aanmaken omdat ik een rookie ben...
Heeft iemand ervaringen met de Sigma ROX 7.0 op de atb? Positief en/of negatief?
Ik ben namelijk op zoek naar een kleine en betaalbare fietscomputer waarmee ik zo af en toe eens een route kan nafietsen.
Kan deze met de gratis versie van Strava gebruikt worden?
Sensa GF White edition.
Canyon Grizl cf sl8.
Canyon Grizl cf sl8.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ik heb het vanmorgen even bekeken, maar de plekken die niet in directe zon lagen waren spekglad. Balen, want weer was schitterend!
Less is bore
Na een lange rit gisteren toch nog een klein rondje gedaan, ditmaal rustig aan met twee vrienden. Lekker 55 kilometer gemaakt over de dijken langs de IJssel en het Pannerdensch Kanaal. Het weer was prachtig, hele rit in de zon gemaakt!
Met de gladheid viel het mee.
Met de gladheid viel het mee.
Leuke combi met MTB van weg en off-road in Broekpolder. Was echt mooi zo rond 9:30u (-3C) maar ook erg glad. Op de weg terug nog fietser geholpen die op zijn heup was gevallen. Zijn partner heeft uiteindelijk de ambulance moeten bellen.
Afzien is de kunst om je protesterende organen in slaap te wiegen... onamihs stal die van P.Winnen.
Hier zag het er vanmorgen wel goed uit, dus vertrokken. Na 2.5km stond ik terug binnen, 10 keer bijna tegen de grond gegaan, het was echt overal spekglad en je zag de gladde plekken totaal niet liggen ![Sad :-(](./images/smilies/icon_e_sad.gif)
Erg jammer want de zon kwam er toch goed door. Dan maar binnen wat afgezien![Very Happy :D](./images/smilies/icon_e_biggrin.gif)
![Sad :-(](./images/smilies/icon_e_sad.gif)
Erg jammer want de zon kwam er toch goed door. Dan maar binnen wat afgezien
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_e_biggrin.gif)
![Afbeelding](https://veloviewer.com/SigImage/11ccec/3/4/M/n/abcdijghij.png)
Ik ben om 11:00 vertrokken. Had al vrij snel door dat het op plekken waar de zon niet bijkwam (zoals het bos) verraderlijk glad was. Derhalve een keer omgekeerd en mijn route aangepast. Voornamelijk open wegen gepakt waar de zon vrij spel had. De nodige fietspaden langs N-wegen. Ben ik normaal geen fan van maar was nu gewoon de beste keuze. Dat ging prima, overal was het goed te doen. 80 km gepeddeld.