Wat heb jij voor het laatst gekocht?
-
- Forum-lid HC
Een slowcooker, 2kg paraffine was, 50gram teflon poeder en 10gram graphite poeder.
Zelf wax maken. Ik denk ga het eens proberen betaal nu net zoveel voor 2kg als voor een halve van silca
Zelf wax maken. Ik denk ga het eens proberen betaal nu net zoveel voor 2kg als voor een halve van silca
- thestudent
- Forum-lid HC
Tipje laat de teflon lekker weg. Slecht voor t milieu. Gebruik MoS2 of WS2. In principe is alleen was zonder toevoegingen ook voldoende.
Whenever Bicycles are broken or Menaced by international communism; Bicycle Repair Man is Ready!
Ik meen ergens gelezen te hebben dat je gewoon met een paar kaarsen kopen bij de Hema al wax kan maken.wasbeer2006 schreef: ↑22 feb 2023 19:20 Een slowcooker, 2kg paraffine was, 50gram teflon poeder en 10gram graphite poeder.
Er komt een moment dat je wind mee hebt. Pinarello F10 - Ultegra 8050 Di2 - Carbonspeed C50 Tubeless
- daniel1975
- Forum-lid HC
En ik weet dat je met een slowcooker veel smakelijkere gerechten kunt maken
Less is bore
Een MCFK stuur voor de SuperSix. Mooie aanvulling op de MCFK zadelpen. Ben ik toch weer een nerd dat ik graag de cockpit en zadelpen van hetzelfde merk wil..... Eigenlijk moet er dan ook nog een stuurpen van MCFK komen maar die vind ik dan weer niet echt mooi. En het oog wil ook wat.
En weer wat grammen bespaard op de S6.
En weer wat grammen bespaard op de S6.
Ride bikes, not tanks!
Vandaag mijn DTSwiss ERC1400 (45mm Discbrake) achterwiel binnen van RCZbikeshop (uit Luxemburg), de doos was aan alle kanen beschadigt, maar er zaten wel heel veel bubbel/airbags omheen, en het wiel separaat nog eens in bubbelwrap verpakt. Oftewel, zag er slecht uit, maar wiel 100%. En er zat ook nog een origineel tubeless ventiel bij. Was wel met XDR EXP body voor SRAM, maar ik had al een reserve Shimano 11spd EXP body liggen, dus die was in 5 min (zonder gereedschap) gewisseld.
Michelin tubeless band erop (25mm, da's ook meteen de minimale breedte op deze velg), dat was ff 'duimendrukken'. Nu alleen nog een soortgelijk voorwiel, dan kan de Aeroad ook met windkracht 7+ de deur uit cq de afdaling in
PS: O ja, en het was ontzettend in de mats, 311€ incl verzenden
Canyon's in 2XL: Aeroad CF SLX '24, Ultimate CF SL '18, AL SLX '18 & Grail2 CF SL '24
-
- Forum-lid
5 x Schwalbe SV15 binnenbandjes
30 stuks SiS Go Isotonic Energy Gel Tropical Fruit
SiS Go Electrolyte Tropical Fruit 1600 gram
30 stuks SiS Go Isotonic Energy Gel Tropical Fruit
SiS Go Electrolyte Tropical Fruit 1600 gram
Bianchi Oltre xr3 Ultegra di2/Scope R4D/Deda Alanera Dcr.
Factor Ostro VAM Dura-Ace di2/Black Inc.
Factor Ostro VAM Dura-Ace di2/Black Inc.
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Deze week een offerte voor auto-onderhoud gevraagd.
Het uurloon is ondertussen 127 euro en een litertje olie gaat inkoop/verkoop minstens 5x over de kop.
Ze vragen dus niet enkel een exhuberant uurloon voor hun mekanieker maar ook op de gebruikte materialen maken ze woekerwinsten.
In het voorbije jaar is er wel een nieuwe toonzaal met sjieke koffiecorner en heel hoge etalages gebouwd.
On topic, 2 Schwalbe Aerothan binnenbanden voor de racer.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Ik heb ze aangeschaft omdat ze beschikbaar waren, met 80 mm ventiel, en om zelf vast te stellen of er verschil is met de butyl "race light" binnenbanden van Continental.
Ik ga ze gebruiken in Veloflex Corsa 28mm buitenbanden.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend