Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

Vandaag gefietst in 2010?

Gebruikersavatar
havana
Forum-lid HC
Berichten: 27923
Lid geworden op: 22 jun 2006 10:54

Gebruikersavatar havana 26 okt 2010 15:18

Vanochtend mezelf goed ingepakt en de kou in gedoken.

Rondje gemaakt richting Friesland:

Groningen - Hoogkerk - Enumatil - Leek - Tolbert - Marum - Frieschepalen - Surhuisterveen - Opende - Peerbos - Gerkesklooster - Gaarkeuken - Noordhorn - Wieremerschouw - Paddenpoelsterweg - Groningen.

Goed voor 85 km.

harmeninho
Forum-lid
Berichten: 101
Lid geworden op: 18 sep 2009 16:25

harmeninho 26 okt 2010 15:49

Voor het eerst 2 rondjes gereden op mijn nieuwe Koga X-runner in Oostvoorne op het parcours aldaar. Nogal eenzaam maar toch genoten. Ik kan er nog helemaal niks van. Moet nog veel leren op technisch vlak. Ook afstellingen van bandenspanning en demping is nieuw voor mij. Wat erg leuk is dat je veel meer zintuigen gebruikt bij het ATB-en. Kijken en sturen en schakelen is actiever dan op een recefiets of hardlopen.
Cinglé

Gebruikersavatar
kauwvot
Forum-lid
Berichten: 284
Lid geworden op: 19 okt 2009 23:48

Gebruikersavatar kauwvot 27 okt 2010 23:27

Sinds mijn nieuwe Cervelo deze zomer gebruik ik 'm ook geregeld als woon-werkfiets... een alternatieve route zonder omweg is over de Kruisberg/Botterweck en Eyserbosweg... over luxe-probleem gesproken. Tot nu toe altijd een andere 10% puist verkozen, ga 'm deze week toch maar eens proberen...

eelcoz

eelcoz 28 okt 2010 18:30

Net lekker 2.5 uur door regen en wind gefietst. M'n (inmiddels) favoriete rondje: Groningen-Zuidwolde-Adorp-Aduard-Zuidhorn-Niekerk-Tolbert-Hoogkerk-Groningen.

Met plezier gefietst, maar ik zou het toch niet heel erg vinden wanneer er ook eens een paar droge dagen zouden komen nu.

waterman
Forum-lid
Berichten: 642
Lid geworden op: 16 jan 2007 18:24

waterman 28 okt 2010 21:31

[quote="kauw vot"]Sinds mijn nieuwe Cervelo deze zomer gebruik ik 'm ook geregeld als woon-werkfiets... een alternatieve route zonder omweg is over de Kruisberg/Botterweck en Eyserbosweg... over luxe-probleem gesproken. Tot nu toe altijd een andere 10% puist verkozen, ga 'm deze week toch maar eens proberen...[/quote]

welke 10% helling bedoel je?

Gebruikersavatar
kauwvot
Forum-lid
Berichten: 284
Lid geworden op: 19 okt 2009 23:48

Gebruikersavatar kauwvot 28 okt 2010 21:46

*aandeQuadrupel* Via Lemiers->Orsbach->Vlengendaal(->Landgraaf)

Gebruikersavatar
fredmtb-sport
Forum-lid
Berichten: 1760
Lid geworden op: 11 jul 2009 14:16
Locatie: Soest
Contact

Gebruikersavatar fredmtb-sport 29 okt 2010 14:31

Net terug van een rondje rondom de Loosdrechtse plassen. Frisjes aan het begin, maar verder goed fietsweer voor de racefiets (hoe lang nog).
Met 83 km vond ik het genoeg van vanmorgen. Route op Every Trail
Met grote groepen tegenwoordig wielrennen op de openbare weg?
Zou verboden moeten worden..........

bottecchia
Forum-lid
Berichten: 3988
Lid geworden op: 27 nov 2006 22:38

bottecchia 29 okt 2010 14:43

Ik heb afgelopen winter vanaf de fiets nog foto's gemaakt van ijszeilen op de Loosdrechtse plassen. Dus je hebt nog tijd zat! ;)


erwinb
Forum-lid
Berichten: 215
Lid geworden op: 10 sep 2009 16:05
Locatie: Zutphen

erwinb 31 okt 2010 03:18

Vanavond gefietst in het donker in Eerbeek (http://www.halloweeneerbeek.nl/). Een tocht die in het teken staat van Halloween en je met de MTB voert door bossen, bedrijfspanden, winkels, scholen en zelfs een kroeg. Een enorm leuk en goed georganiseerd evenement met 1500 deelnemers.

Helaas kon ik maar een route rijden van 17km omdat ik later nog naar een verjaardag moest, de anderen van de groep gingen nog een route rijden.

Volgend jaar ga ik hier zeker weer aan meedoen en eerder starten om ook de andere routes te rijden.

Overigens ging het niet om snel te fietsen, het is echt voor de lol (alhoewel er in de bossen aardig werd doorgetrapt)

eelcoz

eelcoz 31 okt 2010 09:44

De hele week werd voor zondag een droge dag voorspeld, kijk ik net op de buienradar: weer regen. Kloteherfst!

Edit: Het heeft hier in Groningen nog nauwelijks geregend vandaag. Voortaan kijk ik niet meer op de buienradar 's ochtends, maar ga ik gewoon. Morgenochtend de schade maar even inhalen.:D

.jeroen.
Forum-lid
Berichten: 1588
Lid geworden op: 08 jan 2007 09:03
Locatie: Gelderland

.jeroen. 31 okt 2010 17:18

Vandaag om 9 uur toch maar vertrokken richting JuulH voor een rondje.
Uiteindelijk een uurtje of 4 door de nattigheid, bladeren en andere rommel gereden. M'n vaude tas is geslaagd voor de waterdichtheids test ;)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
steven250
Forum-lid
Berichten: 1088
Lid geworden op: 06 mei 2006 16:42
Locatie: Deventer

Gebruikersavatar steven250 31 okt 2010 19:23

Vandaag ook ruim 3 uur weg getrapt, het was prima herfstweer. Er was af en toe regen maar voor de rest was het rustig weer, de zon kwam zelfs tevoorschijn :)
Afbeelding
Volg mij via mijn Bike planner blog of via Strava

Plaats reactie