Het grote woon-werk topic
-
- Forum-lid
Ik onthoud gewoon alle teksten dus heb het wat verkeerd geformuleerd. Maar ben je dan alleen thuis of in de auto kun je mooi meezingen.
Maak joe woar
- alliance_0
- Forum-lid
Op de fiets moet je niet met een (grote) koptelefoon (ik zie ze er echt mee rondrijden) op of oortjes in hebben met muziek. Tenzij je natuurlijk in het ziekenhuis wenst te belanden.
- Wiliertoerist
- Forum-lid
Gisteren zien langs fietsen bij op de dijk langs het ARK, maar ook bij de JJC gezien, fietsers met een BT speaker in de achterzak..... ![Confused :?](./images/smilies/icon_e_confused.gif)
![Confused :?](./images/smilies/icon_e_confused.gif)
- monsieurpinot
- Forum-lid HC
zo zag ik 3 jaar geleden iemand de Mont Ventoux opfietsenWiliertoerist schreef:Gisteren zien langs fietsen bij op de dijk langs het ARK, maar ook bij de JJC gezien, fietsers met een BT speaker in de achterzak.....
![Shocked :shock:](./images/smilies/icon_eek.gif)
- monsieurpinot
- Forum-lid HC
gaat er meer om of je een FM ontvanger hebt (fysiek), die zit niet in de iphone (wel in verschillende android toestellen)klaastuin schreef:Als je een 'echte' FM radio app hebt zou die ook moeten werken zonder data. Makkelijk te testen uiteraard. Wel je koptelefoon aansluiten; die fungeert als antenne.
En je moet ook beide handen aan het stuur houden.alliance_0 schreef:Op de fiets moet je niet met een (grote) koptelefoon (ik zie ze er echt mee rondrijden) op of oortjes in hebben met muziek. Tenzij je natuurlijk in het ziekenhuis wenst te belanden.
![Wink ;)](./images/smilies/icon_e_wink.gif)
Scott Addict SE
Bulls Copperhead 3
Bulls Copperhead 3
Tering wat een wind
100km woon/werk en de 50 terug helemaal tegen de wind in. Ik fiets graag tegen de wind in maar ergens na 35km kwam ik toch op een punt van verzadiging.
Verder wel heerlijk fietsweer vandaag![Grappig :winkthumb:](./images/smilies/thumbup.gif)
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
100km woon/werk en de 50 terug helemaal tegen de wind in. Ik fiets graag tegen de wind in maar ergens na 35km kwam ik toch op een punt van verzadiging.
Verder wel heerlijk fietsweer vandaag
![Grappig :winkthumb:](./images/smilies/thumbup.gif)
Ik vond de regen waar ik gistermiddag in terug naar huis reed minder....De wind stond redelijk gunstig dus dat scheelde. Hopelijk vanmiddag droger ![Wink ;-)](./images/smilies/icon_e_wink.gif)
![Wink ;-)](./images/smilies/icon_e_wink.gif)
Pijn is fijn, toch?
Mijn Strava: https://www.strava.com/athletes/10778731
Mijn Strava: https://www.strava.com/athletes/10778731