Politiek
@Mao Je antipathie jegens alles is inmiddels wel duidelijk. Ik hoop voor je dat alles beter zal worden
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/
- Enzzo
- Forum-lid HC
Over EW
EW is een opinieblad dat orde wil scheppen in de informatiechaos. En dat vooral met betrekking tot de interessevelden economie, politiek, financiën, wetenschap en cultuur. Daarbinnen wordt geselecteerd op relevantie voor de lezers.
Onder het motto ‘Eerst de feiten’ blijft Nederlands grootste opinieblad zich vernieuwen en inspannen voor lezers zoals u die waarderen dat gevestigde opinies worden tegengesproken op basis van feiten en argumenten.
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
Ge ving nog nie veel wind
- Enzzo
- Forum-lid HC
Enzzo schreef: ↑14 okt 2023 22:39Over EW
EW is een opinieblad dat orde wil scheppen in de informatiechaos. (huh?! Welke “informatiechaos” dan?) En dat vooral met betrekking tot de interessevelden economie, politiek, financiën, wetenschap en cultuur. Daarbinnen wordt geselecteerd op relevantie voor de lezers.(ergo: wat de lezer wil lezen)
Onder het motto ‘Eerst de feiten’ blijft Nederlands grootste opinieblad (bron?!) zich vernieuwen en inspannen voor lezers zoals u die waarderen dat gevestigde opinies worden tegengesproken op basis van feiten en argumenten. feiten èn argumenten?! Die twee zijn journalistiek niet verenigbaar toch?!![/]
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
Natuurlijk is het foute boel. Hamas heeft een terroristische arm en een sociale arm. De geldstromen lopen door elkaar. Maar wapens krijgen ze sowieso wel vanuit Iran lijkt me.
Je maakt simpelweg een andere afweging dan Kaag. Dat kan natuurlijk. Maar Kaag is minister, en zij is gekozen met een achtergrond van humanitaire organisaties. Ik denk niet dat ze iets hoeft uit te leggen, iedereen weet waar ze staat.
Je maakt simpelweg een andere afweging dan Kaag. Dat kan natuurlijk. Maar Kaag is minister, en zij is gekozen met een achtergrond van humanitaire organisaties. Ik denk niet dat ze iets hoeft uit te leggen, iedereen weet waar ze staat.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ik denk dat we dat juist niet weten en dat het toen negatief gekaapt en geframed is door de verkeerde figuren. Door haar zeer beperkte sociale vaardigheden en hautaine uitstraling heeft ze dat nooit goed over kunnen brengen. Op zo’n publieke functie is goed en helder uitleggen en empathie uitstralen behoorlijk essentieel om succesvol te zijn.
Less is bore
Het bijzondere is dat ze juist een van onze beste vertegenwoordigers in het buitenland was. Dan moet je echt wel kunnen communiceren etc.daniel1975 schreef: ↑15 okt 2023 08:18 Ik denk dat we dat juist niet weten en dat het toen negatief gekaapt en geframed is door de verkeerde figuren. Door haar zeer beperkte sociale vaardigheden en hautaine uitstraling heeft ze dat nooit goed over kunnen brengen. Op zo’n publieke functie is goed en helder uitleggen en empathie uitstralen behoorlijk essentieel om succesvol te zijn.
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/
De enige keer dat ik een open en ontspannen Sigrid Kaag heb gezien, was bij Op1 nadat ze had bekend gemaakt uit de politiek te stappen.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ach de boeman Kaag moet het weer ontgelden...
mao schreef: ↑14 okt 2023 20:38 Nederland schortte in juli vorig jaar de betalingen op aan een Palestijnse boerenorganisatie na signalen [ Wat waren die signalen? "Iemand zei..."? ] dat twee terrorismeverdachten [ verdachten dus he. Als ieder bedrijf waar een verdachte van iets op de loonlijst staat geboycot moet worden, blijft er niets meer over ] op de loonlijst stonden. Op aandringen van het Tweede Kamerlid Tunahan Kuzu (DENK) besloot D66-minister Sigrid Kaag (Buitenlandse Handel en Ontwikkelingssamenwerking) twee weken geleden de betalingen deels te hervatten.
De resultaten van een Europees onderzoek naar de handel en wandel van de Palestijnse organisaties lieten volgens Kaag te lang op zich wachten, terwijl de nood onder Palestijnse boeren hoog was. Via een nieuwe organisatie en met extra accountantscontrole zouden spoedeisende betalingen een juiste bestemming vinden.
Minister Kaag gaf in de brief aan de Tweede Kamer aan dat zij Israëlische inlichtingen had ontvangen over de banden tussen het Volksfront en hulporganisaties. Zij volstond met de mededeling dat de informatie zou worden toegespeeld aan de Europese onderzoekers.
Misschien mevrouw maar eens uitnodigen bij Op1 voor wat uitleg,
https://www.ewmagazine.nl/nederland/ach ... ep-824820/ die titel is natuurlijk nogal hyperbolisch
Ik zal het toch wel vervelend vinden als er straks bij de verkiezingen per ongeluk toch nog iemand op D66 gaat stemmen
Wat ik overigens met je eens ben is toen ze bij de VN werkte in het midden Oosten ze behoorlijk goed over kwam!
Eén goede diplomaat hoeft dus geen goede politicus te zijn.
- daniel1975
- Forum-lid HC