Canyon
-
- Forum-lid
Canyon stuurt je 14 dagen voor levering een betalingsverzoek.
-
- Forum-lid
Nijkie
Ik moet je helaas teleurstellen op duurdere versie zit alleen een Powermeter op de door jou bestelde Aero niet.![😢](//cdn.jsdelivr.net/gh/twitter/twemoji@latest/assets/svg/1f622.svg)
Ik moet je helaas teleurstellen op duurdere versie zit alleen een Powermeter op de door jou bestelde Aero niet.
Daar ben je volgens de site van Canyon toch mis in. Zie dit zowel bij de foto als in de beschrijving van het bestelde model staan.tallguyruud schreef: ↑16 nov 2020 08:48 Nijkie
Ik moet je helaas teleurstellen op duurdere versie zit alleen een Powermeter op de door jou bestelde Aero niet.![]()
Dit is wat er in de beschrijving op de website staat:tallguyruud schreef: ↑16 nov 2020 08:48 Nijkie
Ik moet je helaas teleurstellen op duurdere versie zit alleen een Powermeter op de door jou bestelde Aero niet.![]()
Dus ik ga ervanuit dat er een powermeter op zit.Met een elektronische groep, geïntegreerde powermeter en hoge wielen zul je in deze prijsklasse niet snel een bike vinden die kan tippen aan deze volbloed racer.
Cube Litening Aero C:68X SLT
Trek Emonda SL5
Rose Backroad GRX RX620
Cube Agree C:62 (Taxc Fiets)
Trek Emonda SL5
Rose Backroad GRX RX620
Cube Agree C:62 (Taxc Fiets)
- Matthijs1973
- Forum-lid
zoals een paar pagina's terug al vermeld, ik heb dezelfde fiets al thuis staan, inclusief de 4iii left only powermeter.tallguyruud schreef: ↑16 nov 2020 08:48 Nijkie
-
- Forum-lid
Oh sorry. Dat had ik niet gelezen. Dacht echt alleen op de duurdere modellen. Wat een wachttijden voor deze fiets![😬](//cdn.jsdelivr.net/gh/twitter/twemoji@latest/assets/svg/1f62c.svg)
Lees net dat ik een aero bike gekocht zou hebbentallguyruud schreef: ↑16 nov 2020 08:48 Nijkie
Sensa GF White edition.
Canyon Grizl cf sl8.
Canyon Grizl cf sl8.