De grote wielren quiz!
10x Nationaal kampioenschap op de weg bij de Elite Vrouwen. Met dank aan Google.
-
- Forum-lid
-
Laatst gewijzigd door Deleted_User op 26 jul 2017 21:20, 1 keer totaal gewijzigd.
Fons, Ger, Harry, Henk, Huub, Jan, Jan, Leo en Piet moeten het doen met 3 achternamen. Zet de juiste voornaam bij de juiste achternaam.
Succes.
Succes.
Van Katwijk, Harings, Stevens
Nu nog de juiste combinaties van voor- en achternaam en dan kijken we niet op een e-tje meer of minder
-
- Forum-lid
-
Laatst gewijzigd door Deleted_User op 26 jul 2017 21:20, 1 keer totaal gewijzigd.
[quote="NK 2003"][quote="Afrit13"]Volgens mij zijn er mensen die wél het antwoord weten, maar niet een nieuwe vraag willen stellen [/quote]
:/
Zou kunnen, maar andersom kan ook... :rolleye:[/quote]
Natuurlijk ga ik ook akkoord met de juiste achternaam bij de juiste voornaam.
:d
:/
Zou kunnen, maar andersom kan ook... :rolleye:[/quote]
Natuurlijk ga ik ook akkoord met de juiste achternaam bij de juiste voornaam.
:d
Tja, tis wat he !!?
Bij mij werkt het zo: alleen antwoorden die ik uit mijn hoofd weet ga ik nog posten. Het googlen laat ik inmiddels aan anderen.......
Wil best een poging wagen hoor:
Fons van Katwijk, Ger Harings, Harry Steevens, Henk Steevens , Huub Harings, Jan van Katwijk, Jan Harings , Leo Steevens, Piet van Katwijk.
(en Alain van Katwijk ?)
Bij mij werkt het zo: alleen antwoorden die ik uit mijn hoofd weet ga ik nog posten. Het googlen laat ik inmiddels aan anderen.......
Wil best een poging wagen hoor:
Fons van Katwijk, Ger Harings, Harry Steevens, Henk Steevens , Huub Harings, Jan van Katwijk, Jan Harings , Leo Steevens, Piet van Katwijk.
(en Alain van Katwijk ?)
Helemaal correct Wido. Alain is geloof ik de zoon van Piet dus bonuspunten
Jouw beurt. En zonder google is inderdaad leuker, helemaal mee eens.
Jouw beurt. En zonder google is inderdaad leuker, helemaal mee eens.