Wat ik nu weer op Marktplaats zag....
- robbebopper
- Forum-lid HC
Wat is je punt?
[quote="Scepticus"]..heleboel quotjes.....[/quote]
Nogmaals, het ligt aan mij! Maar ik houd er verder over op.
En natuurlijk ga ik niet bellen met die gasten, wat moet ik daar mee? Ben al tijd zat kwijt aan die oplichters van RWE/Essent (maar ook dat zal wel weer aan mij liggen).
En natuurlijk ga ik niet bellen met die gasten, wat moet ik daar mee? Ben al tijd zat kwijt aan die oplichters van RWE/Essent (maar ook dat zal wel weer aan mij liggen).
[quote="Geer"][quote="Scepticus"]..heleboel quotjes.....[/quote]
En natuurlijk ga ik niet bellen met die gasten, wat moet ik daar mee? Ben al tijd zat kwijt aan die oplichters van RWE/Essent (maar ook dat zal wel weer aan mij liggen). [/quote]
Ik begrijp wel waar jij naar toe wil.
En zolang ik nog niet gezien heb dat er fietsen weggaan voor bodemprijzen heb je misschien nog wel gelijk ook met je vergelijking van de Kaaiman/Aruba kortingen.
Maar we wachten af.
Ps, succes met Esent.
En natuurlijk ga ik niet bellen met die gasten, wat moet ik daar mee? Ben al tijd zat kwijt aan die oplichters van RWE/Essent (maar ook dat zal wel weer aan mij liggen). [/quote]
Ik begrijp wel waar jij naar toe wil.
En zolang ik nog niet gezien heb dat er fietsen weggaan voor bodemprijzen heb je misschien nog wel gelijk ook met je vergelijking van de Kaaiman/Aruba kortingen.
Maar we wachten af.
Ps, succes met Esent.
-
- Forum-lid
Een franstalige belg of een franse grensbewoner die een vertaalmachine heeft gebruikt
Edit: Afrit13 was me voor...
Edit: Afrit13 was me voor...
-
- Forum-lid
hoe kun je nu ook weten dat dan je oma wordt begraven
CANNONDALE SuperSix EVO sram red