Het niet-fietssport andere leuke sporten onderwerp!
- daniel1975
- Forum-lid HC
Blijkbaar zijn er nu geen andere leuke sporten. Niemand schreef zelfs iets over EK finale
Less is bore
-
- Forum-lid
Die zijn allemaal aan het feesten in Nijmegen of ze zitten in spanning naar die Soap in Arnhem te kijken.
Vooruit dan. Zolang we het maar eens zijn dat dit gehakketak alleen maar oervervelend is (en nergens voor nodig). Laten ze elkaar als vijand aanmerken, dan heeft de rest rust.
Voorsorteren op een breuk. Volgend jaar naar Mercedes.
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/
Mwah, Verstappen dook aan de binnenkant, blokkeerde zijn wielen en gleed stuurloos pal voor Hamilton langs. Normaal heb ik niet zo veel met Lewis maar hier was het toch écht Max en niet Lewis.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Max had duidelijk onderstuur en Lewis stuurde duidelijk in: beiden fout.
Wat mij meer fascineert is de ineenstorting van Red Bull. In een paar maanden van ruimschoots onklopbaar naar aangeschoten wild. Zelfs strategisch ging het niet goed vandaag, eigenlijk altijd heel sterk punt bij RB.
Wat mij meer fascineert is de ineenstorting van Red Bull. In een paar maanden van ruimschoots onklopbaar naar aangeschoten wild. Zelfs strategisch ging het niet goed vandaag, eigenlijk altijd heel sterk punt bij RB.
Less is bore
Volgens Max blokkeerde hij omdat hij Lewis wilde ontwijken. Los daarvan: in Oostenrijk dook Norris meerdere malen op deze manier binnendoor bij Max. Max stuurde dan naar buiten om een aanrijding te vermijden. Lewis stuurt gewoon in.