Powerbalance
- daniel1975
- Forum-lid HC
Kopen bij Vos kan ook heel dom zijn
Less is bore
-
- Forum-lid HC
Leeft dit nog steeds? Wat mensen wel niet kunnen bereiken met een doelloos armbandje wat naar kwakzalverij ruikt.
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
lien schreef:Ik vind infietsen met infiets bidons ook dom, maar dat wil nog niet zeggen dat jij ook dom bent
Dat had gewoon een goede reden, in de ander bidons zat namelijk al poeder afgemeten voor de cyclo. Maar die bidons staan er toch al gewoon, hebben een functie en kosten geen 40. Dus ik vind 't niet echt te vergelijken met een functieloos plastic bandjes dat wel 40 kost.
lien schreef:paashaas schreef:Idd lien, alleen vinden sommigen hier zichzelf het toppunt van rationalisme en intelligentie, maar missen ze een elementaire dosis empathie.
Helemaal mee eens! Je kan ook is proberen jezelf te verplaatsen in een ander in plaats van vanuit jezelf te denken.
Ronduit gevaarlijk er van uitgaande dat je een ander in z'n waarde moet laten terwijl je weet dat ie het helemaal bij het verkeerde eind heeft. Zo word je medeplichtige en schuldig aan zijn/haar zwakzinnigheid. :p
De Powerbalance is helemaal niet nieuw, we hadden in het verleden al bijv de Biostabil van Tineke in infomercials op TV. Tineke werd ook bijgestaan door een pseudowetenschapper die op valse wijze trachtte doen te geloven dat er wetenschappelijk bewijs was. Tineke werd ook bijgestaan door Roy Martina, de grrootste kwakzalver van Nederlandse bodem vandaag de dag. Ook Roy Martina's zogenaamde wetenschappelijke benadering was vals en daar is die ook voor op de vingers getikt als ik het wel heb. Met pek en veren de grens overzetten zulke mensen.
Iemand dom noemen is niet hetzelfde als iemands mening of de persoon zelf niet respecteren of mensen beledigen.
Als je dit koopt ben je trouwens niet zozeer dom, maar als je denkt dat de bullshit die er rond verkocht wordt waarheid is, ben je wel gewoon ronduit dom. Je moet het beestje gewoon bij z'n naam noemen.
Daar kunnen die domme mensen overigens niks aan doen, dus ze hoeven zich niet aangevallen te voelen. Toch niet hun schuld dat ze te weinig wetenschappelijke baggage hebben om te snappen dat het onzin is. Als ik mijn huis ga verven vertrouw ik op de expertise van de vakman in de doe-het-zelf winkel. Ik ga dan niet zelf iets verzinnen en dan boos op hem/haar worden dat hij mijn belachelijke verf-theorie niet emotioneel ondersteunt.
Ik stel voor dat de mensen die geen weet hebben van het werken van het menselijk lichaam of wetenschap, de adviezen van de mensen die daar wel verstand van hebben ter harte nemen.
Als je dit koopt ben je trouwens niet zozeer dom, maar als je denkt dat de bullshit die er rond verkocht wordt waarheid is, ben je wel gewoon ronduit dom. Je moet het beestje gewoon bij z'n naam noemen.
Daar kunnen die domme mensen overigens niks aan doen, dus ze hoeven zich niet aangevallen te voelen. Toch niet hun schuld dat ze te weinig wetenschappelijke baggage hebben om te snappen dat het onzin is. Als ik mijn huis ga verven vertrouw ik op de expertise van de vakman in de doe-het-zelf winkel. Ik ga dan niet zelf iets verzinnen en dan boos op hem/haar worden dat hij mijn belachelijke verf-theorie niet emotioneel ondersteunt.
Ik stel voor dat de mensen die geen weet hebben van het werken van het menselijk lichaam of wetenschap, de adviezen van de mensen die daar wel verstand van hebben ter harte nemen.
Koga Miyata Road Racer \'98
Red Bull Pro SL 4400 \'10
Red Bull Pro SL 4400 \'10
Je vergelijking loop een beetje mank Wouter J. Het is meer te vergelijk met dat jij op je knietjes voor je huis gaat zitten en hopen dat er gekleurde regen op je huis valt.
Naar een expert gaan om iets te vragen/leren is heel normaal en dat doet iedereen. Magische krachten toedichten aan een plastic bandje is absurd.
Naar een expert gaan om iets te vragen/leren is heel normaal en dat doet iedereen. Magische krachten toedichten aan een plastic bandje is absurd.