Ik ben er klaar mee, laat het voorjaar maar komen
[quote="jos vtec"]Waar blijft die zgn opwarming????
[/quote]
Daar zijn we nog druk mee bezig. Maar door al die milieuacties voor een schoner milieu, blijft het veel te koud. Misschien toch maar weer een oproep voor benzine slurpende auto's, daar wordt alles weer een beetje warmer van.
[/quote]
Daar zijn we nog druk mee bezig. Maar door al die milieuacties voor een schoner milieu, blijft het veel te koud. Misschien toch maar weer een oproep voor benzine slurpende auto's, daar wordt alles weer een beetje warmer van.
eigenwijs is ook wijs...
-
- Forum-lid
Lekker, gisterenavond de gordijnen gesloten na een laatste blik op de (nagenoeg) sneeuwvrije weg, vanmorgen, heb m'n wielerkleren al aan, de gordijnen weer open en gvd alles wit. Daar wordt je toch niet goed van.
-
- Forum-lid
Hier ook zelfde verhaal jeetje komt er dan geen einde aan die winter nog ff en dan zit ik in een ernstige winter depressie
Wie nimmer dwaalt word nooit verstandig.
- depoldertoerist
- Forum-lid
- Contact
hier ook. Gisteren nog lekker gefietst, op (doorgaans) goed begaanbare paden. het zout laat echter wel zijn sporen na..
wat baal ik er nu van dat ik mijn vorige racer heb weggeven... eigenlijk hoefde daar alleen maar een paar nieuwe wielen in. Bij de nieuwe eigenaar is hij toch nog bij het schroot beland. anders had ik nu een mooie winterfiets gehad...
wat baal ik er nu van dat ik mijn vorige racer heb weggeven... eigenlijk hoefde daar alleen maar een paar nieuwe wielen in. Bij de nieuwe eigenaar is hij toch nog bij het schroot beland. anders had ik nu een mooie winterfiets gehad...
BIKE to Work. Work to Eat. Eat to live. Live to BIKE
-
- Forum-lid
Gisteren de winterfiets nog is lekker verwend. Het achterwiel lager liep wat rauw, en een nieuwe ketting opgelegd.
Dacht vanochtend nog een lekker stukje op de racefiets te gaan (eerste keer dit jaar) valt er weer van die witte troep uit de lucht.
Dus nog even 25 km op de winterfiets gereden.
Lijkt dat het achterwiellager los komt....zal wel weer iets niet goed gedaan hebben.
Maar dit weer ben ik zo zat.
Marc
Dacht vanochtend nog een lekker stukje op de racefiets te gaan (eerste keer dit jaar) valt er weer van die witte troep uit de lucht.
Dus nog even 25 km op de winterfiets gereden.
Lijkt dat het achterwiellager los komt....zal wel weer iets niet goed gedaan hebben.
Maar dit weer ben ik zo zat.
Marc
people are strange when you\'re a stranger
http://www.marcvmegroot.com" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.marcvmegroot.com" onclick="window.open(this.href);return false;