Het ik ben net vader geworden thema!
- Sha Kokken
- Forum-lid
Van harte gefeliciteerd!
- Wolfhound32
- Forum-lid
Van harte Daniël!
- Forum-lid
Heel herkenbaar dit topic, leuk!
Ik ben 14 mei voor het eerst vader geworden van een prachtige zoon. Eerste weken gingen nog wel, maar nu mijn vrouw ook weer werkt (we werken allebei ploegendiensten) is het een hele puzzel... Desalniettemin toch zo'n twee keer per weken proberen te fietsen, hoop dat dat goed blijft gaan!
Ik ben 14 mei voor het eerst vader geworden van een prachtige zoon. Eerste weken gingen nog wel, maar nu mijn vrouw ook weer werkt (we werken allebei ploegendiensten) is het een hele puzzel... Desalniettemin toch zo'n twee keer per weken proberen te fietsen, hoop dat dat goed blijft gaan!
Gefeliciteerd. En inderdaad, het kan een heel gepuzzel zijn. Toch betekenen kinderen zeker niet het einde van de fietshobby, of althans dat hoeft niet. Kwestie van goed plannen en trucs uithalen, bijvoorbeeld op de fiets naar familiebezoek terwijl het gezin met de auto gaat, vroeg op staan, 's avonds fietsen, indoor fietsen met de babyfoon erbij, fietskar, enz, enz...
- daniel1975
- Forum-lid HC
LOL, had je daar de eerste maanden de energie voor?havana schreef:Gefeliciteerd. En inderdaad, het kan een heel gepuzzel zijn. Toch betekenen kinderen zeker niet het einde van de fietshobby, of althans dat hoeft niet. Kwestie van goed plannen en trucs uithalen, bijvoorbeeld op de fiets naar familiebezoek terwijl het gezin met de auto gaat, vroeg op staan, 's avonds fietsen, indoor fietsen met de babyfoon erbij, fietskar, enz, enz...
Gefeliciteerd Rene!
Less is bore