Ik had niet zoveel filmmateriaal aangezien de bracket van mijn camera het had begeven (is weer eens wat anders dan je bottombracket) en ben niet zo'n held met film en fotografie maar ik heb mijn best gedaan:
http://www.vimeo.com/10814949
Parijs-Roubaix muddy teaser (Nu met fotoverslag!)
[quote="GastheerG"]Overigens als je die foto's en filmpjes ziet snap je toch niet dat er maar 10 man op zo'n teaser afkomen?[/quote]
Onbegrijpelijk inderdaad. Dit was mijn eerste forumritje, maar kom maar op met de initiatieven. Ik ga wel mee!
Onbegrijpelijk inderdaad. Dit was mijn eerste forumritje, maar kom maar op met de initiatieven. Ik ga wel mee!
-
- Forum-lid
[quote="SpEric"]Zal ik eens wat vertellen ? Ik ga dit ook doen. Eens, maar nooit weer..
Ik ga er special een fiets voor " maken " ...
Ik meen dat een groot renner ooit min of meer hetzelfde zei, hij noemde de koers een
" bordeel van een koers " ..[/quote]
Heel verstandig. Of je het leuk gaat vinden weet ik niet maar het is in ieder geval een ervaring die je nooit meer vergeet!
Ik ga er special een fiets voor " maken " ...
Ik meen dat een groot renner ooit min of meer hetzelfde zei, hij noemde de koers een
" bordeel van een koers " ..[/quote]
Heel verstandig. Of je het leuk gaat vinden weet ik niet maar het is in ieder geval een ervaring die je nooit meer vergeet!
[quote="GastheerG"]
Overigens als je die foto's en filmpjes ziet snap je toch niet dat er maar 10 man op zo'n teaser afkomen?[/quote]
Ik snap het ook niet, maar ik zag gisteren nog een mail over het weekendje Vlaanderen dat we gaan doen. Men begint zelfs over een optie om de kasseistroken maar te kunnen omzeilen !
Dat kan toch niet? Dat is juist de charme van die koersen/tochten, dat is de essentie !!
Overigens als je die foto's en filmpjes ziet snap je toch niet dat er maar 10 man op zo'n teaser afkomen?[/quote]
Ik snap het ook niet, maar ik zag gisteren nog een mail over het weekendje Vlaanderen dat we gaan doen. Men begint zelfs over een optie om de kasseistroken maar te kunnen omzeilen !
Dat kan toch niet? Dat is juist de charme van die koersen/tochten, dat is de essentie !!
-
- Forum-lid
Donderdag 7 april 2011; Teaser 3
1. BianchiSL3
1. BianchiSL3