Marmotte 2010
[quote="ArnoS"]Meerijplek aangeboden. Ik vertrek woensdag 30 juni uit Hoorn, pik mijn fietsmaat in Utrecht op, we slapen in Alpe d'Huez. We hebben plek voor een persoon met fiets om mee te rijden om de kosten te delen en voor de gezelligheid. Zondag 4 juli rijden we weer terug.
PM me maar voor meer informatie.[/quote]
PM verstuurd!
PM me maar voor meer informatie.[/quote]
PM verstuurd!
[quote="hero"][quote="havana"]Ik reed mijn 1e Marmotte uit met 2700 km training en een 34x25.
34x28 moet dus zeker genoeg zijn.[/quote]
Ben dan benieuwd wat je tijd destijds was.
Ik rijd overigens zelf met een triple omdat ik vermoed dat ik mezelf daar wel eens dankbaar voor zou kunnen zijn de laatste kms op de Alpe...[/quote]
9h15 was mijn eindtijd. Mijn doel was uitrijden, dus dat doel was bereikt.
Startbewijzen kun je gewoon overnemen, naar de medische verklaring wordt totaal niet gekeken.
Ik rijd overigens zelf met een triple omdat ik vermoed dat ik mezelf daar wel eens dankbaar voor zou kunnen zijn de laatste kms op de Alpe...[/quote]
Startbewijzen kun je gewoon overnemen, naar de medische verklaring wordt totaal niet gekeken.
[quote="havana"][quote="hero"][quote="havana"]Ik reed mijn 1e Marmotte uit met 2700 km training en een 34x25.
[/quote]
Twee jaar geleden gereden. Er wordt toch echt een kopietje van mijn mdische verklaring gevraagd. Ik had m idd bij dus geen probleem. Maar als ik 'm niet gehad had mag ik hopen dat ik mijn spullen ook niet had gekregen.
[/quote]
Twee jaar geleden gereden. Er wordt toch echt een kopietje van mijn mdische verklaring gevraagd. Ik had m idd bij dus geen probleem. Maar als ik 'm niet gehad had mag ik hopen dat ik mijn spullen ook niet had gekregen.
Time flies like an arrow; fruit flies like a banana.
[quote="Rikkert"]
Twee jaar geleden gereden. Er wordt toch echt een kopietje van mijn mdische verklaring gevraagd. Ik had m idd bij dus geen probleem. Maar als ik 'm niet gehad had mag ik hopen dat ik mijn spullen ook niet had gekregen.[/quote]
Hetzelfde gold voor mij 2 jaar geleden - ze vroegen echt om een medische verklaring. Ik was dit jaar te laat om in te schrijven, maar vakantie voor volgende week stond gepland, dus we gaan wel naar Bourg d'Oisans. Dan is het toch handig om te weten of je wel of niet moet ingaan op het aanbod om een inschrijving over te nemen.
Twee jaar geleden gereden. Er wordt toch echt een kopietje van mijn mdische verklaring gevraagd. Ik had m idd bij dus geen probleem. Maar als ik 'm niet gehad had mag ik hopen dat ik mijn spullen ook niet had gekregen.[/quote]
Hetzelfde gold voor mij 2 jaar geleden - ze vroegen echt om een medische verklaring. Ik was dit jaar te laat om in te schrijven, maar vakantie voor volgende week stond gepland, dus we gaan wel naar Bourg d'Oisans. Dan is het toch handig om te weten of je wel of niet moet ingaan op het aanbod om een inschrijving over te nemen.
2 jaar geleden stond er halverwege de klim van de Telegraphe een waterpost. Ze deelden literflessen uit waarmee je je bidons weer kon vullen. Mijn fietsmaat die een half uur later passeerde vertelde dat de post toen uitverkocht was, alleen nog maar een hoop lege flessen op de weg. Weet iemand of dat een eenmalige actie was of is deze ravitaillering standaard tijdens de Marmotte (en dus ook weer dit jaar)? Volgens mij staat ie niet op de site van sportcommunication.
In het reglement staat duidelijk dat een inschrijving niet kan worden overgedragen. Dat lijkt allemaal geen probleem te zijn, behalve als er natuurlijk iets gebeurd met persoonlijke en/of materiële schade. Denk aan kosten van medische assitentie of een ambulance. De organisatie is hiervoor verzekerd, maar als jij niet op die lijst voorkomt, zou het weleens moeilijk kunnen worden.
prj
Nogmaals terugkomend op het afsnijdweggetje naar de Glandon. Als je Villard Reculaz daalt, moet je ongeveer 3km voor het einde rechts afslaan een klein weggetje in naar Oz en Oisans. Dan daal je vanaf daar nog 2km en heb je nog een extra stukje afgesneden. Hoef je niet nog eerst 3km te dalen, om vervolgens weer rechtsaf te slaan en de stuwdam nog op te fietsen.
-
- Forum-lid
[quote="hero"]2 jaar geleden stond er halverwege de klim van de Telegraphe een waterpost. Ze deelden literflessen uit waarmee je je bidons weer kon vullen. Mijn fietsmaat die een half uur later passeerde vertelde dat de post toen uitverkocht was, alleen nog maar een hoop lege flessen op de weg. Weet iemand of dat een eenmalige actie was of is deze ravitaillering standaard tijdens de Marmotte (en dus ook weer dit jaar)? Volgens mij staat ie niet op de site van sportcommunication.[/quote]
Klopt inderdaad twee jaar geleden deelde ze literflessen water uit, vorig jaar echter niet meer. Moet zeggen was ook echt een rotzooi toen. Iedereen die de fles aanpakte dronk er een slok uit (ik ook) en gooide hem terug aan de kant. Niemand was echt van plan om te stoppen om de bidon op te vullen met de onhandige literfles. Ga er maar van uit dat ook in deze editie van la marmotte geen water aanwezig is aan het begin van de telegraph. Als je volle bidons hebt vanaf de top van de glandon dan heb je aan het begin van de telegraph ook niet echt behoefte aan extra water. Na de afdaling telegraph (in Valloire) kun je de bidons weer opvullen en boven aan de galibier ook weer. Laatste is na de rotonde voor de alp maar dat zal geen nieuws zijn voor je.
Succes in ieder geval.
Klopt inderdaad twee jaar geleden deelde ze literflessen water uit, vorig jaar echter niet meer. Moet zeggen was ook echt een rotzooi toen. Iedereen die de fles aanpakte dronk er een slok uit (ik ook) en gooide hem terug aan de kant. Niemand was echt van plan om te stoppen om de bidon op te vullen met de onhandige literfles. Ga er maar van uit dat ook in deze editie van la marmotte geen water aanwezig is aan het begin van de telegraph. Als je volle bidons hebt vanaf de top van de glandon dan heb je aan het begin van de telegraph ook niet echt behoefte aan extra water. Na de afdaling telegraph (in Valloire) kun je de bidons weer opvullen en boven aan de galibier ook weer. Laatste is na de rotonde voor de alp maar dat zal geen nieuws zijn voor je.
Succes in ieder geval.
http://the-21st-century.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;