K*U*T
en waarom nog epo, 1 dag voor kerst, midden in winter ? herstel ?
Kan ik er (alvast?) eentje van mijn tourpool schrappen ....
Tour 2009
Ted038 schreef:K*U*T
en waarom nog epo, 1 dag voor kerst, midden in winter ? herstel ?
Kan ik er (alvast?) eentje van mijn tourpool schrappen ....
Om de waardes in het bloed constant te houden, voor het bloedpaspoort.
Amclassic-fan schreef:Amclassic-fan schreef:Geer schreef:Wat Dekker heeft Dekker verkeerd gedaan bij jou. Een keer een handtekening weigeren te geven? Over Niermann ben ik het met je eens. Alleen ik plaats het in de context van een orjanje ploeg. Nu spreekt Niermann misschien beter verstaanbaar nederlands dan Tankink....maar toch! Voor de rest, prima renner.
Een arrogante bal zijn. Vanaf het moment dat Cera opspoorbaar is niets meer presteren, verdachte bloedwaardes gehad hebben, ik vertrouw hem echt niet.
Ik denk dat ik helderziend ben. TT pagina 855...
Je bent inderdaad helderziend geweest. Ik ben blind geweest. Stom.
Kun je je gave ook gebruiken om te zien wie de tour wint? Ga ik me vast even inschrijven bij Unibet.com....
Maaskant toch mee naar de Tour
Leuk
Leuk
-
- Forum-lid
Ja DC Cervelo rijdt in het wit vanwege de verwachte hitte + zwart absorbeert alle zonlicht. Geheel in stijl van Cervelo hebben ze dit uitvoerig getest al hoef je hier volgens mij geen wetenschapper voor te zijn. De outfit wijkt in mijn opinie genoeg af van die van Saxo bank.
Leuk dat Maaskant mee gaat idd.
Ik ben in mijn sas, uitkijkend vanaf mijn balkon over de Gaasperplas!
En Boonen houden ze nog even aan het 'lijntje'
heh heh
heh heh
Z.O Soloist schreef:Ja DC Cervelo rijdt in het wit vanwege de verwachte hitte + zwart absorbeert alle zonlicht. Geheel in stijl van Cervelo hebben ze dit uitvoerig getest al hoef je hier volgens mij geen wetenschapper voor te zijn. De outfit wijkt in mijn opinie genoeg af van die van Saxo bank.
Dan haddden ze dat toch ook al gedaan voor de Giro, waar de temperaturen doorgaans hoger zijn. Er zal meer een financiele reden zijn, veel wielertoeristen in die zwart cervelo TT en met die witte outfit zal dat hetzelfde zijn denk ik. Overigens erg stijlvol die outfit.
simic schreef:Z.O Soloist schreef:Ja DC Cervelo rijdt in het wit vanwege de verwachte hitte + zwart absorbeert alle zonlicht. Geheel in stijl van Cervelo hebben ze dit uitvoerig getest al hoef je hier volgens mij geen wetenschapper voor te zijn. De outfit wijkt in mijn opinie genoeg af van die van Saxo bank.
Dan haddden ze dat toch ook al gedaan voor de Giro, waar de temperaturen doorgaans hoger zijn. Er zal meer een financiele reden zijn, veel wielertoeristen in die zwart cervelo TT en met die witte outfit zal dat hetzelfde zijn denk ik. Overigens erg stijlvol die outfit.
Nou, het zou mij dus niets verbazen dat juist na de Giro bedacht is, dat renners daar hebben geklaagd.
- amclassic-fan
- Forum-lid HC