Raad de koers!
-
- Forum-lid
[quote="Tr1969"]Dat is inderdaad het eerste deel van de vraag, nu de rest nog.....[/quote]
2008, de straat weet ik niet, ben er niet bekend, ze verlaten in ieder geval een kasseistrook
2008, de straat weet ik niet, ben er niet bekend, ze verlaten in ieder geval een kasseistrook
-
- Forum-lid
Niet erg moeilijk. Welke koers is dit? En vooruit het jaartal ook maar:p
-
- Forum-lid
[quote="Tr1969"]@matthijs987
Ik heb de naam van de weg nog niet gezien ?!?!?:rolleye:[/quote]
Sorry dacht dat dat de naam was, dat je die zelf al gaf.
Maar ik heb even gegoogled, is het de de Zuiderkwelweg?
Ik heb de naam van de weg nog niet gezien ?!?!?:rolleye:[/quote]
Sorry dacht dat dat de naam was, dat je die zelf al gaf.
Maar ik heb even gegoogled, is het de de Zuiderkwelweg?
-
- Forum-lid
Ik had er al over gelezen ja, mag alleen met mijn licentie niet meedoen;)
Maar zeker mooie uitdaging voor de Amateurs B-C en niet licentiehouders.
Next:
[quote="matthijs987"]
Niet erg moeilijk. Welke koers is dit? En vooruit het jaartal ook maar:p[/quote]
Maar zeker mooie uitdaging voor de Amateurs B-C en niet licentiehouders.
Next:
[quote="matthijs987"]
Niet erg moeilijk. Welke koers is dit? En vooruit het jaartal ook maar:p[/quote]
-
- Forum-lid
Parijs-Roubaix 2006!
-
- Forum-lid
[quote="Bottecchia"]Parijs-Roubaix 2006![/quote]
Goed
Goed
-
- Forum-lid
Ik ben trouwens wel benieuwd naar het reglement omtrent een spoorwegovergang.
De groep met Boonen, Flecha en Ballan die je hier op de foto ziet moest wachten. De groep met Hoste, Van Petegem en Goesev die achter Cancellara hebben gestreden om de 2 t/m 4 plek zijn gediskwalicifeerd.
Maar als je nu naar deze foto kijkt dan kun je zien dat de heren oversteken terwijl de slagboom nog naar beneden is. Waarom mag dat dan weer wel?
Afijn, ik zal even snel een nieuwe plaatsen:
[img=http://www.xs4all.nl/~deweijer/RdK.jpg]
Volgens mij bijna net zo eenvoudig als de vorige maar ik heb even niet zo snel wat anders bij de hand. Bovendien is het zo'n schitterende foto (Ullrich is toch al bijzonder fotogeniek, wat kan die man prachtig afzien!). Wanneer is dit plaatje geschoten?
De groep met Boonen, Flecha en Ballan die je hier op de foto ziet moest wachten. De groep met Hoste, Van Petegem en Goesev die achter Cancellara hebben gestreden om de 2 t/m 4 plek zijn gediskwalicifeerd.
Maar als je nu naar deze foto kijkt dan kun je zien dat de heren oversteken terwijl de slagboom nog naar beneden is. Waarom mag dat dan weer wel?
Afijn, ik zal even snel een nieuwe plaatsen:
[img=http://www.xs4all.nl/~deweijer/RdK.jpg]
Volgens mij bijna net zo eenvoudig als de vorige maar ik heb even niet zo snel wat anders bij de hand. Bovendien is het zo'n schitterende foto (Ullrich is toch al bijzonder fotogeniek, wat kan die man prachtig afzien!). Wanneer is dit plaatje geschoten?