Forumrit Rotterdam (groene hart) - nieuwe poging 11 april
-
- Forum-lid
Ik wil van 'mijn rondje' ook best een forumrit maken, geen probleem. Alleen zal ik daar wel even een apart topic van maken. Wat mij betreft is 11 april gereserveerd voor Japie Carbon. Hij is immers met het voorstel voor deze datum gekomen en dat soort enthousiasme moeten we belonen!
Goed plan? Zeker nu de zon zich weer wat vaker en langer laat zien is er vast wel wat animo voor 2 ritten. Alleen nog even een gaatje vinden tussen de toertochten en klassiekers door.
Goed plan? Zeker nu de zon zich weer wat vaker en langer laat zien is er vast wel wat animo voor 2 ritten. Alleen nog even een gaatje vinden tussen de toertochten en klassiekers door.
De eerst komende zaterdagen gaat voor mij problematisch worden ivm 'verplichtingen' op de tennisbaan..... maar goed, ik kijk wel of ik wat kan regelen. Mijn voorkeur blijft voor een zondag....letterlijk en figuurlijk dan
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat!
-
- Forum-lid
Helaas kan ik ook niet mee ik fiets dan nog op Mallorca, stiekem aan mijn conditie werken om jullie kanonnen bij te kunnen houden:p
Tot zover:
1. japie carbon (Jaap?)
2. Corniel (;))
3. Chrissiewizzie (Chris)
4. Ferry1982 (Ferry) - ovb
Nog niet een hele hoge opkomst. Japie carbon, start jij een charmeoffensief?
1. japie carbon (Jaap?)
2. Corniel (;))
4. Ferry1982 (Ferry) - ovb
Nog niet een hele hoge opkomst. Japie carbon, start jij een charmeoffensief?
Deze zou er idd naast georganiseerd 'moeten' worden. Om die reden was 13 min of meer afgevallen. Als Japie Carbon het niet zit zitten dit te dragen zal deze niet doorgaan gok ik...
-
- Forum-lid
Ter info: Ik had de 13e uit mijn optie lijstje gegooid om deze rit niet in de weg te zitten. Het was immers niet mijn bedoeling om het initiatief van Japie dwars te zitten. Er dus minimaal een week tussen want de eerste optie voor Hilversum is de 18e.
-
- Forum-lid HC
Helden,
De recepten liggen al klaar! Dus ik wil deze tocht zeker wel organiseren!! Als we eind van de ochtend afspreken dan kunnen we bij mij in de zaak koffie met appeltaart nuttigen. (Kunnen jullie meteen veel moois zien;))
Hoeveel km willen jullie afleggen?
Ik zal ook wat peleton opvulling proberen te regelen.
De recepten liggen al klaar! Dus ik wil deze tocht zeker wel organiseren!! Als we eind van de ochtend afspreken dan kunnen we bij mij in de zaak koffie met appeltaart nuttigen. (Kunnen jullie meteen veel moois zien;))
Hoeveel km willen jullie afleggen?
Ik zal ook wat peleton opvulling proberen te regelen.
Ik ga voor 150, maar wellicht dat menschen afschrikt.
Origineel was het idee 75/80 km.
1. japie carbon (Jaap?)
2. Corniel (;))
Origineel was het idee 75/80 km.
1. japie carbon (Jaap?)
2. Corniel (;))
-
- Forum-lid HC
1. japie carbon (Jaap)
- Rob (misschien veenendaal-> veenendaal)
- Arjan (als hij mag van DE baas)
- Ronald
- Hans
- Waarschijnlijk nog 5 Maar die heb ik nog niet gesproken.
2. Corniel ()
Ik hoop dat er ook nog een paar van het forum mee gaan om een beetje evenwicht in hetb peleton te brengen.
Ps Corniel jij komt toch uit leiden? Ik heb een collega uit leiden die ook fietst, misschien kan ik hem ook vragen.
- Rob (misschien veenendaal-> veenendaal)
- Arjan (als hij mag van DE baas)
- Ronald
- Hans
- Waarschijnlijk nog 5 Maar die heb ik nog niet gesproken.
2. Corniel ()
Ik hoop dat er ook nog een paar van het forum mee gaan om een beetje evenwicht in hetb peleton te brengen.
Ps Corniel jij komt toch uit leiden? Ik heb een collega uit leiden die ook fietst, misschien kan ik hem ook vragen.
@Japie carbon: als ie zich netjes gedraagt mag ie meerijden.