Marmotte 2009
[quote="japie carbon"][quote="Iskander_"][quote="scrymm"]Ik heb nog ff een vraagje mbt marmotte 2010:
Ik heb ooit opgevangen dat als je bij de eerste 200 eindigt, je het jaar daarop automatisch recht hebt op een startplek bij de eerste 400 oftewel het 1ste startvak. Is dit waar en zo ja, hoe regel je zoiets dan?[/quote]
bij de eerste 400 eindigen levert een startplaats op bij de eerste 400 voor volgend jaar. Bij inschrijving aangeven en je krijgt een startnummer onder de 400.
[/quote]
Nee hoor, alleen bij de eerste 200!![/quote]
Ooo... Waarom denk je dat ? Het is de eerste 400
Ik heb ooit opgevangen dat als je bij de eerste 200 eindigt, je het jaar daarop automatisch recht hebt op een startplek bij de eerste 400 oftewel het 1ste startvak. Is dit waar en zo ja, hoe regel je zoiets dan?[/quote]
bij de eerste 400 eindigen levert een startplaats op bij de eerste 400 voor volgend jaar. Bij inschrijving aangeven en je krijgt een startnummer onder de 400.
[/quote]
Nee hoor, alleen bij de eerste 200!![/quote]
Ooo... Waarom denk je dat ? Het is de eerste 400
-
- Forum-lid HC
- Berichten: 5231
- Lid geworden op: 09 jan 2007 23:05
Omdat de andere 200 voor de sponsoren is!
[quote="Iskander_"][quote="japie carbon"][quote="Iskander_"][quote="scrymm"]Ik heb nog ff een vraagje mbt marmotte 2010:
Ik heb ooit opgevangen dat als je bij de eerste 200 eindigt, je het jaar daarop automatisch recht hebt op een startplek bij de eerste 400 oftewel het 1ste startvak. Is dit waar en zo ja, hoe regel je zoiets dan?[/quote]
bij de eerste 400 eindigen levert een startplaats op bij de eerste 400 voor volgend jaar. Bij inschrijving aangeven en je krijgt een startnummer onder de 400.
[/quote]
Nee hoor, alleen bij de eerste 200!![/quote]
Ooo... Waarom denk je dat ? Het is de eerste 400 [/quote]
Het is zeker niet bij de 1e 400.
Ik heb ooit opgevangen dat als je bij de eerste 200 eindigt, je het jaar daarop automatisch recht hebt op een startplek bij de eerste 400 oftewel het 1ste startvak. Is dit waar en zo ja, hoe regel je zoiets dan?[/quote]
bij de eerste 400 eindigen levert een startplaats op bij de eerste 400 voor volgend jaar. Bij inschrijving aangeven en je krijgt een startnummer onder de 400.
[/quote]
Nee hoor, alleen bij de eerste 200!![/quote]
Ooo... Waarom denk je dat ? Het is de eerste 400 [/quote]
Het is zeker niet bij de 1e 400.
Goed dan ligt de waarheid daar tussen in. Ik ken iemand die vorig jaar 200 nog wat werd en daar door een startnummer nummer 200 en nog iets heeft gekregen. Hij vertelde mij dat als je onder de 400 eindigde je een startnummer onder de 400 kon krijgen.
[quote="Iskander_"]Goed dan ligt de waarheid daar tussen in. Ik ken iemand die vorig jaar 200 nog wat werd en daar door een startnummer nummer 200 en nog iets heeft gekregen. Hij vertelde mij dat als je onder de 400 eindigde je een startnummer onder de 400 kon krijgen.
[/quote]
Je krijgt alleen zo'n laag nummer als je kunt aantonen dat je bij Sportcomm. cyclo's of andere grotere cyclo's goede uitslagen hebt gereden of op uitnodiging.
[/quote]
Je krijgt alleen zo'n laag nummer als je kunt aantonen dat je bij Sportcomm. cyclo's of andere grotere cyclo's goede uitslagen hebt gereden of op uitnodiging.
[quote="pinarello"][quote="Iskander_"]Goed dan ligt de waarheid daar tussen in. Ik ken iemand die vorig jaar 200 nog wat werd en daar door een startnummer nummer 200 en nog iets heeft gekregen. Hij vertelde mij dat als je onder de 400 eindigde je een startnummer onder de 400 kon krijgen.
[/quote]
Je krijgt alleen zo'n laag nummer als je kunt aantonen dat je bij Sportcomm. cyclo's of andere grotere cyclo's goede uitslagen hebt gereden of op uitnodiging.[/quote]
zeg ik wat anders dan.
[/quote]
Je krijgt alleen zo'n laag nummer als je kunt aantonen dat je bij Sportcomm. cyclo's of andere grotere cyclo's goede uitslagen hebt gereden of op uitnodiging.[/quote]
zeg ik wat anders dan.
[quote="Iskander_"][quote="pinarello"][quote="Iskander_"]Goed dan ligt de waarheid daar tussen in. Ik ken iemand die vorig jaar 200 nog wat werd en daar door een startnummer nummer 200 en nog iets heeft gekregen. Hij vertelde mij dat als je onder de 400 eindigde je een startnummer onder de 400 kon krijgen.
[/quote]
Je krijgt alleen zo'n laag nummer als je kunt aantonen dat je bij Sportcomm. cyclo's of andere grotere cyclo's goede uitslagen hebt gereden of op uitnodiging.[/quote]
zeg ik wat anders dan. [/quote]
Ja.
Maar laat verder maar zitten hoor: je mag van mij gewoon gelijk hebben. Het is niet echt belangrijk.
Heb je ambities mbt de Marmotte?
[/quote]
Je krijgt alleen zo'n laag nummer als je kunt aantonen dat je bij Sportcomm. cyclo's of andere grotere cyclo's goede uitslagen hebt gereden of op uitnodiging.[/quote]
zeg ik wat anders dan. [/quote]
Ja.
Maar laat verder maar zitten hoor: je mag van mij gewoon gelijk hebben. Het is niet echt belangrijk.
Heb je ambities mbt de Marmotte?
[quote="pinarello"][quote="Iskander_"][quote="pinarello"][quote="Iskander_"]Goed dan ligt de waarheid daar tussen in. Ik ken iemand die vorig jaar 200 nog wat werd en daar door een startnummer nummer 200 en nog iets heeft gekregen. Hij vertelde mij dat als je onder de 400 eindigde je een startnummer onder de 400 kon krijgen.
[/quote]
Je krijgt alleen zo'n laag nummer als je kunt aantonen dat je bij Sportcomm. cyclo's of andere grotere cyclo's goede uitslagen hebt gereden of op uitnodiging.[/quote]
zeg ik wat anders dan. [/quote]
Ja.
Maar laat verder maar zitten hoor: je mag van mij gewoon gelijk hebben. Het is niet echt belangrijk.
Heb je ambities mbt de Marmotte?[/quote]
nee is het voor mij ook niet. Maar andere willen antwoord. Ik vertel alleen maar wat ik heb gehoord van andere en aan die info twijfel ik niet.
Ja volgend jaar bij de eerste 400 eindigen. Is dit jaar, eerste keer natuurlijk niet gelukt. was ook niet het doel hoor. Maar is na mij idee toch wel mogelijk. is denk onder 7:40 rijden. Minder treuzelen bij de waterkraantjes. en eu.. goed blijven drinken en wat harder trainen.
[/quote]
Je krijgt alleen zo'n laag nummer als je kunt aantonen dat je bij Sportcomm. cyclo's of andere grotere cyclo's goede uitslagen hebt gereden of op uitnodiging.[/quote]
zeg ik wat anders dan. [/quote]
Ja.
Maar laat verder maar zitten hoor: je mag van mij gewoon gelijk hebben. Het is niet echt belangrijk.
Heb je ambities mbt de Marmotte?[/quote]
nee is het voor mij ook niet. Maar andere willen antwoord. Ik vertel alleen maar wat ik heb gehoord van andere en aan die info twijfel ik niet.
Ja volgend jaar bij de eerste 400 eindigen. Is dit jaar, eerste keer natuurlijk niet gelukt. was ook niet het doel hoor. Maar is na mij idee toch wel mogelijk. is denk onder 7:40 rijden. Minder treuzelen bij de waterkraantjes. en eu.. goed blijven drinken en wat harder trainen.
-
- Forum-lid
- Berichten: 364
- Lid geworden op: 22 jan 2009 17:04
Heeft / gebruikt iemand speciale trainingsprogramma's voor een zware cyclo als de La Marmotte?
Tips voor website's zijn ook welkom.
Ik wil deze cyclo in 2010 gaan rijden en wil me goed gaan voorbereiden.
Tips voor website's zijn ook welkom.
Ik wil deze cyclo in 2010 gaan rijden en wil me goed gaan voorbereiden.
"http://www.reisimpressies.eu/frankrijk- ... rmotte.htm
In bovenstaande link heb ik mijn ervaring geplaatst van de Marmotte 2009. Ik ben een gemiddelde fietser die voor het eerst het avontuur aan ging en het doel had om de tocht uit te rijden. Goud of zilver durfde ik echt niet aan te denken. Overleven was het doel. Het verhaal inclusief foto's omschrijft de week voor de Marmotte en de dag zelf.
In bovenstaande link heb ik mijn ervaring geplaatst van de Marmotte 2009. Ik ben een gemiddelde fietser die voor het eerst het avontuur aan ging en het doel had om de tocht uit te rijden. Goud of zilver durfde ik echt niet aan te denken. Overleven was het doel. Het verhaal inclusief foto's omschrijft de week voor de Marmotte en de dag zelf.
Ik heb net je reisverslag gelezen en gefeliciteerd met de geslaagde tocht. Een mooi verslag ook met daarin voor mij (als beginnende fietser met de ambitie om in de toekomst ook zo'n tocht te gaan rijden) aardig wat tips qua voorbereiding door training, voeding enzovoorts. Bedankt dus.
Ik fiets dus ik besta.