Dat wordt inderdaad een erg interessante rit morgen, ik vrees dat ik hem niet live kan gaan zien maar ga het iig proberen.
IK zou zo niet weten wie morgen het verschil moet gaan maken, als Ricco de benen van vandaag heeft lijkt me dat niemand dat aankan. Alle "kanshebbers" moesten het vandaag toch vooral van de ploegmaten hebben zo leek het. Waarbij de ploeg van Valverde toch veruit de sterkste indruk maakte.
Wel leuk om te zien dat bv Ten Dam goed mee kon en zou Menchov vertrouwen moeten geven voor momenten waar het er om gaat.
Tour de France 2008
Ricco toch wel erg imponerend hoor! Laatste keer dat ik iemand met zoveel overmacht een berg zag bestormen was in 1998 Pantani in de regen...(zelfde stijl: klimmen in de beugels) Die Ricco wil niet alleen winnen, hij wil de tegenstand ook echt vernederen (een beetje a la VDB die zijn tegenstanders eerst aankeek, dan op de grote plaat schakelde, en vervolgens wegreed) Een etappe waar over 5 jaar nog over gesproken wordt?
Groet
Groet
ik heb morgenmiddag vrij gepland van mijn werk. Ik ben heel erg benieuwd wat Ricco gaat laten zien op de Tourmalet en de Hautacam. Ik ben ook heel erg benieuwd hoe de heren favorieten gaan reageren. Ze kunnen toch niet net als vandaag een beetje de kat uit de boom gaan kijken.
Live fast; die young. mijn blog
- de zwarten
- Forum-lid HC
De laatste keer dat ik zo iemand zag gaan was Pantani in 2000. Maar eigenlijk heeft Contador dat ook al enkele keren zo gedaan.
Het is heel mooi wat Ricco doet, maar wat zijn de andere toch kleine mieren zo in de groep, ze hebben allemaal schrik van elkaar. Ricco is de enige die 'bevrijd' koerst, en al de rest hoopt dat er niets gebeurd, waardoor ze elkaar vooral niet hoeven moe te maken. Zou het dan zo zijn dat ze zonder doping zichzelf meer moeten sparen tot de laatste bergritten?
Een beetje karakter zou geen kwaad kunnen, ik hoop dat het vandaag dan toch gebeurt.
Het is heel mooi wat Ricco doet, maar wat zijn de andere toch kleine mieren zo in de groep, ze hebben allemaal schrik van elkaar. Ricco is de enige die 'bevrijd' koerst, en al de rest hoopt dat er niets gebeurd, waardoor ze elkaar vooral niet hoeven moe te maken. Zou het dan zo zijn dat ze zonder doping zichzelf meer moeten sparen tot de laatste bergritten?
Een beetje karakter zou geen kwaad kunnen, ik hoop dat het vandaag dan toch gebeurt.
Bianchi EV Titanium (koers), Pinarello Asolo (kasseien), Colnago Master (kafee).
©®
©®
-
- Forum-lid
Vandaag zal er zeker meer gebeuren. Ik neem tenminste aan dat ze wel even willen zien hoe Evans er voor staat na zijn val van gisteren?
Ik ben wel benieuwd wat Riccò vandaag in petto heeft. Gaat hij echt Piepoli aan een dagzege proberen te helpen of gaat ie stiekem toch zelf? Als hij nog wat met het klassement zou willen doen moet hij in iedere bergrit aanvallen want die laatste tijdrit kost 'm toch weer zeker 2 tot 3 minuten.
Ik ben wel benieuwd wat Riccò vandaag in petto heeft. Gaat hij echt Piepoli aan een dagzege proberen te helpen of gaat ie stiekem toch zelf? Als hij nog wat met het klassement zou willen doen moet hij in iedere bergrit aanvallen want die laatste tijdrit kost 'm toch weer zeker 2 tot 3 minuten.
Djutoch, heb ik vanmiddag toch geen vergadering zeker... Maar met wat geluk is die voor 4 uur gedaan, zodat ik de aankomst nog kan meepikken!
Hopelijk gooit Ricco vandaag opnieuw de knuppel in het hoenderhok, al betwijfel ik of hij twee dagen achtereen zó verschroeiend kan uithalen: leek wel een raket, zoals hij wegstoof! (leuk om zien hoe Monfort en De la Fuente niet wisten wat er gebeurde toen hij hen zo geparkeerd liet)
Méér van dat! Als hij ze zo opjaagt kunnen de favorieten inderdaad niet blijven afwachten, dus dat belooft.
Hopelijk gooit Ricco vandaag opnieuw de knuppel in het hoenderhok, al betwijfel ik of hij twee dagen achtereen zó verschroeiend kan uithalen: leek wel een raket, zoals hij wegstoof! (leuk om zien hoe Monfort en De la Fuente niet wisten wat er gebeurde toen hij hen zo geparkeerd liet)
Méér van dat! Als hij ze zo opjaagt kunnen de favorieten inderdaad niet blijven afwachten, dus dat belooft.
Een koersbroek aan de waslijn: voor de ene woordloze poëzie, voor de andere geen gezicht. (rv)
- daniel1975
- Forum-lid HC
Dogestyle schreef:Een etappe waar over 5 jaar nog over gesproken wordt?
Groet
De etappe van zondag? Welnee. Was een leuk stukje fietsen van Ricco, maar niet meer dan dat. De enige reden waarom hij ruimte kreeg was omdat de rest naar elkaar zat te kijken en de beroerd waren om voor elkaar het werk te doen. Zijn versnelling was spectaculair, maar verder niet.
Ben wel benieuwd wat hij vandaag gaat doen, kan mij niet voorstellen dat ie dit nog een keer flikt.
Mij zul je overigen niet vroeg voor de buis zien (kan ook niet ivm werk). Ga er maar vanuit dat het vuurwerk pas weer in de slotkilometers losbarst, geen enkele favoriet durft eerder al uit te halen.
Less is bore
ik zit op mijn werk en hoop op vuurwerk, ga online wel kijken natuurlijk
en wat vroeger naar huis zonder file hopelijk zodat ik de slotfase gewoon thuis ken bekieken.
Ik hoop op een beetje vuurwerk, niet bepaald van ricco zelf, maar ik denk dat weinig andere het zullen doen....
en wat vroeger naar huis zonder file hopelijk zodat ik de slotfase gewoon thuis ken bekieken.
Ik hoop op een beetje vuurwerk, niet bepaald van ricco zelf, maar ik denk dat weinig andere het zullen doen....
Greetz
'k was toch blij verrast te zien met welk elan Monfort aanviel, en vervolgens nog stamina had om Ricco te volgen - al waren het maar een paar honderd meters, ik heb er toch van genoten.Dario schreef:leuk om zien hoe Monfort en De la Fuente niet wisten wat er gebeurde toen hij hen zo geparkeerd liet)
En inderdaad, Ricco is misschien niet de gezelligste om een pint mee te pakken, maar wat een stijl van fietsen, grandioos.
vriendelijke groet, Philip Albert