Voor fietsgerelateerde topics die niet in een andere categorie passen.

10.000 km non stop

Theo V
Forum-lid HC

Gebruikersavatar Theo V 17 jun 2009 14:31

Zullen we dan maar deze discussie voortzetten vanuit een internet café?
Gezellig met z'n allen, met een drankje erbij.;)

sluit
Forum-lid

sluit 17 jun 2009 14:52

[quote="GastheerG"]Hoe je het ook wend of keert: de klokkenluider zorgt voor een even groot samenhorigheidsgevoel als bij een beetje forumrit:D[/quote]

forumrit? Fietsen jullie dan ook echt?

sluit
Forum-lid

sluit 17 jun 2009 15:14

[quote="chrissiewizzie"]Ja, maar dan snijden we natuurlijk wel af![/quote]

dat vind ik al heel wat, ik pak meestal het eerste terras dat ik tegenkom, waarna ik natuurlijk wel een prachtig verslag schrijf met bijpassende pica´s voor op het forum.

tarzander
Forum-lid

tarzander 17 jun 2009 15:30

...en dat terras is dan wel max. een blokje verderop, anders geraak je ook nog bezweet op dat terras ;)
"Ink the future" | Freelance Ontwerper

carbonfire
Forum-lid

carbonfire 17 jun 2009 15:34

[quote="Sluit"]

Dat betekent dat dhr. Mauritz dit forum als `media`ziet, of dat de echte media hem niet meer serieus neemt en hij zijn gal nu bij ons spuwt.

[/quote]

Hans Mauritz heeft meer media gevonden om zijn verhaal te doen. Soms met knippen en plakken overal dezelfde berichten.
Voor wie niet tot vrijdagmiddag kan wachten, kan terecht bij de reacties op deze online krantenberichten

http://www.destentor.nl/regio/veluwenoo ... c#reakties
Hier is hij in gevecht met Klokkenluider2

en
http://www.brabantsdagblad.nl/regios/ti ... -start.ece

niklas2
Forum-lid

niklas2 17 jun 2009 15:48

[quote="GastheerG"]Hoe je het ook wend of keert: de klokkenluider zorgt voor een even groot samenhorigheidsgevoel als bij een beetje forumrit:D[/quote]

Pas op hè, straks blijkt onze klokkenluider de eigenaar (pardon: race owner) te zijn van het format 'forumrit'.
Oeps, breng ik hier iemand op een idee?
Ambitie: veel
Tijd: te weinig

sluit
Forum-lid

sluit 17 jun 2009 16:02

[quote="Carbonfire"][quote="Sluit"]

Dat betekent dat dhr. Mauritz dit forum als `media`ziet, of dat de echte media hem niet meer serieus neemt en hij zijn gal nu bij ons spuwt.

[/quote]

Hans Mauritz heeft meer media gevonden om zijn verhaal te doen. Soms met knippen en plakken overal dezelfde berichten.
Voor wie niet tot vrijdagmiddag kan wachten, kan terecht bij de reacties op deze online krantenberichten

http://www.destentor.nl/regio/veluwenoo ... c#reakties
Hier is hij in gevecht met Klokkenluider2

en
http://www.brabantsdagblad.nl/regios/ti ... -start.ece

[/quote]

Wel mooi hoor, ik zie dat al helemaal voor me.

`s Avonds rond een uurtje of 10 als de rest van het gezin naar bed is gegaan, komt de goedkope fles Martini Vermouth tevoorschijn en start hij de computer op.

Na het openen van zijn Firefox-browser (geen internet explorer, dat is tenslotte van windows en die belazeren de boel), gaat hij naar zijn mapje favorieten. En dat mapje is dan gevuld met 34 krantenartikelen waaronder hij reageert onder de pseudoniemen Jeroen Andeweg, Dick Maas, Klokkenluider, Hans Mauritz etc.

Daarna nog even de diverse internetfora afgaan om daar hetzelfde rondje te doen. Uiteraard wel geholpen door een a4´tje dat op de muur geplakt zit waarop staat waar hij welk pseudoniem gebruikt. Want de Martini Vermouth doet inmiddels zijn werk en de scherpte begint er een klein beetje vanaf te gaan.

Rond 1 uur toch maar naar bed, om daar moe, maar voldaan in slaap te vallen. En verder te dromen over allerlei tv-formats die door de kredietcrisis helaas niet van de grond zijn gekomen, maar door de getekende geheimhoudingsverklaringen ook nooit openbaar gemaakt kunnen worden door hem.

Ik hou wel van zijn stijl.

andromeda
Forum-lid HC

Gebruikersavatar andromeda 17 jun 2009 16:09

Vermakelijks stukjes weer op de Stentor, heeft hij nou echt zo'n dikke plaat voor zijn harsens die Mauritz?

Man, man niet te geloven. Hij wordt echt overal uitgekotst (behalve op zijn eigen galspuwsite uiteraard), dan moet er toch een lichtje gaan branden bij je? In zijn geval moet er inmiddels een sirene gaan loeien met zwaalicht zou je denken.

Er komt inderdaad veel knip en plakwerk aan te pas, dat "inhoudelijk reageren" zie je echt overal terugkomen.

Zal hier ook wel weer volgen....

"Ergens de klok wel hebben horen luiden, maar niet weten waar de klepel hangt"

Die klepel is hij al jaren kwijt :D
"Try not. Do or do not......there is no try"

Theo V
Forum-lid HC

Gebruikersavatar Theo V 17 jun 2009 16:17

Ik ben toch wel benieuwd wie de Klokkenluider(2) uit de krant is?
Toevallig iemand van het Forum?

tarzander
Forum-lid

tarzander 17 jun 2009 16:25

@ sluit

Waar zit het favorieten mapje in Firefox?? ;)

Maar voor de rest geweldig inlevingsvermogen in grijze smurrie van Klokkenluider :D
"Ink the future" | Freelance Ontwerper

Plaats reactie