Voor fietsgerelateerde topics die niet in een andere categorie passen.

Fanclub Liz Hatch

maurice
Forum-lid

Gebruikersavatar maurice 03 mar 2008 22:27

[quote="Groene Spicht"]M-Giant. JA...vet man! Hartelijk gefeliciteerd. Jij krijgt tenminste respons op je mail. Dat kan ik niet meer zeggen. Wat ik verkeerd heb gezegd/geschreven weet ik niet. Blijkbaar doe ik mijn naam eer aan. Groene Spicht!!! :)[/quote]

Ik vermoed dat ze te veel (ongewenste) mail krijgt uit Nederland krijgt en alleen Giant M nog maar antwoordt..... (ik kan dat wel begrijpen)
Niets is wat het lijkt..

Puffdaddy
Forum-lid

Gebruikersavatar Puffdaddy 04 mar 2008 00:14

Bikers are not alone

m_giant
Forum-lid

m_giant 04 mar 2008 00:30

[quote="maurice"][quote="Groene Spicht"]M-Giant. JA...vet man! Hartelijk gefeliciteerd. Jij krijgt tenminste respons op je mail. Dat kan ik niet meer zeggen. Wat ik verkeerd heb gezegd/geschreven weet ik niet. Blijkbaar doe ik mijn naam eer aan. Groene Spicht!!! :)[/quote]

Ik vermoed dat ze te veel (ongewenste) mail krijgt uit Nederland krijgt en alleen Giant M nog maar antwoordt..... (ik kan dat wel begrijpen)[/quote]

Ik moet zeggen dat ik op mijn andere email adres ook geen response meer kreeg op 2 mailtjes. Vroeg mij ook al af wat ik verkeerd gezegd had. (Misschien teveel spelfouten :p (lees blog voor info)) Heb toen ook het antwoord op die "prijsvraag" via mijn andere account gestuurd. Heb ook nog maar niet vermeld dat ik al eerder contact met haar had via mijn andere account, wil niet het shirt mislopen.

Maar moet zeggen dat ik nu al drie dagen op rij gewoon response van haar krijg en het zijn ook gewoon gezellige mailtjes.

Had trouwens ook nog ergens een foto waar ze kleding promoot, zal even zoeken.

Edit:
Fototje van Liz en nog een aantal Vanderkitten's:

[img=http://img528.imageshack.us/img528/413/dsc0114ll2.jpg]
Stevens SCF 2 Ultegra SL / Stevens Vuelta Ultegra SL

whocares
Forum-lid

whocares 04 mar 2008 07:39

[quote="Groene Spicht"]

Zeg Who Cares. Hoe'st verders met jouw?? Alles palletti??[/quote]

Ik ben weer aan het werk. Ik ben bijna weer een jaar ouder. Ik fiets dus ik leef .

En ik ben laatst nog eens door je woonplaats gereden.
It ain\'t what you do , it\'s the way that you do it.

m_giant
Forum-lid

m_giant 05 mar 2008 00:36

Groene Spicht schreef:
maurice schreef:
Groene Spicht schreef:M-Giant. JA...vet man! Hartelijk gefeliciteerd. Jij krijgt tenminste respons op je mail. Dat kan ik niet meer zeggen. Wat ik verkeerd heb gezegd/geschreven weet ik niet. Blijkbaar doe ik mijn naam eer aan. Groene Spicht!!! :)

Ik vermoed dat ze te veel (ongewenste) mail krijgt uit Nederland krijgt en alleen Giant M nog maar antwoordt..... (ik kan dat wel begrijpen)

Ja lekker M-Giant ;) Zeker omdat ik heb geschreven dat ik getrouwd ben en 2 kinderen heb... hahaha...en YOU are vrijgezel;)

Ben vrijgezel maar weer net iets te jong voor haar ;) (21 tegen de 27 van haar maakt ook al weer een groot verschil. Maar ben wel vrijgezel en geen kinderen.) In mijn laatste mailtje stond echter dat ik zo oud was, dus wachten of ik nu nog wel reply krijg :p

Was trouwens nog iemand, die na haar verteld te hebben dat hij getrouwd was en kinderen had, en daarna geen reactie meer kreeg. Toeval?

Trouwens wel zo dat ik op mijn andere email adres, waar ik ook geen reply meer op kreeg, niks over leeftijd of wat dan ook had verteld, dus het zal toch wel een andere reden hebben.

Als we trouwens haar blog mogen geloven, dat is ze van plan om dit jaar muur van Geraardsbergen/kapelweg op te fietsen.

Toch weet ze ook wel één en ander van België, zie onderstaande uitspraak van haar:
Liz Hatch said:
They redid the Koppenberg a few years ago as well but with not much luck as you can see from the race 2 years ago... I wonder how it will play out this year.
In my (humble) opinion they should just leave it alone now, it's the characteristics of the race that make it the pinnacle of one day racing.
Ik laat het wel weer weten als ik toch nog reactie krijg op mijn mail! (Tja, is altijd maar afwachten :D )

Zal morgen trouwens wel weer wat foto's opzoeken en plaatsen.

m_giant
Forum-lid

m_giant 05 mar 2008 19:24

Haha, leuk te horen dat ze toch nog reactie geeft. Had trouwens nog gezegd wat foto's te plaatsen, dus hierbij:
(Volgensmij nog niet langskomen, maar zeg het mij als er een tussen zit die al wel ergens staat)

[img=http://farm3.static.flickr.com/2374/230 ... 3b.jpg?v=0]
[img=http://farm4.static.flickr.com/3177/230 ... ee.jpg?v=0]
[img=http://farm3.static.flickr.com/2047/178 ... 2e.jpg?v=0]

whocares
Forum-lid

whocares 05 mar 2008 19:32

Afbeelding
It ain\'t what you do , it\'s the way that you do it.

m_giant
Forum-lid

m_giant 06 mar 2008 19:35

@who cares:
Nice find! Foto heeft iets dramatisch, weer eens wat anders dan de vele anderen!

Trouwens eens op youtube Liz Hatch ingetypt, en er was al iemand zo ijverig om een filmpje te maken en naar fiets.nl te verwijzen. Alleen jammer van het spelfoutje in fanclub (aangezien er vanclub staat, of is dat omdat Liz een Vanderkitten is? :p )

Youtube - Liz Hatch video

Edit:
Vond net een mooi interview met Liz. Lang interview maar zeker de moeite waard om te lezen. Zeker geen domme dame krijg ik het gevoel.... En ze kent ook Marianne Vos! (Staat ergens heel kort haar naam vermeld.)

http://www.triplecrankset.com/2008/01/c ... h-liz.html

ghisallo
Forum-lid

ghisallo 06 mar 2008 21:12

... dat was mijn video sorry vergeten hier te vermelden wat een stomme typfout btw
vinden jullie het wat???

grtzz Ghisallo

edit; heb de typfout verbeterd

lvgh
Forum-lid HC

lvgh 06 mar 2008 22:11

Tuurlijk kent ze Van Moorsel, anders eet ik m'n schoenen op..;) Dat is net zoiets als aan een tennisser vragen of-ie Pete Sampras kent of aan een formule 1 coureur wie Alain Prost is etc.. ;)

m_giant
Forum-lid

m_giant 07 mar 2008 00:20

Ben er ook van overtuigd dat ze Van Moorsel kent. Als je het hele interview leest, dan merk je dat ze gewoon ontzettend bezig is met wielrennen en toch al wel de nodige (geschiedkundige) kennis heeft.

In ieder geval een serieus en informerend artikel om te lezen.

campaioen
Forum-lid

campaioen 07 mar 2008 00:22

[quote="Ghisallo"]... dat was mijn video sorry vergeten hier te vermelden wat een stomme typfout btw
vinden jullie het wat???

grtzz Ghisallo

edit; heb de typfout verbeterd[/quote]

Leuk filmpje hoor! Ik vond de kritiek van ene vanderkitten (welke zou het zijn??) wel grappig:

Vanderkitten (1 week ago) Show Hide 0 Marked as spam Reply | Spam Someone has way too much time on their hands!! AWESOME

+1 voor ghisallo volgens mij ;)
no pain no gain

Plaats reactie