Wat ik nu weer op Marktplaats zag....
Je kunt zelfs zien dat de stickers "erbij" geplakt zijn want de afstnd van voorkant-achterkant van de stickers is niet gelijk, hij beweerd ook niet dat het wiel van easton is :p er wordt ook gretig op geboden..
[quote="Rik.A"]Je kunt zelfs zien dat de stickers "erbij" geplakt zijn want de afstnd van voorkant-achterkant van de stickers is niet gelijk, hij beweerd ook niet dat het wiel van easton is :p er wordt ook gretig op geboden..[/quote]
Ik bedoelde dat natuurlijk ook sarcastisch. Maar de meeste mensen begrijpen het kennelijk niet, aan de biedingen te zien. Zo zie je maar wat een simpele sticker met de prijs van iets kan doen.
Ik bedoelde dat natuurlijk ook sarcastisch. Maar de meeste mensen begrijpen het kennelijk niet, aan de biedingen te zien. Zo zie je maar wat een simpele sticker met de prijs van iets kan doen.
Daar doelde ik dus ook op met mijn opmerking dat daar gretig op geboden wordt. En mijn post was alleen maar instemmend/versterkend bedoeld hoor!!
Geen sprake van iets niet begrijpen
groet,,
Rik
Geen sprake van iets niet begrijpen
groet,,
Rik
Ik kan me vergissen maar ik ben nog niet eerder een 9 tands achter tandwiel tegen gekomen: Bladen: 21/18/16/15/14/13/12/11/10/9
We rarely think people have good sense unless they agree with us.
[quote="lanz"]Ik kan me vergissen maar ik ben nog niet eerder een 9 tands achter tandwiel tegen gekomen: Bladen: 21/18/16/15/14/13/12/11/10/9[/quote]
Hij maakt ook nog een grote fout,,
Bij zijn foto's staat een foto van zijn (RECORD) shifter,
En er staat bij zijn lijstje dat ie Chorus shifters heeft.
Wat is waar??
Rik
Hij maakt ook nog een grote fout,,
Bij zijn foto's staat een foto van zijn (RECORD) shifter,
En er staat bij zijn lijstje dat ie Chorus shifters heeft.
Wat is waar??
Rik
[quote="daj"][quote="who cares"]Welke wielrenner heeft een er nu 9 en 10 ??[/quote]
Volgens mij is kleiner dan 11 technisch niet eens mogelijk door de diameter van de body waar de cassette op geplaatst wordt...[/quote]
Correct.
Kleurtje vind ik wel peppie:D
Volgens mij is kleiner dan 11 technisch niet eens mogelijk door de diameter van de body waar de cassette op geplaatst wordt...[/quote]
Correct.
Kleurtje vind ik wel peppie:D
[quote="daj"][quote="who cares"]Welke wielrenner heeft een er nu 9 en 10 ??[/quote]
Je kunt toch 1 of 2 tandjes van een 11 wegslijpen....toch? :rolleye:
Je kunt toch 1 of 2 tandjes van een 11 wegslijpen....toch? :rolleye:
Zo\'n tellertje heb ik ook gehad.