Fietsfanaten gezocht ZH
Ook ik heb weer lekker gefietst. Met fiets en al onder de douche en alles is weer schoon;)
Jan; werkse man!!
Nikos; nog blauwe plekken?
Rutger; jammer dat je moest afhaken
MSlingerland; nog spierpijn?
Body; gezellig dat het er toch een keer van gekomen is!
Mark; gaat steeds harder fietsen en op kop, toppie!!
Kan iemand mij vertellen hoever en hoe hard we hebben gereden, was mijn tellertje bij vertrek vergeten op 0 te zetten...
Volgende rondje...de meeste kunnen volgende week niet dus over twee weken. Mijn voorkeur gaat uit naar de zaterdag.
Zaterdag 17 november om 09:30 uur Sligro......
Wie gaat er mee en wie is de tourguide?
Jan; werkse man!!
Nikos; nog blauwe plekken?
Rutger; jammer dat je moest afhaken
MSlingerland; nog spierpijn?
Body; gezellig dat het er toch een keer van gekomen is!
Mark; gaat steeds harder fietsen en op kop, toppie!!
Kan iemand mij vertellen hoever en hoe hard we hebben gereden, was mijn tellertje bij vertrek vergeten op 0 te zetten...
Volgende rondje...de meeste kunnen volgende week niet dus over twee weken. Mijn voorkeur gaat uit naar de zaterdag.
Zaterdag 17 november om 09:30 uur Sligro......
Wie gaat er mee en wie is de tourguide?
Flexje
Dame en heren,
Vond het een leuk initiatief en het was gezellig om zo met elkaar te touren!
Ik moet zeggen dat ik de laatste 15 kilometer mijn gemiddelde wel aardig naar de gruzelementen heb geholpen........................had het gevoel dat ik ineens 10 kilo zwaarder was, windkracht 4 tegen had en allebei mijn wielen ook nog eens aanliepen........
Fiets is inmiddels weer schoon, nu mijn schoenen nog........hahaha
Al met al zeker voor herhaling vatbaar, echter dan wel inclusief de laatste kilometers.....
Mzzl,
Rutger
Vond het een leuk initiatief en het was gezellig om zo met elkaar te touren!
Ik moet zeggen dat ik de laatste 15 kilometer mijn gemiddelde wel aardig naar de gruzelementen heb geholpen........................had het gevoel dat ik ineens 10 kilo zwaarder was, windkracht 4 tegen had en allebei mijn wielen ook nog eens aanliepen........
Fiets is inmiddels weer schoon, nu mijn schoenen nog........hahaha
Al met al zeker voor herhaling vatbaar, echter dan wel inclusief de laatste kilometers.....
Mzzl,
Rutger
Het was een leuke en gezellige tocht van ongeveer 75 km. Jammer dat we 2 lekke banden kregen maar dat deed de pret niet drukken.
De laatste spurt op de brug was ook leuk alleen Flexje moest na de afdaling een blaastest afleggen bij meneer agent:p
Hopelijk tot volgende keer.
De laatste spurt op de brug was ook leuk alleen Flexje moest na de afdaling een blaastest afleggen bij meneer agent:p
Hopelijk tot volgende keer.
Life is like riding a bicycle. To keep your balance you must keep moving.
Albert Einstein
Albert Einstein
[quote="body"]Het was een leuke en gezellige tocht van ongeveer 75 km. Jammer dat we 2 lekke banden kregen maar dat deed de pret niet drukken.
Hopelijk tot volgende keer.[/quote]
Hahahahahahahahaha LOL, je moest eens weten;)
Hopelijk tot volgende keer.[/quote]
Hahahahahahahahaha LOL, je moest eens weten;)
Flexje