Voor fietsgerelateerde topics die niet in een andere categorie passen.

rook jij ook???

trickoutxtc3
Forum-lid
Berichten: 432
Lid geworden op: 04 aug 2006 02:33

trickoutxtc3 28 okt 2006 21:32

Quoten: Origineel geplaatst door Rene op 28 Oktober 2006


Quoten: Origineel geplaatst door trick out xtc3 op 28 Oktober 2006


ga zo door rene!!!!
ik ben trots op je, als je niet slaagt kom ik die pina gewoon inlaaien en neem ik hem mee naar nijmegen !!!!!!!!!!!!!!!!


.................Mooooaaahhhhhhhh......goeie ..Moooooaahhhhhhh.....................
Wat moet je nou met zo'n mooie fiets in Nijmegen terwijl je er bij ons op de boulevard rondjes mee kan rijden ... .....
 
Greetz Rene ....
Ps poste het eerste bericht van je , omdat er toch al wat mensen niet meer roken sindsdien...daarvoor HULDE !!
 
 


dank u dank u, hantekeningen later tijdens de hantekeningen sessie !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
wat moet je met zo'n mooie pina nu op de boulevard zo'n kunstwerk moet door de glooiende heuvels in het rijk van nijmegen zoefen en niet aangetast worden door die zilte zeelucht daaro in het westen  .
maargoed een xtra vrouw kan ook geen kwaad hiero in het katseel, dan neem ik die wel mee voor al die kamers in mijn kasteel moeten ook schoon gehouden worden!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
tja en wat die waalkade betreft, die is mij iets te krot om daar met een pina over heen te rijden !!!!!!!!!!!!!!
A.D.I.D.A.S

(jonathan davis)

trickoutxtc3
Forum-lid
Berichten: 432
Lid geworden op: 04 aug 2006 02:33

trickoutxtc3 28 okt 2006 22:40

hey hey pansi en marconi het lijkt haast wel ofdat ze ons niet bij dat etentje willen hebbuh joh
heyhey kustbewoners, was da nou horen wij er nie meer bij ???????????
A.D.I.D.A.S

(jonathan davis)

Gebruikersavatar
marconi
Forum-lid
Berichten: 2459
Lid geworden op: 10 mei 2004 14:00

Gebruikersavatar marconi 28 okt 2006 23:10

Ach, onderscheid moet er zijn! Wij gaan dan samen wel ergens een lekkere pannenkoek happen! Wij horen er kennelijk niet bij.
Autografo Fausto Coppi originale! @ Pavia, augustus 1955

trickoutxtc3
Forum-lid
Berichten: 432
Lid geworden op: 04 aug 2006 02:33

trickoutxtc3 29 okt 2006 00:47

laten we eens ff kijken wie of waar we afspreken.
utrecht ofzo is okey of gorichem nog wat centraler ivm de pannenkoekenman en de pinaman weet zo nie waar club oudste vandaan komt!!!!!!!!!
maaruh ikke ben van de partij!!!!!!!!!!!!!!
bij deze nodig ik gelijk idereen uit om bij mij in nijmegen om ff eens vlink door de modder te ragguh met een mtb'tje, koffie staat klaar evenals broodjes en de bike kan gelijk ff afgespoten/gewassen worden, dit alles wordt beveiligd door mijn grote vriend bunker, wel nodig gezien het aantal celebs dat kan komen (dit geld overigens alleen voor de non smokie gasten).................
A.D.I.D.A.S

(jonathan davis)

Gebruikersavatar
rene
Forum-lid HC
Berichten: 6370
Lid geworden op: 16 okt 2004 12:53

Gebruikersavatar rene 29 okt 2006 02:20

OLe,
5 November ben ik vrij , en kan wel komen.....neem ik mn zoon ook mee.....van hem moest ik tenslotte stoppen met paffen..hahaha...
maar goed ook anders was ik nu ... geweest...moooaaahhhh...
Ik wil best kijken waar er iets te regelen is in het landscentrum.....Gorinchem is een goed idee.....of zoiets...Laat morgen even weten wie er wil komen...en welke plek jullie voorkeur naar uitgaat......Maandag en dinsdagochtend ben ik vrij en kan dan even rond bellen...cq een berichtje posten of het iets gaat worden....
Ik ga nu maffen , anders ....ach nee , morgen is het een uur later vroeg.....
 
Greetz Rene
 
Deelnemers:
Big Rosa.Rene.
Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless :mrgreen:

trudie
Forum-lid
Berichten: 1473
Lid geworden op: 07 aug 2004 14:35

trudie 29 okt 2006 11:36

En om weer even terug te komen op het niet meer roken: op verzoek van onze veteraan (Marconi)deze zeer toepasselijke foto!


Plaats reactie