Over de wielersport en zijn beoefenaars.

Klimmen rond Berg en Dal

arnoh.
Forum-lid
Berichten: 107
Lid geworden op: 03 jul 2006 23:42

arnoh. 02 nov 2006 19:20

Hoi Diana,
 
Ik weet nu niet of ik jou dus nu al een mail kan sturen, maar klik op Arno. H voor mijn MSN mail, dan stuur ik je een mail terug met mijn bekende E-mail adres, ik zal jou ook een mail sturen naar jou bekende E-mail en dan komt het weer goed, wel grappig zo!!!
Groetjes,
Berg en Dal klimmertje!

arnoh.
Forum-lid
Berichten: 107
Lid geworden op: 03 jul 2006 23:42

arnoh. 02 nov 2006 19:23

Quoten: Origineel geplaatst door Herera op 02 November 2006


 
 
Leuk... ga ik binnenkort ook 's proberen de oude kleefsebaan.
Ga wel eerst parcour verkennen, maar dan met het oog op de start/stop markeringen . I'll let you know!


 
Leuk om te zien dat er steeds meer mensen actief deze beklimmen willen doen (incl. tijdmeting).
Als je tijd bekend is zien we deze graag terug, hoe goed of hoe slecht dan ook want dat maakt niet uit.
Iedereen moet op zijn eigen nivo deze beklimming kunnen doen!!!
Succes gewenst.
Groetjes,
Berg en Dal klimmertje!

Gebruikersavatar
herera
Forum-lid
Berichten: 1796
Lid geworden op: 25 jul 2004 14:17
Locatie: Huissen

Gebruikersavatar herera 02 nov 2006 21:03

Quoten: Origineel geplaatst door Arno H. op 22 Oktober 2006


Hoi,
vandaag ben ik zelf over de posbank geweest, dat blijft toch ook mooi, vooral de uitzichten, de klimmetjes over de grote weg zijn wat minder stijl maar halen hier en daar toch de 8 wel.
Groetjes,

Probeer eens de Snippendaalseweg vanaf Reden.. ook leuk om hier eens een tijd neer te zetten! Meting: Wildrooster benden/wildrooster boven
"Waar een wil is is een weg, waar een weg is wil ik fietsen."

arnoh.
Forum-lid
Berichten: 107
Lid geworden op: 03 jul 2006 23:42

arnoh. 02 nov 2006 22:03

Quoten: Origineel geplaatst door Herera op 02 November 2006


Quoten: Origineel geplaatst door Arno H. op 22 Oktober 2006


Hoi,
vandaag ben ik zelf over de posbank geweest, dat blijft toch ook mooi, vooral de uitzichten, de klimmetjes over de grote weg zijn wat minder stijl maar halen hier en daar toch de 8 wel.
Groetjes,

Probeer eens de Snippendaalseweg vanaf Reden.. ook leuk om hier eens een tijd neer te zetten! Meting: Wildrooster benden/wildrooster boven


Hoi Herera,
Is inderdaad een mooi stuk klimmen, zeer wisselvallig (onderaan recht meen ik dat er een bejaarden tehuis zit).
Ik heb die weg dit jaar 1x gedaan!
Als ik weer in de buurt kom zal ik deze beklimming klokken van wildrooster tot wildrooster.
Groetjes en bedankt,
 
Berg en Dal klimmertje!

Gebruikersavatar
amclassic-fan
Forum-lid HC
Berichten: 24321
Lid geworden op: 23 jun 2004 17:56
Locatie: Leende

Gebruikersavatar amclassic-fan 02 nov 2006 22:04

Geen idee hoelang ik er over doe, ik weet wel dat rond de 30 in m'n eentje zo'n beetje de max ligt.
Posbank is trouwens nergens 8, overal wat minder stijl helaas.
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

arnoh.
Forum-lid
Berichten: 107
Lid geworden op: 03 jul 2006 23:42

arnoh. 02 nov 2006 22:05

Hoi Herera,
Huusse (Huissen), ben ik 3 jaar lang door heen gefietst van Duiven (pontje) naar Nijmegen voor mijn werk, je zult dit wel herkennen
Groetjes,
 
Berg en Dal klimmertje!

arnoh.
Forum-lid
Berichten: 107
Lid geworden op: 03 jul 2006 23:42

arnoh. 02 nov 2006 22:07

Quoten: Origineel geplaatst door Amclassic-fan op 02 November 2006


Geen idee hoelang ik er over doe, ik weet wel dat rond de 30 in m'n eentje zo'n beetje de max ligt.
Posbank is trouwens nergens 8, overal wat minder stijl helaas.


Mijn CICLO-master fietsteller geeft pieken van 8 aan, van de parkeerplaats tot aan de S-bocht en zeker de snippenweg laatste stuk.
Groetjes,
Berg en Dal klimmertje!

arnoh.
Forum-lid
Berichten: 107
Lid geworden op: 03 jul 2006 23:42

arnoh. 02 nov 2006 22:24

Quoten: Origineel geplaatst door Arno H. op 02 November 2006


Quoten: Origineel geplaatst door Amclassic-fan op 02 November 2006


Geen idee hoelang ik er over doe, ik weet wel dat rond de 30 in m'n eentje zo'n beetje de max ligt.
Posbank is trouwens nergens 8, overal wat minder stijl helaas.


Mijn CICLO-master fietsteller geeft pieken van 8 aan, van de parkeerplaats tot aan de S-bocht en zeker de snippenweg laatste stuk.
Groetjes,


Ik heb het nog even terug gezocht, maar de beekhuizenseweg haalt net precies de 8 heel even.
Het laatste stuk van de Schietbergseweg vlak voor het restaurantje bovenaan bij de uitzichtpost haalt 8,8.
Het tegendeel is bewezen!!!
Groetjes
Berg en Dal klimmertje!

rene1
Forum-lid
Berichten: 2099
Lid geworden op: 12 sep 2005 01:11

rene1 03 nov 2006 10:52

Bij de weg vanuit Rheden (pannenkoekenhuis Strijland) naar de 3 sprong boven op de Posbank geeft mijn ciclosport de laatste pak'm beet 15 meter 10 aan.
Weet iemand hoe die weg heet overigens?

arnoh.
Forum-lid
Berichten: 107
Lid geworden op: 03 jul 2006 23:42

arnoh. 03 nov 2006 19:23

Quoten: Origineel geplaatst door rene1 op 03 November 2006


Bij de weg vanuit Rheden (pannenkoekenhuis Strijland) naar de 3 sprong boven op de Posbank geeft mijn ciclosport de laatste pak'm beet 15 meter 10 aan.
Weet iemand hoe die weg heet overigens?


Hoi Rene,
Dat is de Schietbergseweg.
Groetjes,
Berg en Dal klimmertje!

whocares
Forum-lid
Berichten: 2889
Lid geworden op: 25 feb 2005 19:28

whocares 03 nov 2006 22:48

Quote: Origineel geplaatst door rene1 op 03 November 2006
Bij de weg vanuit Rheden (pannenkoekenhuis Strijland) naar de 3 sprong boven op de Posbank geeft mijn ciclosport de laatste pak'm beet 15 meter 10 aan.Weet iemand hoe die weg heet overigens?


Het is net alsof niemand het internet gebruikt , dit had je ook op een routeplanner kun opzoeken.

Via Michelin , even het kaartje wat met de cursor naar beneden halen en wat inzoomen en je ziet zo welke weg je bedoelt.
It ain\'t what you do , it\'s the way that you do it.

gulquak
Forum-lid
Berichten: 31
Lid geworden op: 04 aug 2005 17:37

gulquak 03 nov 2006 23:26

Iets terug zag ik een bewering dat de Eyserbosch minder zwaar is dan de Oude holleweg. Ik heb ze hieronder beide neergezet.
http://www.hardfietsen.nl/tableaux/inde ... llingid=44
http://www.hardfietsen.nl/tableaux/inde ... ellingid=1
Wat wel waar lijkt te zijn is het feit dat de Hallembaye (bekend van de aankomst van de amstelgoldrace eind jaren 90) toch iets minder zwaar is dan de Oude Holleweg.
http://www.hardfietsen.nl/tableaux/inde ... llingid=29
Maar het blijven leuke heuveltjes..
--
Mijn profiel op hardfietsen.nl : http://www.hardfietsen.nl/tableaux/inde ... ebruiker=3" onclick="window.open(this.href);return false;

Plaats reactie