GROOOOOOOOOOOOT NIEUWS !!!!
Quoten: Origineel geplaatst door jimbo op 13 Maart 2006
Quote: Origineel geplaatst door SpEric op 13 Maart 2006
Kunnen we er niet een vriendschappelijk wedstrijdje van maken> Forum tegen wielertoerist ?Lijkt me wel leuk...
Dan moeten er een hoop mensen zich in 2en splitsen.
Peletonvulling, of een keuze maken ...
Kunnen we er niet een vriendschappelijk wedstrijdje van maken> Forum tegen wielertoerist ?Lijkt me wel leuk...
Vrijdag zijn weggegaan:
IL FALCO
Antoni
Scott wilko
joris V B
dan heb ik nog liggen:
Noppi ( 19 maart 3 Bergen)Cas* vandaag of morgen breng ik het in Utrecht ( dinsdag)Bike_addict ( op afspraak halen, evt bij Sharkman een keer)
iedereen heeft verders een bericht of het pakketje al.
niets zoek dus voorals nog ?
gr.Eric
IL FALCO
Antoni
Scott wilko
joris V B
dan heb ik nog liggen:
Noppi ( 19 maart 3 Bergen)Cas* vandaag of morgen breng ik het in Utrecht ( dinsdag)Bike_addict ( op afspraak halen, evt bij Sharkman een keer)
iedereen heeft verders een bericht of het pakketje al.
niets zoek dus voorals nog ?
gr.Eric
SpEric, bedankt voor het opsturen van het pakketje...heb het net binnen gekregen! TS-Biker en Wesley natuurlijk ook bedankt!
Het ziet er goed uit! Alleen is mijn buik te klein...het slobbert een klein beetje beetje jammer maar goed, bij mijn armen en nek kan het niet kleiner eigenlijk. We zullen het er maar op houden dat ik een rare bouw heb. Broekje zit goed alleen wel een beetje een luier gevoel zoals al eerder gezegd.
Had trouwens een ingewikkelde zeem verwacht maar ik werd verbaasd door de eenvoud van de zeem.
Iedereen bedankt!
Het ziet er goed uit! Alleen is mijn buik te klein...het slobbert een klein beetje beetje jammer maar goed, bij mijn armen en nek kan het niet kleiner eigenlijk. We zullen het er maar op houden dat ik een rare bouw heb. Broekje zit goed alleen wel een beetje een luier gevoel zoals al eerder gezegd.
Had trouwens een ingewikkelde zeem verwacht maar ik werd verbaasd door de eenvoud van de zeem.
Iedereen bedankt!
-
- Forum-lid HC
Net bericht dat mijn pakketje niet bezorgt kon worden (ja ik werk overdag) dus ik mag hem vanaf morgen ophalen op het postkantoor.
Quoten: Origineel geplaatst door scottwilko op 13 Maart 2006
Net bericht dat mijn pakketje niet bezorgt kon worden (ja ik werk overdag) dus ik mag hem vanaf morgen ophalen op het postkantoor.
Idem hier, ik ben net thuis en vond het briefje van de postbode in de bus. Ik hoop dat ik morgen op tijd thuis ben om naar het postkantoor te gaan.
Eric, Wesley en natuurlijk TS hartstikke bedankt voor de moeite.
Idem hier, ik ben net thuis en vond het briefje van de postbode in de bus. Ik hoop dat ik morgen op tijd thuis ben om naar het postkantoor te gaan.
Eric, Wesley en natuurlijk TS hartstikke bedankt voor de moeite.
Specialized Tarmac SL6 Disc
Jan Janssen Vector
Jan Janssen Vector
-
- Forum-lid
Shirt ondertussen ff aangehad - hoop dat ie niet hard krimpt
En L.A.N.C.E. is je compu nu weer gecrasht? Ik heb je broek hier in bewaring hè!
En L.A.N.C.E. is je compu nu weer gecrasht? Ik heb je broek hier in bewaring hè!
Mijn fiets is bezeten!
Quoten: Origineel geplaatst door SpEric op 13 Maart 2006
Nee hoor...! Keuze maken is niet zo moeilijk hoor..! Het forum dat het meeste geld te bieden heeft zal ik vertegenwoordigen....
Nee hoor...! Keuze maken is niet zo moeilijk hoor..! Het forum dat het meeste geld te bieden heeft zal ik vertegenwoordigen....
"Afstappen is geen optie"
Quoten: Origineel geplaatst door Cor01 op 13 Maart 2006
ik denk dat jij langs de kant staat.....
ik denk dat jij langs de kant staat.....
-
- Forum-lid
Quoten: Origineel geplaatst door Eddie Bouncer op 13 Maart 2006
Shirt ondertussen ff aangehad - hoop dat ie niet hard krimpt En L.A.N.C.E. is je compu nu weer gecrasht? Ik heb je broek hier in bewaring hè!
Hahaha...nou het valt nog mee! Ik ga je ff mailen over het ophalen van mijn broekie!
Shirt ondertussen ff aangehad - hoop dat ie niet hard krimpt En L.A.N.C.E. is je compu nu weer gecrasht? Ik heb je broek hier in bewaring hè!
Hahaha...nou het valt nog mee! Ik ga je ff mailen over het ophalen van mijn broekie!
-
- Forum-lid
SUPER GAAF SHIRTJE!!
Eric bedankt voor het verzenden..ik heb het geld overgemaakt!!
Eric bedankt voor het verzenden..ik heb het geld overgemaakt!!