Hoe kom jij aan je forum naam?
Giant = het fietsmerk waar ik de meeste fietsen van heb
Ekki= de naam die mijn neef (inmiddels wel 12 jaar) mij gaf toen Eric nog te moeilijk was.
Ik gebruik overal Ekki maar voor hier leek me de combinatie Giantekki wel leuk.
Groeten,
Eric
Ekki= de naam die mijn neef (inmiddels wel 12 jaar) mij gaf toen Eric nog te moeilijk was.
Ik gebruik overal Ekki maar voor hier leek me de combinatie Giantekki wel leuk.
Groeten,
Eric
Master B
al een lange tijd mijn e-mail, B staat voor de eerste letter in mijn achternaam. Sinds ik een Master fiets heb gekocht gebruik ik het overal
al een lange tijd mijn e-mail, B staat voor de eerste letter in mijn achternaam. Sinds ik een Master fiets heb gekocht gebruik ik het overal
Was een keer gaan trainen met de jongens van Allez Allez Zimbabwe. Echt leuk. Op een gegeven moment reed ik naast Tshabalala en hij vroeg men naam. Ik zei:"Pieter". Waarop ik het antwoord kreeg van:"From now on, you will live as Pietalala!". Waarop ik dan weer zei:" Ok"
http://www.passievoorwielrennen.forumup.nl" onclick="window.open(this.href);return false;<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
-
- Forum-lid
mtb "giant xtc 3" een beetje getrickt en verbouwd , zeg maar
A.D.I.D.A.S
(jonathan davis)
(jonathan davis)
- de zwarten
- Forum-lid HC
de zwarten is de Peet, jempi (jean-pierre monseré) zou het eigenlijk moet geworden zijn, maar die nick was jammer genoeg al bezet. Peet woont bij me in de buurt en ik ben bijna zwarter dan de peet (maar nog lang niet zo goed)...De Peet is al geruime tijd mijn favoriete renner, want hoewel velen anders denken kan hij wel degelijk mee in meer dan de ronde van vlaanderen en parijs-roubaix. Zo zou hij zeker eens L-B-L moeten gepiekt hebben en was hij op het WK ook vaak top. Bovendien is de verhouding snelle benen/grote mond veel gunstiger dan bij big rosa...
Bianchi EV Titanium (koers), Pinarello Asolo (kasseien), Colnago Master (kafee).
©®
©®
Hallo ik heb hier eens eerder verteld hoe ik aan mijn forumnaam komt, het is gewoon één letter toevoeging aan mijn achternaam op een bepaalde plaats. Maar het leuke is nu dat ik ondekt heb dat er ook een oud nederlandse wiellercoureur die deze naam als bijnaam had. klik maar op de onderstaande link.
http://dewielersite.net/db2/wielersite/ ... eurid=8441
http://dewielersite.net/db2/wielersite/ ... eurid=8441
kiekeboe
Die van mij is bijzonder simpel:
Type fiets + geboortejaar
Ik ben nou eenmaal niet zo creatief als sommige anderen hier!
Type fiets + geboortejaar
Ik ben nou eenmaal niet zo creatief als sommige anderen hier!
Welkom op het forum!
http://www.passievoorwielrennen.forumup.nl" onclick="window.open(this.href);return false;<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
-
- Forum-lid
die van mij is ook nie moeilijk
naast wielrennen vind ik motogp ook gaaf. daar reed een paar seizoenen geleden een coureur is waar ik gek van was. Noriyuki Haga. Een kleine japanner maar met een enorm hart. Veel mooi inhaalmanouvres enzo.
delicious is heerlijk
Hagalicious
Simpel toch
naast wielrennen vind ik motogp ook gaaf. daar reed een paar seizoenen geleden een coureur is waar ik gek van was. Noriyuki Haga. Een kleine japanner maar met een enorm hart. Veel mooi inhaalmanouvres enzo.
delicious is heerlijk
Hagalicious
Simpel toch
Tyr is de god van de oorlog en een titel die ik gekregen heb van mijn studentenclubje in Delft. Je wordt Tyr als je een jaar voorzitter (=Odin) bent geweest. En de letter er achter is uniek, en bij voorkeur de eerste letter van je naam W(ichard) in mijn geval
www.dsb.tudelft.nl/asene ff zoeken en je kan m'n leuke snoetje vinden.
FIFAN!!
(G*dverdomme in het Noors en onze toost want alleen Goden mogen vloeken )
Voor de geinteresseerde: Tyr is de god van Tyrstag = Tuesday = Dinsdag
www.dsb.tudelft.nl/asene ff zoeken en je kan m'n leuke snoetje vinden.
FIFAN!!
(G*dverdomme in het Noors en onze toost want alleen Goden mogen vloeken )
Voor de geinteresseerde: Tyr is de god van Tyrstag = Tuesday = Dinsdag