Trek
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
- Berichten: 24317
- Lid geworden op: 23 jun 2004 17:56
- Locatie: Leende
Quoten: Origineel geplaatst door Markv/dN. op 05 Februari 2006
Is er iemand die een telefoonnummer heeft van Trek Nederland? Wil ze vragen of ze me een set stickers kunnen leveren die ik kan gebruiken voor het spuitproject dat er aan zit te komen. Vreemd genoeg kan ik op de website van Trek geen telefoonnummers vinden. Ook via google geen succes!
Waarom zou je stickers gebruiken. Tegenwoordig kan iedere goede spuiter gewoon de logo's en namen er zo opspuiten, daar kan geen (los latende) sticker tegen op
Is er iemand die een telefoonnummer heeft van Trek Nederland? Wil ze vragen of ze me een set stickers kunnen leveren die ik kan gebruiken voor het spuitproject dat er aan zit te komen. Vreemd genoeg kan ik op de website van Trek geen telefoonnummers vinden. Ook via google geen succes!
Waarom zou je stickers gebruiken. Tegenwoordig kan iedere goede spuiter gewoon de logo's en namen er zo opspuiten, daar kan geen (los latende) sticker tegen op
Markv/dN, mijn Trek (lichtblauw achteraan, donkerblauw vooraan) is een volledig herspoten Trek waarbij geen enkele sticker gebruikt is. Zo is m'n naam bv met een fijn spuitpistooltje erop gezet. Vakwerk, gedaan door Frank Hoste hier in België, de man die in Europa alle herspuitingen doet voor Discovery (US Postal). Hij heeft als geen ander ervaring met het (her)spuiten van OCLV-frames, en Trek vertrouwt enkel hem om garantie te behouden.
Trek zelf deed een tijd lang geen herspuitingen meer. Geen idee hoe het nu zit. Als ze 't doen rekenen ze in ieder geval heel zwaar door. Ik denk dat het spuitwerk dat jij wil doen zo'n 250 à 300 euro moet gaan kosten, maximum. Hierbij zal je de keuze gelaten worden stickers te gebruiken (die Hoste heeft liggen!), dan wel de benaming te spuiten. Een carbon frame herspuiten/lakken is een pak intensiever werk dan een alu frame.
Je kan me steeds mailen voor meer info.
Trek zelf deed een tijd lang geen herspuitingen meer. Geen idee hoe het nu zit. Als ze 't doen rekenen ze in ieder geval heel zwaar door. Ik denk dat het spuitwerk dat jij wil doen zo'n 250 à 300 euro moet gaan kosten, maximum. Hierbij zal je de keuze gelaten worden stickers te gebruiken (die Hoste heeft liggen!), dan wel de benaming te spuiten. Een carbon frame herspuiten/lakken is een pak intensiever werk dan een alu frame.
Je kan me steeds mailen voor meer info.
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
Ik heb trouwens een "upgrade" setje aangeschaft voor mijn Trek, binnenkort wel wat foto's omdat nog niet alles binnen is.
oa. Bontrager race x lite zadelpen carbon, SLR XP zadel, Bontrager Race xxx lite stuurpen carbon, bontrager bandjes (heel mooi) en (jawel) een Shimano compact crankstel......(de Dura Ace gaat in de TT , die overigens al aardig op weg raakt) en last but not least er is nog een Chris King balhoofd zwart onderweg......
oa. Bontrager race x lite zadelpen carbon, SLR XP zadel, Bontrager Race xxx lite stuurpen carbon, bontrager bandjes (heel mooi) en (jawel) een Shimano compact crankstel......(de Dura Ace gaat in de TT , die overigens al aardig op weg raakt) en last but not least er is nog een Chris King balhoofd zwart onderweg......
"Try not. Do or do not......there is no try"
Quoten: Origineel geplaatst door C a s r a n op 05 Februari 2006
Markv/dN, mijn Trek (lichtblauw achteraan, donkerblauw vooraan) is een volledig herspoten Trek waarbij geen enkele sticker gebruikt is. Zo is m'n naam bv met een fijn spuitpistooltje erop gezet. Vakwerk, gedaan door Frank Hoste hier in België, de man die in Europa alle herspuitingen doet voor Discovery (US Postal). Hij heeft als geen ander ervaring met het (her)spuiten van OCLV-frames, en Trek vertrouwt enkel hem om garantie te behouden.
Trek zelf deed een tijd lang geen herspuitingen meer. Geen idee hoe het nu zit. Als ze 't doen rekenen ze in ieder geval heel zwaar door. Ik denk dat het spuitwerk dat jij wil doen zo'n 250 à 300 euro moet gaan kosten, maximum. Hierbij zal je de keuze gelaten worden stickers te gebruiken (die Hoste heeft liggen!), dan wel de benaming te spuiten. Een carbon frame herspuiten/lakken is een pak intensiever werk dan een alu frame.
Je kan me steeds mailen voor meer info.
ik denk dat dit nou niet speciaal met een fijn pistooltje is gedaan maar eerder met een vorm (hoe heet dat ook weer). waar ze dan de letters uitkiezen en zo op het frame zetten. lijk me zeer knap wil je dat zo kunnen spuiten.
Markv/dN, mijn Trek (lichtblauw achteraan, donkerblauw vooraan) is een volledig herspoten Trek waarbij geen enkele sticker gebruikt is. Zo is m'n naam bv met een fijn spuitpistooltje erop gezet. Vakwerk, gedaan door Frank Hoste hier in België, de man die in Europa alle herspuitingen doet voor Discovery (US Postal). Hij heeft als geen ander ervaring met het (her)spuiten van OCLV-frames, en Trek vertrouwt enkel hem om garantie te behouden.
Trek zelf deed een tijd lang geen herspuitingen meer. Geen idee hoe het nu zit. Als ze 't doen rekenen ze in ieder geval heel zwaar door. Ik denk dat het spuitwerk dat jij wil doen zo'n 250 à 300 euro moet gaan kosten, maximum. Hierbij zal je de keuze gelaten worden stickers te gebruiken (die Hoste heeft liggen!), dan wel de benaming te spuiten. Een carbon frame herspuiten/lakken is een pak intensiever werk dan een alu frame.
Je kan me steeds mailen voor meer info.
ik denk dat dit nou niet speciaal met een fijn pistooltje is gedaan maar eerder met een vorm (hoe heet dat ook weer). waar ze dan de letters uitkiezen en zo op het frame zetten. lijk me zeer knap wil je dat zo kunnen spuiten.
Trek OCLV<br>
homepage: http://www.freewebs.com/rolfsleddens/" onclick="window.open(this.href);return false;
homepage: http://www.freewebs.com/rolfsleddens/" onclick="window.open(this.href);return false;
Quoten: Origineel geplaatst door Trek OCLV op 06 Februari 2006
ik denk dat dit nou niet speciaal met een fijn pistooltje is gedaan maar eerder met een vorm (hoe heet dat ook weer). waar ze dan de letters uitkiezen en zo op het frame zetten. lijk me zeer knap wil je dat zo kunnen spuiten.
Ik WEET hoe het gebeurd is. Voor bepaalde zaken zijn zelfs helemaal geen pasvormpjes mogelijk, zoals de rode en blauw/grijze krulletjes op de schuine buis, die eerst onder elkaar doorgaan en er dan weer bovenkomen, wat een heel moeilijke zaak is voor een spuiter. De meesterspuiter bij Hoste is overigens de broer van mountainbiker Filip Meirhaeghe (heden Landbouwkrediet-Colnago).
ik denk dat dit nou niet speciaal met een fijn pistooltje is gedaan maar eerder met een vorm (hoe heet dat ook weer). waar ze dan de letters uitkiezen en zo op het frame zetten. lijk me zeer knap wil je dat zo kunnen spuiten.
Ik WEET hoe het gebeurd is. Voor bepaalde zaken zijn zelfs helemaal geen pasvormpjes mogelijk, zoals de rode en blauw/grijze krulletjes op de schuine buis, die eerst onder elkaar doorgaan en er dan weer bovenkomen, wat een heel moeilijke zaak is voor een spuiter. De meesterspuiter bij Hoste is overigens de broer van mountainbiker Filip Meirhaeghe (heden Landbouwkrediet-Colnago).
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
Casran, je fiets is echt prachtig gespoten. Was `m al eens eerder tegengekomen, dacht toen dat het een project one exemplaar was!
Casran, je bent er dus bij geweest dat de fiets gespoten werd. Als er dus iemand is die mijn oorspronkelijke vraag kan beantwoorden dan ben jij het wel : - Hoe ziet de carbonstructuur er onder alle lagen lak uit? Is deze mooi genoeg om verder af te werken met een blanke laklaag?
Ik overweeg om de fiets bij Hoste te laten spuiten. Heb je een internetsite?
Woon zelf in de buurt van Amsterdam, aan de verre kant voor alleen een orientatie.
Zijn er in Nederland ook bedrijven die voor Trek spuitwerk doen? Zal morgen een foto plaatsen van mijn trek. Denk er nu over om deze volledig zwart te spuiten indien de carbonstructuur te leijk is voor blanke lak. Op de website van trek heb ik dit in het project one project kunnen bekijken. Volledig zwart met witte letters ziet er toch wel strak uit! Zie je ook zelden, een zwarte oclv. Is er iemand die er 1 heeft?
Casran, je bent er dus bij geweest dat de fiets gespoten werd. Als er dus iemand is die mijn oorspronkelijke vraag kan beantwoorden dan ben jij het wel : - Hoe ziet de carbonstructuur er onder alle lagen lak uit? Is deze mooi genoeg om verder af te werken met een blanke laklaag?
Ik overweeg om de fiets bij Hoste te laten spuiten. Heb je een internetsite?
Woon zelf in de buurt van Amsterdam, aan de verre kant voor alleen een orientatie.
Zijn er in Nederland ook bedrijven die voor Trek spuitwerk doen? Zal morgen een foto plaatsen van mijn trek. Denk er nu over om deze volledig zwart te spuiten indien de carbonstructuur te leijk is voor blanke lak. Op de website van trek heb ik dit in het project one project kunnen bekijken. Volledig zwart met witte letters ziet er toch wel strak uit! Zie je ook zelden, een zwarte oclv. Is er iemand die er 1 heeft?
Alles wat je wil laten spuiten is gewoon mogelijk hoor. Een blanke OCLV kan je zien in bepaalde spuitschema's van Trek zelf, nl. Nude carbon (op vroegere 5500 frames en Madones), en ziet er nogal gevlamd uit; maar als je 'r een andere carbonschijn op wil is dat misschien ook wel mogelijk hoor. Moet je eens navragen.Er zijn er vast nog wel die OCLVs en andere frames herspuiten, maar of ze dezelfde kwaliteit kunnen leveren als Hoste is zeer de vraag. Niemand heeft immers die ervaring met deze fietsen; ik heb ook al een pak mindere herspuitingen gezien hoor.
Zijn gegevens:
Frank HosteChesini Belgiumtel +32 928 10466fax +32 928 10470 color=#003399frank.hoste@skynet.be
Zijn gegevens:
Frank HosteChesini Belgiumtel +32 928 10466fax +32 928 10470 color=#003399frank.hoste@skynet.be
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
Zoals al eerder vermeldt had ik weer wat spulletjes bij elkaar gesprokkeld en hier is het resultaat:
Bontrager Race XXX lite carbon stuurpen, Chris King balhoofd, Bontrager Race X Lite zadelpen, Selle Italia SLR XP zadel, Bontrager bandjes en Shimano Compact crankstel.
Bontrager Race XXX lite carbon stuurpen, Chris King balhoofd, Bontrager Race X Lite zadelpen, Selle Italia SLR XP zadel, Bontrager bandjes en Shimano Compact crankstel.
"Try not. Do or do not......there is no try"
zeer mooi! Ga je er ook nog een bontrager carbonstuur opzetten.
Ik wilde laatste die bidonhouders maar dan in carbon ook kopen, maar toch maar niet gedaan omdat er veel bidons niet ik kunnen, bijvoorbeeld die van tacx. Je moet namelijk een bidon met een inham hebben. Gebruik jij die discovery bidons?
Ik wilde laatste die bidonhouders maar dan in carbon ook kopen, maar toch maar niet gedaan omdat er veel bidons niet ik kunnen, bijvoorbeeld die van tacx. Je moet namelijk een bidon met een inham hebben. Gebruik jij die discovery bidons?
ik heb gewoon Trek bidon en die vallen keurig in de uitsparing van de houders, zitten echt als een huis, ik heb ze op mijn mtb ook en die krijgt wat meer te verduren maar komen niet los.
en een carbonstuur ligt niet echt in de planning, ik heb het er niet zo op (een gevoel) en voor het gewicht hoef je het niet te doen.
en een carbonstuur ligt niet echt in de planning, ik heb het er niet zo op (een gevoel) en voor het gewicht hoef je het niet te doen.
"Try not. Do or do not......there is no try"