Van simpele km-tellers tot vermogensmeters en GPS

Polar CS200 ervaring?

squadra
Forum-lid

squadra 09 dec 2005 09:31

Quoten: Origineel geplaatst door cascarsi op 08 December 2005

jah ik heb nu ook gewoon een mic gekocht maar ik snap niks van hoe je dan je files moet versture
engels is niet m'n sterkste punt
wat is bijv m'n wirstuntit??

Ga naar Google en typ in gebruiksaanwijzing Polar CS 200 je krijgt dan een Nederlandse beschrijving!  Succes
http://www.belvederericcione.com" onclick="window.open(this.href);return false; voor een 7-daagse trainings/ fiets vakantie

jee-es
Forum-lid

jee-es 09 dec 2005 10:29

Quoten: Origineel geplaatst door cascarsi op 08 December 2005

jah ik heb nu ook gewoon een mic gekocht maar ik snap niks van hoe je dan je files moet versture
engels is niet m'n sterkste punt
wat is bijv m'n wirstuntit??

Ik zou het wat algemener willen stellen en het niet beperken tot de Engelse taal... Let ook even op de instelling van de microfoon in Windows zelf, dat was bij mij de oorzaak van het niet kunnen overzenden van gegevens naar de computer.
Onderschrift? Nee: ik fiets liever!

cascarsi
Forum-lid

cascarsi 09 dec 2005 13:37

oke dan hartstikke bedankt ik zal waneer ik thuis ben ekkes kijken

pijn is een emotie<br>
emotie kun je uischakelen

niceguy
Forum-lid

niceguy 12 dec 2005 13:23

Wil me een CAD200 aanschaffen, iemend tips waar dit het voordeligst kan? Ben voor m'n werk veel door het land, dus dat is geen probleem.
Las in de Fiets van dec. dat Mammoet deze aanbiedt voor 129.95
ergens voordeliger?
aan het materiaal mag het niet liggen......

amclassic-fan
Forum-lid HC

Gebruikersavatar amclassic-fan 12 dec 2005 13:31

moet je eens naar mammoet zoeken, dan wil je in 1x graag een tientje meer uitgeven
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

niceguy
Forum-lid

niceguy 12 dec 2005 15:37

Quoten: Origineel geplaatst door Amclassic-fan op 12 December 2005

moet je eens naar mammoet zoeken, dan wil je in 1x graag een tientje meer uitgeven

heb de ervaringen met mammoet gelezen, maar neem aan dat er ook positieve ervaringen zijn. En voor wat betreft de CAD200, in geval van klachten, moet je toch altijd direct met POLAR kontakt opnemen, dus zie ik geen bezwaar verder.
aan het materiaal mag het niet liggen......

djvandepol
Forum-lid

djvandepol 12 dec 2005 16:14

Bij Walstock zijn de Polar CS200 Cad versies nog steeds 120 euro.

scottwilko
Forum-lid HC

scottwilko 12 dec 2005 20:02

Quote: Origineel geplaatst door nice guy op 12 December 2005
Quoten: Origineel geplaatst door Amclassic-fan op 12 December 2005moet je eens naar mammoet zoeken, dan wil je in 1x graag een tientje meer uitgevenheb de ervaringen met mammoet gelezen, maar neem aan dat er ook positieve ervaringen zijn. En voor wat betreft de CAD200, in geval van klachten, moet je toch altijd direct met POLAR kontakt opnemen, dus zie ik geen bezwaar verder.

Nee hoor een goede service verlenende winkel zal dat voor jou doen. (mijn fm iig wel)

amclassic-fan
Forum-lid HC

Gebruikersavatar amclassic-fan 12 dec 2005 20:11

natuurlijk moet je geen contact met je fabrikant op nemen. Het is niet jouw probleem als dat ding het niet doet, maar het probleem van de leverancier in dit geval dus gewoon de FM. Ja er zullen vast wel positieve verhalen over mammoet zijn, maar er zijn iets vaker dit soort verhalen geweest en andere lompe dingen
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

_pfw_
Forum-lid

_pfw_ 12 dec 2005 20:24

Quoten: Origineel geplaatst door Amclassic-fan op 12 December 2005

natuurlijk moet je geen contact met je fabrikant op nemen. Het is niet jouw probleem als dat ding het niet doet, maar het probleem van de leverancier in dit geval dus gewoon de FM. Ja er zullen vast wel positieve verhalen over mammoet zijn, maar er zijn iets vaker dit soort verhalen geweest en andere lompe dingen

Het moet niet, maar in het geval van Polar zou ik het altijd doen. Kost alleen maar extra tijd om het via de FM te doen. Polar heeft een uitstekende service-dienst voor consumenten.Het lijkt me dan ook best veilig om een Polar bij een minder bekend staande dealer te kopen.

casran
Forum-lid HC

casran 13 dec 2005 00:49

*PFW* heeft wel een punt; met Polar kan je steeds zélf contact opnemen. Andere producenten/invoerder eisen steeds dat je dit via een dealer doet!

Quoten: Origineel geplaatst door scottwilko op 12 December 2005

Nee hoor een goede service verlenende winkel zal dat voor jou doen. (mijn fm iig wel)

In mijn fietsenzaak had iemand een probleempje met een CS200. Hij kreeg dadelijk een nieuwe ter beschikking van de FM, terwijl de FM z'n oude CS200 naar Polar opstuurde. Sja, kwestie van service... dit soort dingen moeten je bij die grote zaken niet steeds verwachten.

www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -

scottwilko
Forum-lid HC

scottwilko 14 dec 2005 19:49

Quote: Origineel geplaatst door C a s r a n op 12 December 2005
*PFW* heeft wel een punt; met Polar kan je steeds zélf contact opnemen. Andere producenten/invoerder eisen steeds dat je dit via een dealer doet! Quoten: Origineel geplaatst door scottwilko op 12 December 2005 Nee hoor een goede service verlenende winkel zal dat voor jou doen. (mijn fm iig wel) In mijn fietsenzaak had iemand een probleempje met een CS200. Hij kreeg dadelijk een nieuwe ter beschikking van de FM, terwijl de FM z'n oude CS200 naar Polar opstuurde. Sja, kwestie van service... dit soort dingen moeten je bij die grote zaken niet steeds verwachten.

Dat heeft die van mij dus ook met mijn eerste cs200 gedaan. wel verteld dat als ik nog meer problemen had ik net zo goed zelf kon opsturen (maar dat was daar zij toen een aantal weken dicht gingen ivm vakantie)

Plaats reactie