Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

Het Stel-je-eens-voor-Topic

Gebruikersavatar
levensnevel
Forum-lid
Berichten: 144
Lid geworden op: 07 okt 2004 23:41

Gebruikersavatar levensnevel 25 jan 2005 20:03

Bartoli.

Van harte welkom op dit forum.

begrijp alleen niet waarom je Remi nu moet teleustellen. Ik weet bijna zeker dat hij komende Zomer heel erg goed voor je komende winterfiets kan zorgen
Niets of niemand zegt dat het echt moet.
En toch,of juist daarom,wil ik het beleven ....
.

Gebruikersavatar
ts-biker
Forum-lid
Berichten: 1587
Lid geworden op: 25 jan 2005 14:21
Locatie: Liedekerke
Contact

Gebruikersavatar ts-biker 30 jan 2005 18:48

Halo, ik ben Stephan, woonachtig te Iddergem (Denderleeuw) nabij Aalst maar afkomstig uit het Antwerpse (de liefde gevolgd). Ik ben 30 jaar en reeds 13 jaar fietsmechanieker. Sinds 1 jaar ben ik begonnen als zelfstandige (in bijberoep). Op het ogenblik werk ik voor 4 fietsenzaken + voor mijn eigen zaak natuurlijk. Vermits dit veel tijd opslorpt ben ik dit jaar begonnen aan mijn laatste wielerseizoen bij de KBWB (team John Saey - Deschacht). Heb in het verleden mooie resultaten gehaald (oa 3x Olympia's tour gereden met de semi-profs) maar 2 jaar geleden in het begin v/h seizoen zwaar ten val gekomen (met breuk knieschijf tot gevolg) waardoor mijn competitiedrang wat vermindert is. Omdat ik graag in schoonheid eindig ga ik er dit jaar nog eens vol tegenaan gaan ! Als training doe ik ook cyclo's. Momenteel ben ik mijn Scott CR1 Limited in elkaar aan 't knutselen (die ik overigens nog wel eens zal posten), maar momenteel besteig ik een Giant TCR XL (1m90, 73kg) afgemonteerd met dura-ace 9 speed.
Greetz, TS
www.ts-bikes.be
 

lowracer
Forum-lid
Berichten: 46
Lid geworden op: 01 feb 2005 12:12

lowracer 01 feb 2005 12:28

Hoi, ik ben Peter, 21 jaar, wonend te Antwerpen, België, wat ik gezellig doe met m'n ouders en 2 zussen.  Ik werk sinds een jaar als arbeider.  Hobbys zijn uigebreid, dat gaat van volleybal naar voetbal, uitgaan, ligfietsen, mountainbiken, enz..  :-)   Mijn LIGfiets ;-) is een m5 lowracer, waar geen kat voorbijkomt, hetzij een collega. ;-) Groeten.

Gebruikersavatar
levensnevel
Forum-lid
Berichten: 144
Lid geworden op: 07 okt 2004 23:41

Gebruikersavatar levensnevel 06 feb 2005 20:33

29 mei
Niets of niemand zegt dat het echt moet.
En toch,of juist daarom,wil ik het beleven ....
.

beginnertje
Forum-lid
Berichten: 488
Lid geworden op: 14 sep 2004 17:29

beginnertje 07 feb 2005 16:24

Quote: Origineel geplaatst door wielerplaza.nl op 06 Februari 2005
Quoten: Origineel geplaatst door fitseflitser op 23 Januari 2005Ok, er hoort dus ook een gezicht bij Wielerplaza. Welkom! Met een volgauto op 29 mei op de Veluwe?Vind je het erg als ik hem niet snap, leg eens uit...


Een forummeeting. Een rit van 100km (???) over de Veluwe met ±40 (???) leden van het forum.
<a target="_blank" href= "http://img279.imageshack.us/img279/1934 ... .jpg">Mijn fietsje</a> <a target="_blank" href= "http://www.toervereniging-zoetermeer77.nl/?TB=1">Mijn clubje</a><br>
<br>
<b><i>Doe mee met het Fiets-forum shirt

Gebruikersavatar
race1d
Forum-lid
Berichten: 427
Lid geworden op: 15 jun 2004 00:20

Gebruikersavatar race1d 08 feb 2005 18:50

Of gaat het misschien om de volgauto die je niet snapt?
Dat is volgens mij een beetje sarcastisch bedoeld, zo van: jij kan vast wel een volgauto regelen met wielerplaza stickers (ja, ik kom weer lekker uit mijn woorden, maar het id is duidelijk hoop ik)
Duchenne Heroes Team Aces4Duchenne

Gebruikersavatar
levensnevel
Forum-lid
Berichten: 144
Lid geworden op: 07 okt 2004 23:41

Gebruikersavatar levensnevel 08 feb 2005 19:06

Race!d,

dacht dat we al een bezemwagen hadden?
Of moet dit dan de opzweepwagen voor Coulthard cs worden
Niets of niemand zegt dat het echt moet.
En toch,of juist daarom,wil ik het beleven ....
.

marky
Forum-lid
Berichten: 150
Lid geworden op: 07 sep 2004 12:29

marky 08 feb 2005 21:41

Quoten: Origineel geplaatst door levensnevel op 08 Februari 2005

Race!d,dacht dat we al een bezemwagen hadden?Of moet dit dan de opzweepwagen voor Coulthard cs worden

Wie bestuurt die bezemwagen dan??
koelie joelie!

stefann
Forum-lid
Berichten: 238
Lid geworden op: 13 jan 2005 21:30

stefann 08 feb 2005 21:44

Quote: Origineel geplaatst door Marky op 08 Februari 2005
Quoten: Origineel geplaatst door levensnevel op 08 Februari 2005Race!d,

dacht dat we al een bezemwagen hadden?
Of moet dit dan de opzweepwagen voor Coulthard cs worden
Wie bestuurt die bezemwagen dan??


Daar was volgens mij een combinatie voor, weet niet meer precies meer. Maar iemand had een auto maar geen rijbewijs en de ander had een rijbewijs maar geen auto. Maak deze reactie chemisch kloppend en jawel: 1 auto + 1 bestuurder --> 1 auto met bestuurder.

marky
Forum-lid
Berichten: 150
Lid geworden op: 07 sep 2004 12:29

marky 08 feb 2005 21:54

Quoten: Origineel geplaatst door stefann op 08 Februari 2005


Quote: Origineel geplaatst door Marky op 08 Februari 2005


Quoten: Origineel geplaatst door levensnevel op 08 Februari 2005

Race!d,dacht dat we al een bezemwagen hadden?Of moet dit dan de opzweepwagen voor Coulthard cs worden

Wie bestuurt die bezemwagen dan??

Daar was volgens mij een combinatie voor, weet niet meer precies meer. Maar iemand had een auto maar geen rijbewijs en de ander had een rijbewijs maar geen auto. Maak deze reactie chemisch kloppend en jawel: 1 auto + 1 bestuurder --> 1 auto met bestuurder.


Oja, dat was ik . Alleen als t vies is en (hard)regent. Dan zou ik wel achter t stuur willen kruipen. Als t miezert (subjectief uiteraard), wil ik nog wel fietsen. Lekker stuk vlaai helpt ook.  Wel opmerken dat ik alleen rijbewijs B heb. Dus beperkte range van bezemwagens die ik mag besturen.
koelie joelie!

stefann
Forum-lid
Berichten: 238
Lid geworden op: 13 jan 2005 21:30

stefann 08 feb 2005 21:56

Quote: Origineel geplaatst door Marky op 08 Februari 2005
Quoten: Origineel geplaatst door stefann op 08 Februari 2005Quote: Origineel geplaatst door Marky op 08 Februari 2005
Quoten: Origineel geplaatst door levensnevel op 08 Februari 2005Race!d,

dacht dat we al een bezemwagen hadden?
Of moet dit dan de opzweepwagen voor Coulthard cs worden


We hebben niet zoveel mensen die misschien moeten worden opgepikt denk ik, dus een vrachtwagen van 15 meter lang moet volstaan (is wel een beetje groot maarja, de vlaaien moet ook mee hè )
Wie bestuurt die bezemwagen dan??




Daar was volgens mij een combinatie voor, weet niet meer precies meer. Maar iemand had een auto maar geen rijbewijs en de ander had een rijbewijs maar geen auto. Maak deze reactie chemisch kloppend en jawel: 1 auto + 1 bestuurder --> 1 auto met bestuurder.

Oja, dat was ik . Alleen als t vies is en (hard)regent. Dan zou ik wel achter t stuur willen kruipen. Als t miezert (subjectief uiteraard), wil ik nog wel fietsen. Lekker stuk vlaai helpt ook. Wel opmerken dat ik alleen rijbewijs B heb. Dus beperkte range van bezemwagens die ik mag besturen.



Plaats reactie