Status forumproblemen
Ik ben er nu vanaf. Toch maar een keer op OK geklikt. De iPad schakelde door naar de App Store waar de TT app getoond werd. Na negeren van deze informatie en weer terug te gaan naar de browser, bleef de irritante TT melding weg.
Laatst gewijzigd door carel op 24 apr 2013 23:04, 1 keer totaal gewijzigd.
Als ze wisten hoe ze het moesten oplossen, dan hadden ze het wel al gedaan...elefantino schreef:+1daniel1975 schreef:Wellicht dat iemand van Sanoma de moeite kan nemen om te reageren wanneer eea wordt opgelost?
Communicatie lijkt niet het sterkste punt. IT overigens ook niet...
- daniel1975
- Forum-lid HC
Dit lijkt idd DE oplossing. Melding is op mijn andere foon nu ook weg. Thnx!carel schreef:Ik ben er nu vanaf. Toch maar een keer op OK geklikt. De iPad schakelde door naar de App Store waar de TT app getoond werd. Na negeren van deze informatie en weer terug te gaan naar de browser, bleef de irritante TT melding weg.
Less is bore
Ik weet niet of het te maken heeft met de laatste update maar de laatste tijd heb ik constant onderstaande melding als ik op het forum zit.
Op andere sites heb ik er geen last van.
Iemand een idee hoe ik hier vanaf kom en/of is het schadelijk om hem te openen?
-
- Forum-lid
Ik heb dat hier ook. Iemand een oplossing zodat het niet meer tevoorschijn komt?theov schreef:Ik weet niet of het te maken heeft met de laatste update maar de laatste tijd heb ik constant onderstaande melding als ik op het forum zit.
We zijn er om elkander te helpen, nietwaar?
- daniel1975
- Forum-lid HC
Heb ik nog nooit gezien.
Iemand al iets over het uitloggen?
Iemand al iets over het uitloggen?
Less is bore
Ik krijg dezelfde melding, maar ik krijg hem dan weer niet constant.theov schreef:Ik weet niet of het te maken heeft met de laatste update maar de laatste tijd heb ik constant onderstaande melding als ik op het forum zit.
Fietsen is gezond, dus eet meer fiets
Niemand een idee?theov schreef:Ik weet niet of het te maken heeft met de laatste update maar de laatste tijd heb ik constant onderstaande melding als ik op het forum zit.
- Le Grimpeur
- Forum-lid
Zo zo maar kunnen, want ik heb dat 'ding' (gelukkig) ook nog niet zien verschijnen met Chrome en Firefox.ponsteen schreef:...Lijkt dus een browser-specifiek probleem.
IE heb ik wel op één van m'n systemen geïnstalleerd als alternatieve browser, maar gebruik ik eigenlijk nooit; misschien eens 'n keertje testen .
Edit: Ik heb het even getest en inderdaad, in IE verschijnt het direct...
60 x Ventoux
- Le Grimpeur
- Forum-lid
Wordt er nog 'iets' gedaan aan het probleem van het uitloggen? Het begint nu toch echt wel te irriteren dat je niet normaal uit kunt loggen. Moet toch niet zo moeilijk zijn om dat 'even' te verhelpen.
60 x Ventoux