Fietsverlichting
- Lcsmet
- Forum-lid HC
De afbeelding is inderdaad misleidendkiekeboeboe schreef:Heb zonet nog eens gekeken, en ik denk dat ik zo een onding zonder batterij zal geleverd krijgen.
Maar onderaan staat wat ze allemaal opsturen en een batterij zit er niet bij.
Eens alles geleverd is een mailtje sturen dat hun foto niet klopt met wat ze leveren.
Mogelijk krijg je dan een aanbod dat ze de batterij nog nasturen.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
-
- Forum-lid
Ik heb gisteren deze lamp besteld : http://dx.com/p/t6-assault-crown-waterp ... -set-82508" onclick="window.open(this.href);return false;
€38 en gratis verzending.
Ik hou jullie op de hoogte hoe de lamp me bevalt.
Groetjes.
€38 en gratis verzending.
Ik hou jullie op de hoogte hoe de lamp me bevalt.
Groetjes.
Duurt het bezorgen van een bestelling altijd zo lang bij DX? Op 24 oktober besteld, niet alle onderdelen waren op voorraad maar op 7 november is het verzonden. Tot nu toe nog niets ontvangen.
Groeten, Diederik
Groeten, Diederik
Alles wat uit die kant komt duurt lang. Zeker rond de feest maanden ben je zo 4 weken onderweg. 5 weken kan ook maar zo.bandiet schreef:Duurt het bezorgen van een bestelling altijd zo lang bij DX? Op 24 oktober besteld, niet alle onderdelen waren op voorraad maar op 7 november is het verzonden. Tot nu toe nog niets ontvangen.
Groeten, Diederik
Ik moet van 3 verschillende zaken nog spullen krijgen van eind oktober, dus ik zit ook nog in de wacht modus.
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Heb dus nu, een batterij apart besteld bij een andere verkoper, wat de totale verkoopprijs voor de set op 32,20€ brengt.lcsmt schreef:De afbeelding is inderdaad misleidendkiekeboeboe schreef:Heb zonet nog eens gekeken, en ik denk dat ik zo een onding zonder batterij zal geleverd krijgen.
Maar onderaan staat wat ze allemaal opsturen en een batterij zit er niet bij.
Eens alles geleverd is een mailtje sturen dat hun foto niet klopt met wat ze leveren.
Mogelijk krijg je dan een aanbod dat ze de batterij nog nasturen.
12€ voor de batterij, lol, terwijl de lamp zelf inclusief accessoires maar 20€ kost.