Naast de fiets is ook de berijder en wat die aan het lijf heeft een discussie waard.

Ik hoor graag je mening over de kleding. (Bikemotion)

paul@blueonbike
Forum-lid
Berichten: 63
Lid geworden op: 24 nov 2010 11:19

paul@blueonbike 07 apr 2011 21:02

@supergrover1, ja dat is zeker de bedoeling. Van de eerste versie heb ik 2 heren en 2 dames sets, wat is jou maat? Mocht het nu niet lukken dan wellicht met de tweede sample versie.
Genieten van de fiets....

fiets381
Forum-lid
Berichten: 274
Lid geworden op: 14 feb 2007 20:32

fiets381 07 apr 2011 21:22

Ik vind dit zeker een goed initiatief en het is niet makkelijk om een nieuw merk te introduceren en hier een goed dealer netwerk voor te gaan opbouwen. Maar je moet een uitdaging niet uit de weg gaan.
De markt voor wielerkleding is 'druk' maar voor goede prijs/kwaliteit is hier zeker nog wel ruimte naar mijn mening.

Puur uit nieuwschierigheid wat voor winkel heeft Swoosh?

Gebruikersavatar
daniel1975
Forum-lid HC
Berichten: 39672
Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14

Gebruikersavatar daniel1975 07 apr 2011 21:27

Swoosh schreef:
En voor de rest ben ik geen betweter maar weet ik meer dan de gemiddelde mens heb ik meer inzichten en kan ik meer dan de gemiddelde mens. Klinkt arrogant maar je zou ook gewoon kunnen zeggen dat ik mezelf goed ken.


Dit is dus voor mij direct het einde van welke discussie dan ook. Met iemand die zo'n zelfbeeld heeft valt geen normaal gesprek te voeren.
Less is bore

erwinb
Forum-lid
Berichten: 215
Lid geworden op: 10 sep 2009 16:05
Locatie: Zutphen

erwinb 07 apr 2011 22:24

Daniel1975 schreef: Dit is dus voor mij direct het einde van welke discussie dan ook. Met iemand die zo'n zelfbeeld heeft valt geen normaal gesprek te voeren.


Einde discussie? Heerlijk zo'n ouderwetse flamewar :). Ga alsjeblieft nog even door, mijn avond bestaat vooral uit wachten en zo hou ik de hele avond wat te doen.

HenH
Forum-lid
Berichten: 1112
Lid geworden op: 20 aug 2010 23:41
Locatie: Leeuwarden

HenH 07 apr 2011 23:19

Swoosh, geniet van jezelf met je geweldige kwaliteiten;)
En iedereen die een EQ van boven de 100 heeft kan meer dan gemiddeld dus echt onder de indruk hoeven we niet te zijn:)
Blacksmith Avenue
Blacksmith Ruota
Blacksmith Strada

japiecarbon
Forum-lid HC
Berichten: 5231
Lid geworden op: 09 jan 2007 23:05

japiecarbon 08 apr 2011 00:01

Jongens, laten we ff normaal doen en t weer over de kleding hebben!

tiest
Forum-lid HC
Berichten: 4199
Lid geworden op: 04 jun 2005 19:58

tiest 08 apr 2011 00:16

Hmm, ik zie het nu pas. Imho ziet het er goed uit, zou er best in willen rond rijden. Zeker als dat shirt echt strak zit(ook aan de voorzijde). Een shirt zoals de leopard-brigade zou ik qua pasvorm enorm waarderen en zeker bereid zijn daar cash voor neer te leggen. Persoonlijk had het streepje voorop en het logo best in het wit of roze of zo gemogen. Dan was het een klein beetje gezelliger nu is het wel een heel donker setje. Stoffen zien er mooi uit, handig mp3 gaatje(Y)

Lekker bezig! Zou best een setje willen testen in maatje strak.

Oja, waar de fak is je helm!

erwinb
Forum-lid
Berichten: 215
Lid geworden op: 10 sep 2009 16:05
Locatie: Zutphen

erwinb 08 apr 2011 00:19

japie carbon schreef:Jongens, laten we ff normaal doen en t weer over de kleding hebben!


Nee man, dit is leuk :).

Of toch niet? Swoosh, ik denk dat je input richting TS best nuttig is, maar je manier van schrijven roept de nodige weerstand op bij anderen en dat is niet alleen maar interpretatie, dat is ook je manier van schrijven. 'Geen bal van weet', 'bijzonder slecht', 'kansloos'.

Kom op zeg, dat heeft niets met interpretatie te maken of opbouwende kritiek, dat is gewoon een negatieve houdig. Maakt mij niet uit, maar ga dan niet achteraf zeggen dat het aan de interpretatie van een ander ligt.

Relax eens een beetje man.

fiets381
Forum-lid
Berichten: 274
Lid geworden op: 14 feb 2007 20:32

fiets381 08 apr 2011 00:48

TiesT schreef: Oja, waar de fak is je helm!


Hij heeft natuulijk niet gefietst zonder helm maar deze voor de foto's even afgezet ;-)

@paul gewoon lekker doorgaan met je initiatief is alleen maar goed dat er nog eens wat ondernomen wordt.

swoosh
Forum-lid
Berichten: 868
Lid geworden op: 31 mei 2010 23:55

swoosh 08 apr 2011 01:13

ErwinB schreef:
japie carbon schreef:Jongens, laten we ff normaal doen en t weer over de kleding hebben!


Nee man, dit is leuk :).

Of toch niet? Swoosh, ik denk dat je input richting TS best nuttig is, maar je manier van schrijven roept de nodige weerstand op bij anderen en dat is niet alleen maar interpretatie, dat is ook je manier van schrijven. 'Geen bal van weet', 'bijzonder slecht', 'kansloos'.

Kom op zeg, dat heeft niets met interpretatie te maken of opbouwende kritiek, dat is gewoon een negatieve houdig. Maakt mij niet uit, maar ga dan niet achteraf zeggen dat het aan de interpretatie van een ander ligt.

Relax eens een beetje man.


Als de minister-president een middagje spreekt en je pikt de drie meest negatief overkomende woorden eruit is dat dan een werkelijke voorstelling van zaken of een gemanipuleerde?
Maw die woorden die jij aanhaalt staan in een bepaalde context , een bepaald verhaal en dat is wat anders als wat jij ervan brouwt.

Ik heb ook nooit ergens gezegd dat mijn kritiek opbouwend was. Ik heb wél geschreven dat het niet bedoeld was om af te zeiken. Ziehier hoe je tot verkeerde interpretaties komt. Kennelijk wil je bepaalde dingen zien en verzin je daar maar een verhaal bij.
Afbeelding

erwinb
Forum-lid
Berichten: 215
Lid geworden op: 10 sep 2009 16:05
Locatie: Zutphen

erwinb 08 apr 2011 02:15

Swoosh schreef:Als de minister-president een middagje spreekt en je pikt de drie meest negatief overkomende woorden eruit is dat dan een werkelijke voorstelling van zaken of een gemanipuleerde?
Maw die woorden die jij aanhaalt staan in een bepaalde context , een bepaald verhaal en dat is wat anders als wat jij ervan brouwt.

Ik heb ook nooit ergens gezegd dat mijn kritiek opbouwend was. Ik heb wél geschreven dat het niet bedoeld was om af te zeiken. Ziehier hoe je tot verkeerde interpretaties komt. Kennelijk wil je bepaalde dingen zien en verzin je daar maar een verhaal bij.


Tja laten we het er maar op houden dat meningen net als smaak kunnen verschillen. Ik ben het niet met je eens en dat mag natuurlijk ook. Maar door de toon van je posts (en niet alleen de eerste) heb ik ook geen zin meer om er verder op in te gaan. De flamewar mag doorgaan, maar ik laat me niet meer verleiden :). No hard feelings overigens.

bram21
Forum-lid
Berichten: 170
Lid geworden op: 19 dec 2010 21:15
Locatie: willemsoord

bram21 08 apr 2011 02:28

ik vind het mooi, een beetje retro. en de pasvorm mag wel wat strakker imho(of je had op de foto's een maatje te groot aan) verder door gaan.
Climb like an Oreamnos, descend like an Accipiter

Plaats reactie