Wil je een nieuwe racefiets kopen? Hulp nodig? Stel al je vragen hier!

Ervaring webshops

Gebruikersavatar
Einstein
Forum-lid HC
Berichten: 4387
Lid geworden op: 01 jun 2004 15:06
Locatie: Zuidholland

Gebruikersavatar Einstein 07 jan 2016 11:31

havana schreef:Featherbikes heeft zeer regelmatig acties met geen verzendkosten.

Meestal vul ik de bestelling gewoon op met wat bandjes en kettingen, dan zit je zo aan de drempel.

Featherbikes zijn de verzendkosten altijd gratis :winkthumb:
http://www.featherbikes.nl/
Life is like riding a bicycle. To keep your balance you must keep moving.
Albert Einstein

Gebruikersavatar
53x11
Forum-lid HC
Berichten: 9110
Lid geworden op: 28 sep 2005 00:38

Gebruikersavatar 53x11 07 jan 2016 11:43

body schreef: Featherbikes zijn de verzendkosten altijd gratis :winkthumb:
http://www.featherbikes.nl/
Dank! Heb ik nog nooit wat bij besteld, maar zo te zien hebben ze een vrij groot assorti EN geen verzendkosten, ook niet bij goedkopere aankopen, dus deze voeg ik toe aan mijn voorkeurslijstje!
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?

Gebruikersavatar
Einstein
Forum-lid HC
Berichten: 4387
Lid geworden op: 01 jun 2004 15:06
Locatie: Zuidholland

Gebruikersavatar Einstein 07 jan 2016 11:50

53x11 schreef:
body schreef: Featherbikes zijn de verzendkosten altijd gratis :winkthumb:
http://www.featherbikes.nl/
Dank! Heb ik nog nooit wat bij besteld, maar zo te zien hebben ze een vrij groot assorti EN geen verzendkosten, ook niet bij goedkopere aankopen, dus deze voeg ik toe aan mijn voorkeurslijstje!
Ik heb al verschillende aankopen gedaan en de service is perfect!
Bij vragen heb je al de mogelijkheid om even te chatten.
Life is like riding a bicycle. To keep your balance you must keep moving.
Albert Einstein

senior
Forum-lid
Berichten: 2316
Lid geworden op: 27 jul 2004 01:27

senior 07 jan 2016 15:41

body schreef:
havana schreef:Featherbikes heeft zeer regelmatig acties met geen verzendkosten.

Meestal vul ik de bestelling gewoon op met wat bandjes en kettingen, dan zit je zo aan de drempel.

Featherbikes zijn de verzendkosten altijd gratis :winkthumb:
http://www.featherbikes.nl/
Niet om het een of ander (en eigenlijk hoort het thuis in het taaltopic) maar kosten die gratis zijn? Kosten is iets wat je betaalt voor een product of dienst en dan zijn kosten hoog of laag maar niet duur en dus ook niet gratis (al betaal je die verzendkosten niet, dat dan weer wel)

Bredalp
Forum-lid
Berichten: 625
Lid geworden op: 19 jul 2013 00:12

Bredalp 07 jan 2016 18:27

Je moet je ook niet blind staren op verzendkosten.

Een shop kan dat best niet hebben, maar als elk onderdeeltje een euro of 2 a 3 meer kost, dan ben je vaak goedkoper uit bij een andere shop met 4,95 verzendkosten.

Ook veel shops hanteren een beleid van bv 50 euro en meer heb je ook geen verzendkosten. Of vanaf 25, of 75, etc.

Als je weet wat je wilt hebben, ga je de shops langs die je zelf vertrouwt, en dan gewoon even rekenen waar het het goedkoopst is, inclusief verzenden.

En de ene keer is dat bij shop A, en de volgende keer bij shop B. Heeft natuurlijk ook weer met aanbiedingen en zo te maken.

Als je bij elke aankoop goed zoekt en op let, kan je online een hele hoop euros besparen.

Gebruikersavatar
racedoc
Forum-lid
Berichten: 341
Lid geworden op: 10 nov 2008 18:04

Gebruikersavatar racedoc 07 jan 2016 19:32

havana schreef:Featherbikes heeft zeer regelmatig acties met geen verzendkosten.

Meestal vul ik de bestelling gewoon op met wat bandjes en kettingen, dan zit je zo aan de drempel.
Is dat Havana die schrijft: met geen verzendkosten? :shock:

Gebruikersavatar
Robert Haven
Forum-lid
Berichten: 32
Lid geworden op: 14 aug 2014 10:03

Gebruikersavatar Robert Haven 07 jan 2016 20:52

zaaf schreef:Op zich ben ik altijd wel tevreden over futurum maar nu vind ik ze toch op z'n minst beetje flauw en ga ik er voorlopig niets bestellen. Ik had voor 60 eur artikelen gekocht, met korting code voor 10 eur. Stuur ik 1 artikel terug a 22 eur, trekken ze bij terugstorten daar de volle 10 eur vanaf ipv dat evenredig over hele bestelling te verrekenen. Niet erg netjes, maar teveel moeite om er over te zeuren. (Eigenlijk is dit bericht al teveel moeite).
Die bon was toch geldig vanaf €50 besteding? Als je dan uiteindelijk maar voor €60-€22=€38 hebt gekocht dan is het toch logisch dat die kortingsbon niet meer geldig is?
Futurum verzend trouwens ook nog altijd zonder verzendkosten....

zaaf
Forum-lid
Berichten: 291
Lid geworden op: 18 mei 2006 18:12

zaaf 07 jan 2016 21:15

Pff, tuurlijk klopt dat maar daar waar ik werk (zeer servicegerichte organisatie) zouden we dat anders oplossen. Het viel me gewoon op en verder is het de kool niet waard.

Gebruikersavatar
alliance_0
Forum-lid
Berichten: 1437
Lid geworden op: 08 aug 2010 02:06

Gebruikersavatar alliance_0 07 jan 2016 21:47

zaaf schreef: Het viel me gewoon op en verder is het de kool niet waard.

??

Het sop is de kool niet waard!

JensNL
Forum-lid
Berichten: 113
Lid geworden op: 15 aug 2013 14:37

JensNL 08 jan 2016 15:24

@ Zaaf, je gaat een overeenkomst aan, regel besteding minimaal € 50 is volstrekt duidelijk, toch?

Ondertussen wel klagen hier.

zaaf
Forum-lid
Berichten: 291
Lid geworden op: 18 mei 2006 18:12

zaaf 08 jan 2016 16:00

@ alliance_0 ik geloof dat je de nuance is ontgaan in mijn opmerking... moet ik nu overal gaan uitleggen dat ik weet hoe het werkt bij een webshop, dat k weet dat ik bij de uitdrukking het sop heb weggelaten etc?

@ JensNl, ja, wel klagen, dat is zo.

Fietsjongen
Forum-lid
Berichten: 61
Lid geworden op: 24 okt 2013 15:55

Fietsjongen 08 jan 2016 17:16

racedoc schreef:
havana schreef:Featherbikes heeft zeer regelmatig acties met geen verzendkosten.

Meestal vul ik de bestelling gewoon op met wat bandjes en kettingen, dan zit je zo aan de drempel.
Is dat Havana die schrijft: met geen verzendkosten? :shock:
Klopt wat Havana zegt.

"Acties zonder verzendkosten" zou inhouden dat de verzendkosten buiten de actie vallen.
Met geen verzendkosten geeft aan dat de actie zelf het weglaten van de verzendkosten is.
(Tenminste, zo vat ik het op.)

Plaats reactie