Ach, niet zo moeilijk als je zo oud bent als ik en je aan de feiten houdt.boswielrenner schreef:Je hebt helemaal gelijk DC. Je bent geweldig. Je conclusies over mij zijn ook helemaal goed. Knap hoor.
WK 2012
- boswielrenner
- Forum-lid
Hé Timo: ik lees heel goed wat je zegt. Deel die mening ook wel. Maar ik probeer helemaal niet mijn gelijk te halen. Als ik mijn mening op op basis van onjuiste feiten hebben gevormd dan hoor ik dat graag, maar waarom zo veel agressie in de reacties? Je mag mijn zienswijze uiteraard storend vinden, want daar is het immers een forum voor. Ik heb wellicht geen gelijk, maar ik heb wel een mening en ik ben van mening dat ik mijn mening niet in een monoloog spui, maar blijkbaar is het moeilijk als iemand zijn mening probeert te onderbouwen aangezien dat als monoloog spuien wordt ervaren.
Tarmac SL7 S-works Disc
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Mijn mening is op feiten gebaseerd, waarom zou ik die niet mogen uiten. Ik vind dat jij een stuk feller en vasthoudender bent in de discussies.boswielrenner schreef:AAmclassic: Ik heb het over Nederlandse renners en niet over de Rabo ploeg. De buitenlanders binnen Rabo hebben het goed gedaan. De hele discussie hier gaat over de Nederlanders. Als je vind dat ik zeik waarom ben je dan moderator van een forum waar meningen uitgewisseld worden. Wellicht moet je als moderator zelf niet zo je mening pushen.
Maar ja Rabobank alleen beoordelen op de Nederlanders slaat nergens op. Die andere renners rijden er met een reden. Rabobank heeft ook belangen buiten Nederland, waarom denk je dat er direct een opvolger van Matthews wordt gehaald?
Goed interview met van Vliet: http://nos.nl/artikel/422356-van-vliet- ... nodig.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Helemaal eens met zijn stelling dat je eerst kleine koersen moet winnen en moet koersen om te winnen ipv alles rijden als voorbereiding. Jammer dat hij niet zo'n fan van Mollema is. Die lijkt me alles behalve een verwende papzak. Eigenwijs is-ie wel...
Helemaal eens met zijn stelling dat je eerst kleine koersen moet winnen en moet koersen om te winnen ipv alles rijden als voorbereiding. Jammer dat hij niet zo'n fan van Mollema is. Die lijkt me alles behalve een verwende papzak. Eigenwijs is-ie wel...
Laatst gewijzigd door skimons op 24 sep 2012 21:59, 1 keer totaal gewijzigd.
Dat is eigen aan de Rabolovers op dit forum. Een verbaal agressief aangelegde diersoort. Dat is namelijk ook een manier om je gelijk proberen te halen.boswielrenner schreef:Hé Timo: ik lees heel goed wat je zegt. Deel die mening ook wel. Maar ik probeer helemaal niet mijn gelijk te halen. Als ik mijn mening op op basis van onjuiste feiten hebben gevormd dan hoor ik dat graag, maar waarom zo veel agressie in de reacties?
- boswielrenner
- Forum-lid
De discussie ging over de Nederlandse ploeg tijdens het WK. Vervolgens komt de discussie over de Rabo renners en de vraag of er iets mis is met de mentaliteit en hardheid van deze jongens. Ik ben helemaal niet fel en vasthoudend. Ik vraag alleen en toets graag mijn mening. Als het niet juist is wat ik zeg, hoor ik dat graag onderbouwd. Volgens mij is er verwarring over dat ik mijn mening wil doordrukken ofzo. Dat is voor mij helemaal niet belangrijk. Ik heb een mening en iedereen mag een andere mening hebben, maar ik vind het frapant dat als er kritiek komt op de Nederlandse Rabo renners de rapen gaar lijken te zijn.
Tarmac SL7 S-works Disc
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
- boswielrenner
- Forum-lid
Ik denk dat Van Vliet zo veel kritiek uit op Mollema omdat Mollema wellicht nog een groter talent is dan Gesink. Van Vliet wil Mollema prikkelen en terecht, naar mijn mening.
Tarmac SL7 S-works Disc
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
Boswielrenner, even serieus. Je kan niet ontkennen dat de jaren negentig een compleet dorre tijd was en dat we voor het eerst in twintig jaar weer klassements renners hebben.boswielrenner schreef:Hé Timo: ik lees heel goed wat je zegt. Deel die mening ook wel. Maar ik probeer helemaal niet mijn gelijk te halen. Als ik mijn mening op op basis van onjuiste feiten hebben gevormd dan hoor ik dat graag, maar waarom zo veel agressie in de reacties? Je mag mijn zienswijze uiteraard storend vinden, want daar is het immers een forum voor. Ik heb wellicht geen gelijk, maar ik heb wel een mening en ik ben van mening dat ik mijn mening niet in een monoloog spui, maar blijkbaar is het moeilijk als iemand zijn mening probeert te onderbouwen aangezien dat als monoloog spuien wordt ervaren.
Je kan ook niet ontkennen dat we weer truien winnen.
Dat de renners nog jong zijn.
Dat Gesink met een gescheurde ellepijp met giga veel karakter een top tien rijdt als knecht.
Als je andere topics volgt weet je dat ik spuug op Rabo en de volkomen verziekte ploeg structuur (iedereen die het proces MR-Rabo heeft gevolgd komt heel snel terug van het verhaal dat Rabo braaf is). Ik wil alleen wel dat we de renners beoordelen op de feiten en je kan niet anders zeggen dat gezien hun leeftijd de prestaties prima zijn. Vergelijk Gesink eens met een klepper als Sastre, was die veel beter op die leeftijd? Hesjedal heb ik al genoemd. Froome stond er ook niet gelijk.
Als je de combinatie: beter dan in twintig jaar+ze zijn nog jong bij elkaar zet is het gewoon veel te vroeg om de renners af te fakkelen. Geen hardheid? Gesink heeft driedubbeldik bewezen dat hij boordevol karakter zit. En winnen? Tsja, het is geen Cavendish, Boonen, Valverde, Contador, Jrod, Gilbert. Maar het is ook geen Boogerd, Hesjedal, VdB of een jonge Sastre, hij wint elk jaar wel een paar prijzen.
Laten we renners waarderen op de feiten in plaats van gewoon onderbuik gevoelens te poneren. De feiten liegen wat dat betreft gewoon niet. Ze zijn jong en voor de leeftijd hebben ze behoorlijk wat gepresteerd.
- boswielrenner
- Forum-lid
@DC: je hebt gelijk dat in de jaren 90 het verval al duidelijk zichtbaar was, maar het verval is in de jaren na 2000 nog veel verder doorgezet. Volgens mij liet de NOS in het sportjournaal cijfers zien waarin je de neerwaardse trend duidelijk kon zien dat de Nederlandse renners niet of nauwelijks meer Tourzeges en klassiekers hebben gewonnen. Dat geeft toch te denken. Het is belangrijk voor het wielrennen dat er weer grote koersen worden gewonnen door Nederlanders.
Tarmac SL7 S-works Disc
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Lijkt het je niet een stuk logischer dat je dit intern doet ipv via journalisten?boswielrenner schreef:Ik denk dat Van Vliet zo veel kritiek uit op Mollema omdat Mollema wellicht nog een groter talent is dan Gesink. Van Vliet wil Mollema prikkelen en terecht, naar mijn mening.
'k vind toch geen duidelijke reden waarom Belgie al jaren toppers of toch klassieke winnaars heeft ( Boonen, Gilbert, Van Avermaet, eerder Museeuw, Van Petegem, ) en Nederland eigenlijk geen enkele renner die grote wedstrijden wint. Nochtans ik denk niet dat er meer in Belgie gefietst wordt dan in Nederland of zijn de wielertoeristenclubs en de vele jeugdwedstrijden een reden? Iemand een idee?
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord.
Komisch dat je een "rabolover" bent als je stelt dat de raborenners geen wereldtop zijn maar wel even goed en in sommige gevallen beter dan de Nederlanders die bij andere ploegen rijden. Maar goed, ik heb niet de indruk dat jij je account vandaag met een ander doel hebt aangemaakt dan trollen in dit topic.stelvio82 schreef:Dat is eigen aan de Rabolovers op dit forum. Een verbaal agressief aangelegde diersoort. Dat is namelijk ook een manier om je gelijk proberen te halen.
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof