Teams en materiaal voor 2014
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
- daniel1975
- Forum-lid HC
amclassic-fan schreef:Profs rijden al 10 jaar met een spatbord rond in de Nederlandse winter, het zijn toerfietsers die zonder rijden 'omdat dat zo hoort'.
+1
Less is bore
-
- Forum-lid HC
Wie rijd er met dit weer niet met een spatbordje??
-
- Forum-lid
Ik kwam afgelopen weekend meerdere fietsers tegen met behoorlijk wat vieze derrie op hun rug (zonder spatbordje uiteraard), dus er zijn er blijkbaar genoeg. Ik hou liever een droge rug en daarnaast scheelt een spatbordje ook weer een beetje poetsen.japiecarbon schreef:Wie rijd er met dit weer niet met een spatbordje??
Toch ook maar eens voor gaan kijken inderdaad, ben nu nog zo'n type hier benedenelefantino schreef:Ik kwam afgelopen weekend meerdere fietsers tegen met behoorlijk wat vieze derrie op hun rug (zonder spatbordje uiteraard), dus er zijn er blijkbaar genoeg. Ik hou liever een droge rug en daarnaast scheelt een spatbordje ook weer een beetje poetsen.japiecarbon schreef:Wie rijd er met dit weer niet met een spatbordje??
daniel1975 schreef:amclassic-fan schreef:Profs rijden al 10 jaar met een spatbord rond in de Nederlandse winter, het zijn toerfietsers die zonder rijden 'omdat dat zo hoort'.
+1
- Italia_david
- Forum-lid
hier was ik bij.. heb dik een uur naast jetse bol gefietst.. aardige gozer... mooi persoon.timo2.0 schreef:Hoop> Sorry hoor, maar dat is gewoon een detail uit dezelfde fiets...sjoerdvr schreef:Ik denk zelf dat belkin een zwart/groen frame krijgt. Kijk ook naar de achterbrug van de fiets waar ten dam op rijdt.
Gisteren op Facebook postte belkin pro cycling dit:
De hoop is er nog
#passioneceleste #ridebianchi
Al is 2015 nog een jaartje verder. Toch benieuwd welk merk Alonso gaat voorzien van fietsen en of Sagan de overstap naar Team Alonso zal maken...
Speculaties over Sagan zullen in de loop van 2014 in volle gang zijn... Al zal hij nog wel even seizoen 2014 moeten volbrengen... http://www.cyclingnews.com/news/sagan-r ... rom-alonso. Dat ritje afgelopen jaar bij Alonso in de Ferrari van Sagan en Rodriguez had misschien toch wel ook een zakelijk tintje... . Bij Cannondale zit hij natuurlijk nog goed eigenlijk en wordt er van alles voor hem gedaan. Dit jaar zal hij er weer alles uit kunnen halen wat er in zit met medewerking van. Of dat bij Alonso of welk team dan ook net zal zo gaan??
Speculaties over Sagan zullen in de loop van 2014 in volle gang zijn... Al zal hij nog wel even seizoen 2014 moeten volbrengen... http://www.cyclingnews.com/news/sagan-r ... rom-alonso. Dat ritje afgelopen jaar bij Alonso in de Ferrari van Sagan en Rodriguez had misschien toch wel ook een zakelijk tintje... . Bij Cannondale zit hij natuurlijk nog goed eigenlijk en wordt er van alles voor hem gedaan. Dit jaar zal hij er weer alles uit kunnen halen wat er in zit met medewerking van. Of dat bij Alonso of welk team dan ook net zal zo gaan??
- Supergrover
- Forum-lid HC
ben bang van niet:kxlight schreef:Die kleurcombi is echt too much...
hopelijk krijgt belkin tzt volledig zwarte karretjes ter beschikking...
Op die foto's vind ik de "slechte" kleurencombo's wel meevallen. Het celeste valt niet eens op, omdat het Belkin groen zo domineert op die foto's... Ik vind wel dat er in een Bianchi wat celeste moet zitten... Net zoals turquoise in een Yeti fiets...