Giro 2016
Abruzzen zijn inderdaad prachtig - en (vooralsnog) heerlijk rustig bovendien!
En Wellens is zeker een knappe renner, maar heeft wel een groot ego voor zo'n jong snaakje. Maar hoe dan ook, op zijn prestatie van gisteren valt absoluut niks af te dingen!
En Wellens is zeker een knappe renner, maar heeft wel een groot ego voor zo'n jong snaakje. Maar hoe dan ook, op zijn prestatie van gisteren valt absoluut niks af te dingen!
Een koersbroek aan de waslijn: voor de ene woordloze poëzie, voor de andere geen gezicht. (rv)
Ik vind het wel meevallen met zijn ego, heb meer de indruk dat hij altijd te veel van zichzelf verwacht vooral op AK gebied waar hij in het hooggebergte gewoon te kort komt. En als je dan dingen gaat zeggen als "Kelderman kan met de besten mee omhoog en bij de junioren klom ik soms beter dan Kelderman, dus kan ik het ook" (dit was toen Kelderman nog wel eens echt goed reed ), dan komt het soms wel wat ongelukkig over.
- Martin Swinkels
- Forum-lid
- Contact
Het is Koers nu!
-
- Forum-lid
Wat knalde Kreipel er weer mooi tussen uit
Olympia Ikon ultegra 2015
Sparta R5T LTD 2019
Giant FASTROAD SL 1 2020
Sparta R5T LTD 2019
Giant FASTROAD SL 1 2020
-
- Forum-lid HC
Ik vind het toch wel een hele mooie nette sprinter. Kittel is op het vlak wel sneller. Maar als het wat lastiger is zijn de rollen omgedraaid.
Vandaag ja er dat Kittel pech had, mogelijk had het er dan anders uitgezien.
Vandaag ja er dat Kittel pech had, mogelijk had het er dan anders uitgezien.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Jammer dat Kittel niet mee kon doen vandaag. Zou een mooi duel zijn geweest.
Alleen vond ik zijn sprints bij Giant altijd wel mooier om te zien met die vaak heel mooi lopende trein.
Alleen vond ik zijn sprints bij Giant altijd wel mooier om te zien met die vaak heel mooi lopende trein.
Less is bore
- monsieurpinot
- Forum-lid HC
+1 ik vind het daarom ook echt jammer dat Kittel bij Giant weg is, die treintjes waren inderdaad echt een genot om te ziendaniel1975 schreef:Jammer dat Kittel niet mee kon doen vandaag. Zou een mooi duel zijn geweest.
Knap van Kruijswijk hoe hij met de besten mee kan.