Alles over vakanties op én met de fiets

Bikemotion 2010

Gebruikersavatar
herera
Forum-lid
Berichten: 1797
Lid geworden op: 25 jul 2004 14:17
Locatie: Huissen

Gebruikersavatar herera 26 okt 2010 14:41



Ik ben overigens erg blij met mijn nieuwe helmmutsje. Klasse mooie actie van 'Fiets'!
"Waar een wil is is een weg, waar een weg is wil ik fietsen."

jsparie
Forum-lid
Berichten: 3097
Lid geworden op: 12 aug 2005 00:55

jsparie 26 okt 2010 14:51

[quote="Sibon"]Vanaf 2011 gaan de RedBull fietsen onder de naam Rose verder volgens mij. Ik vond RedBull fietsen voor een Duitser altijd wel okay uitzien. Aleen die naam he... Nu hebben ze een betere naam, maar waren de fietsen echt heel lelijk. Zelden zulke lelijke decals gezien (veel tekst, uitgebreide omschrijving van het gebruikte materiaal op de onderbuis (WHY?). En dan waren die onderbuizen ook nog eens van een maatje rioolpijp. Gigantisch. [/quote]

Volgens mij zijn de Rose fietsen bedoeld als wat exclusievere aanvulling op het assortiment. Red Bull blijft dus ook gewoon. En gelukkig maar. Vind die Rose decals ook geen succes en de naam eerlijk gezegd ook geen verbetering voor op een fiets. Weet niet wie dat bedacht heeft bij Rose, maar dat gaat hem niet worden.

Gebruikersavatar
superrose
Forum-lid
Berichten: 3276
Lid geworden op: 02 sep 2009 00:36
Locatie: Amsterdam totdat ik terug de provincie in ga
Contact

Gebruikersavatar superrose 26 okt 2010 21:33

Ja idd rose en redbull worden nu beide gevoerd.
Ik vind het wel een leuke naam hoor, heb daar niet zo'n moeite mee, is er ook iets zoals bumastemra voor namen?
Een paar uur op de fiets, het maakt alles zo simpel.

website: http://stoerevrouwensporten.nl/
twitter: @wijsporten

remon@
Forum-lid
Berichten: 593
Lid geworden op: 27 mar 2005 22:28
Locatie: Rotterdam

remon@ 26 okt 2010 21:33

Rose had ik inderdaad zien staan. Niet echt om over naar huis te schrijven........

Lelijkste fietsen van de beurs vond ik wel die "magnesium" fietsen. Ken alleen #@!$!^$## niet op de naam komen.
Ontzettend lelijk las werk. Las-rupsen waar je van denkt dat er echt een vlinder uit komt poppen.
Vooral het gedeelte bij de achtervork.
Sta je te kijken naar een fiets komt er zo'n kerel naar je toe die het merk vertegenwoordigd. Wijs je hem op het laswerk......Antwoord: Hmm nou dat komt omdat het niet anders gaat qwa lassen. Maar mij stoort dat niet....
JA HALLO tuurlijk stoort je dat niet. (wat een antwoord!) (Als je die fiets maar verkoopt!)

Vraag 2: wat weegt zo'n fiets?? Zo rond de 10 kilo.
Vraag 3: wat kost deze fiets dan compleet? €3600,- (kolere!!!)


colnagofreak
Forum-lid HC
Berichten: 5609
Lid geworden op: 26 sep 2004 21:41

colnagofreak 26 okt 2010 21:36

[quote="andromeda"]Ritchey Classic is al leverbaar, van de Deda 2011 collectie ligt ook het meeste al op voorraad in Nederland.[/quote]

Enig idee wat dat 35 stuur moet kosten dan, op de beurs zat er een sticker op prijs nog niet bekend.
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!

lvgh
Forum-lid HC
Berichten: 4755
Lid geworden op: 21 aug 2006 14:21

lvgh 26 okt 2010 22:56

[quote="colnagofreak"][quote="andromeda"]Ritchey Classic is al leverbaar, van de Deda 2011 collectie ligt ook het meeste al op voorraad in Nederland.[/quote]

Enig idee wat dat 35 stuur moet kosten dan, op de beurs zat er een sticker op prijs nog niet bekend.[/quote]
Volgens mij is er alleen nog een carbon stuur met die diameter (M35) en die zou zomaar een euro of 200 kunnen gaan kosten. Totaal zinloze uitvinding als je het mij vraagt.

zorba
Forum-lid
Berichten: 1147
Lid geworden op: 20 jun 2010 14:37
Locatie: West Brabant

zorba 26 okt 2010 23:13

[quote="Remon@"]Rose had ik inderdaad zien staan. Niet echt om over naar huis te schrijven........

Lelijkste fietsen van de beurs vond ik wel die "magnesium" fietsen. Ken alleen #@!$!^$## niet op de naam komen.
Ontzettend lelijk las werk. Las-rupsen waar je van denkt dat er echt een vlinder uit komt poppen.
Vooral het gedeelte bij de achtervork.
Sta je te kijken naar een fiets komt er zo'n kerel naar je toe die het merk vertegenwoordigd. Wijs je hem op het laswerk......Antwoord: Hmm nou dat komt omdat het niet anders gaat qwa lassen. Maar mij stoort dat niet....
JA HALLO tuurlijk stoort je dat niet. (wat een antwoord!) (Als je die fiets maar verkoopt!)

Vraag 2: wat weegt zo'n fiets?? Zo rond de 10 kilo.
Vraag 3: wat kost deze fiets dan compleet? €3600,- (kolere!!!)

[/quote]

Je bedoelt Segal denk ik...was er zelf ook niet kapot van
http://www.segalbikes.eu
Do not CROSS the road!

jsparie
Forum-lid
Berichten: 3097
Lid geworden op: 12 aug 2005 00:55

jsparie 28 okt 2010 21:37

Het kan best mooier. Pinarello heeft ze ook gehad van magnesium en die zagen er een stuk fraaier uit. Wat mij betreft zowel Rose als Segal dat gaan ze allebei niet worden. Rose zal dan gewoon wel weer terug gaan naar Red Bull. Dat weten ze nu nog niet, maar daar komen ze over een jaartje of wellicht twee wel achter.

Lees in blad Tour dat ze vooral overstappen op Rose omdat ze internationaal in de knel komen met de merknaam Red Bull (lees ook die van de frisdrank) die ze wel in Duitstalige landen hebben vastgelegd als fietsmerk, maar wat over die grenzen problemen oplevert.

Gebruikersavatar
amclassic-fan
Forum-lid HC
Berichten: 24321
Lid geworden op: 23 jun 2004 17:56
Locatie: Leende

Gebruikersavatar amclassic-fan 28 okt 2010 22:18

Ach Canyon vond iedereen ook vreselijk toen ze met de nieuwe scheve logo's kwamen, maar 't verkoopt nog altijd prima. Vaak went het nieuwe uiterlijk wel na een poosje.
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

sharkman113
Forum-lid HC
Berichten: 5374
Lid geworden op: 18 okt 2007 22:15

sharkman113 28 okt 2010 23:43

Weet één ding zeker en dat is dat Canyons niet voor de looks worden verkocht. De nieuwe worden beter maar zelfs voor Duits design ziet het er redelijk lomp en uit proportie uit. Wat Canyon doet verkopen is prijs, goede service en no nonsense uitstraling. Het design krijgt wat mij betreft echt nog lang geen voldoende en de houdbaarheid van de wegframes overigens ook niet. Dingen craqueleren meer dan een 350 jaar oud schilderij van een Hollandse meester......

jsparie
Forum-lid
Berichten: 3097
Lid geworden op: 12 aug 2005 00:55

jsparie 29 okt 2010 02:17

[quote="Amclassic-fan"]Ach Canyon vond iedereen ook vreselijk toen ze met de nieuwe scheve logo's kwamen, maar 't verkoopt nog altijd prima. Vaak went het nieuwe uiterlijk wel na een poosje.[/quote]

Ach wie weet went het. Canyon heeft indertijd ook een beetje een gokje genomen met die logo's. Je moet af en toe ook eens wat durven. Daar hou ik wel van. Maar toch, het is ook gewoon en beetje de naam. Prima zaak overigens Rose, maar als fietsmerk... hmmm. Vind het gevoelsmatig vooral iets voor dames fietsen. Maar dat kan ook aan mij liggen.

Bij Canyon zit er met de aero frames wel duidelijk vooruitgang in het design. Beter dan die lichtgewicht super oversized frames met nogal iel uitgevallen voorvork waar ze bekend mee zijn geworden.

tony
Forum-lid
Berichten: 223
Lid geworden op: 16 nov 2005 20:19

tony 30 okt 2010 15:22

Cameraman/Editor/ HD Videoproducties.
Zannata Z45 Cyclocross

Plaats reactie