"De Avondetappe" 2014
Ik hoor ook telkens (het halve journaille) weer Endie Murreeeee (terwijl het eigenlijk Andieh Morrieh is, zoals hij zelf ooit desgevraagd uitlegde aan de NOS). Maar ja, ene "Larz Boem" heeft schijnbaar ook een etappe gewonnen deze toer. Nog niet zo heel lang geleden hing Zjonnieh Oegerlan in het prikkeldraad. Het is gewoon lastig als je geen benul hebt en niet de moeite doet om het wel te achterhalen, laat staan dat je de ueberhaupt de klanken kunt vormen.
Mr. "senk joe szeur" heeft er gewoon geen feeling mee en als hij de naam dan probeert uit te spreken op de juiste manier dan slaat hij idd vaak de spijker nog erger mis dan wanneer hij het niet eens had geprobeerd. Het tovert bij mij wel een glimlach op de lippen hoor, zeker als hij er zo stralend bij zit te lachen "kijk mij eens"!
Kijk altijd wel graag de avondetappe, je begint nu wel te merken dat de formule niet meer echt fris is / Mart oud begint te worden. Ik schrok laatst echt toen hij de vooraankondiging deed en voor het begin stil op zijn blaadje keek, echt een oude man schoot er ineens door me heen. Toch een mooie anchorman die best nog respect verdiend.
Mr. "senk joe szeur" heeft er gewoon geen feeling mee en als hij de naam dan probeert uit te spreken op de juiste manier dan slaat hij idd vaak de spijker nog erger mis dan wanneer hij het niet eens had geprobeerd. Het tovert bij mij wel een glimlach op de lippen hoor, zeker als hij er zo stralend bij zit te lachen "kijk mij eens"!
Kijk altijd wel graag de avondetappe, je begint nu wel te merken dat de formule niet meer echt fris is / Mart oud begint te worden. Ik schrok laatst echt toen hij de vooraankondiging deed en voor het begin stil op zijn blaadje keek, echt een oude man schoot er ineens door me heen. Toch een mooie anchorman die best nog respect verdiend.
- Supergrover
- Forum-lid HC
wat te denken van de Tourspeaker Daniel Mangeas die (net al half Frankrijk) Erik Breukink uitspreekt als Errique Broikinque...Sieper schreef:Ik hoor ook telkens (het halve journaille) weer Endie Murreeeee (terwijl het eigenlijk Andieh Morrieh is, zoals hij zelf ooit desgevraagd uitlegde aan de NOS). Maar ja, ene "Larz Boem" heeft schijnbaar ook een etappe gewonnen deze toer. Nog niet zo heel lang geleden hing Zjonnieh Oegerlan in het prikkeldraad. Het is gewoon lastig als je geen benul hebt en niet de moeite doet om het wel te achterhalen, laat staan dat je de ueberhaupt de klanken kunt vormen.
Dan heb je ze nog niet over Sjèroe-ène Blieshlèvene gehoordSupergrover schreef:wat te denken van de Tourspeaker Daniel Mangeas die (net al half Frankrijk) Erik Breukink uitspreekt als Errique Broikinque...
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
-
- Forum-lid HC
Je kunt hem veel verwijten maar dat heeft volgens mij niets met zijn leeftijd te maken. De laatste jaren dat hij Studio sport deed en duidelijk minder gefocussed was deed hij dat aan de lopende band tot het moment dat er minimaal vijf keer in het uur zaken fout gingen en de coördinatie volledig in het honderd liep (was uiteindelijk redelijk komisch en al eer reden om het programma te kijken).n. Ik schrok laatst echt toen hij de vooraankondiging deed en voor het begin stil op zijn blaadje keek, echt een oude man schoot er ineens door me heen. Toch een mooie anchorman die best nog respect verdiend.
-
- Forum-lid HC
Karsten Kroon legde nog aan Mart uit hoe Rafaël Majka zijn naam uitgesproken moest worden. Smeets antwoordde iets van "ja maar ik heb ook al maschka en maischka gehoord" waarop Kroon weer zei "hij noemt zich zelf Majka maar jij zal het wel beter weten"
-
- Forum-lid HC
Volgens mij zei het dat laatste er niet bij hoor, dat van jij zal t wel beter weten.
Kroon zei inderdaad niet "maar jij zal het wel beter weten".
Zie http://www.npo.nl/nos-studio-sportzomer ... W_00807029 rond 28:20.
Zie http://www.npo.nl/nos-studio-sportzomer ... W_00807029 rond 28:20.
-
- Forum-lid HC
Maar eerlijk is eerlijk, dat bedoelde hij wel volgens mij is Karsten ook niet echt gecharmeerd van Mart.
-
- Forum-lid HC
Idd het sprak niet uit zijn mond maar wel non verbaal.
- Supergrover
- Forum-lid HC
Dan moet KK daar ook lekker niet gaan zitten, op diverse momenten zag je aan KK af dat het er niet naar zijn zin had. Goeie reclame voor zichzelf.....japiecarbon schreef:Maar eerlijk is eerlijk, dat bedoelde hij wel volgens mij is Karsten ook niet echt gecharmeerd van Mart.