Wielerseizoen 2015
- hetfietsertje1958
- Forum-lid
- Contact
Ik krijg met de dag meer respect voor onze olijke bekkentrekker.
Canyon Aeroad CF 8.0 2013.
Wat een staats idioot! Ben bang dat zo iemand bijna niet meer te achterhalen is.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ik zag m gisteravond al. Keer of 10 gezien, ook in de slow motion, maar lijkt echt een bewuste beweging naar het stuur.
Less is bore
100% zeker: dit is bewust gedaan! Mag voor mij zelfs beoordeeld worden als poging tot doodslag!
Zo moeilijk kan het toch niet zijn om die persoon te identificeren? En wat verklaren die omstanders, waarom reageren die niet? of zijn ze kennissen en familieleden van de dader en een medespurtster?
Zo moeilijk kan het toch niet zijn om die persoon te identificeren? En wat verklaren die omstanders, waarom reageren die niet? of zijn ze kennissen en familieleden van de dader en een medespurtster?
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord.
De persoon in kwestie lijkt me al een tijdje op het doek, dat op het dranghek zit, te slaan. Hij wil net de moeder aller klappen op het doek gaan geven als Loren Rowney langskomt, ik denk dat hij dat nooit verwacht had (en dat is natuurlijk best dom van hem). Op die snelheid is een klein tikje tegen je stuur al voldoende.
En nu zit die kerel thuis zich kapot te schamen en denkt waarschijnlijk: 'Ik ga me echt niet melden, sodemieter allemaal maar op!'
En nu zit die kerel thuis zich kapot te schamen en denkt waarschijnlijk: 'Ik ga me echt niet melden, sodemieter allemaal maar op!'
Afgaande op de videos heeft het er alle schijn van dat het een bewuste actie is (maar ik hoop dat ik het mis heb). Organisatie is op zoek naar de dader/veroorzaker "voor de verzekering", ik hoop dat ze hem/haar vinden.
Loren Rowney heeft er in ieder geval een sleutelbeenbreuk aan overgehouden (en een bijna zekere podiumplaats misgelopen), lekker zo aan het begin van het seizoen...
Loren Rowney heeft er in ieder geval een sleutelbeenbreuk aan overgehouden (en een bijna zekere podiumplaats misgelopen), lekker zo aan het begin van het seizoen...
-
- Forum-lid HC
Hij zit inderdaad al een tijdje op het doek te slaan maar de complete beweging die hij dan maakt, ook met zijn bovenlichaam is alleen maar om Rowney aan het stuur te willen trekken.Il Grillo schreef:De persoon in kwestie lijkt me al een tijdje op het doek, dat op het dranghek zit, te slaan. Hij wil net de moeder aller klappen op het doek gaan geven als Loren Rowney langskomt, ik denk dat hij dat nooit verwacht had (en dat is natuurlijk best dom van hem). Op die snelheid is een klein tikje tegen je stuur al voldoende.
Een klein tikje per ongeluk is bij deze snelheid NIET voldoend om iemand een zodanig abrupte slingerbeweging te laten maken. Als dat het geval was geweest dan was zijn arm weggeslagen en de renner weliswaar uit balans gebracht maar niet zo abrupt neer gegaan.
100% zeker een bewuste aktie.
Zeker een actie die niet goed te keuren valt.
En zeker lijkt het erop dat het met opzet gebeurd met nadruk op lijkt.
Maar wat ik me nu afvraag; wat voor klap moet de dader ook niet gevoeld hebben als er iemand met die snelheid rijdt en hij slaat tegen het stuur?
Dat zorgt toch voor wat tegenstrijdigheden bij mij.
En zeker lijkt het erop dat het met opzet gebeurd met nadruk op lijkt.
Maar wat ik me nu afvraag; wat voor klap moet de dader ook niet gevoeld hebben als er iemand met die snelheid rijdt en hij slaat tegen het stuur?
Dat zorgt toch voor wat tegenstrijdigheden bij mij.
Hij is al veel gevallen en zal nog veel vallen vermoed ik.Als je ziet op welke lullige manier hij zijn eigen val uitlokt stemt het toch tot nadenken.
Hier had niemand fout aan.Ik vind het natuurlijk wel spijtig voor hem en voor het verloop van de aankomende koersen.Maar het is toch eigen schuld dikke bult. En nu zal ik zeker wat te horen krijgen, denk ik. Maar het is allemaal niet zo cru bedoelt als het zal overkomen.
Hier had niemand fout aan.Ik vind het natuurlijk wel spijtig voor hem en voor het verloop van de aankomende koersen.Maar het is toch eigen schuld dikke bult. En nu zal ik zeker wat te horen krijgen, denk ik. Maar het is allemaal niet zo cru bedoelt als het zal overkomen.