Wat zijn jouw plannen voor morgen
Morgen de Verada-Follens Classic te Kortrijk. 150 km, 15 hellingen, de meesten in Franstalig België. Heerlijk fietsen op stille wegen, door dorpjes waar de tijd is blijven stilstaan. Soms jammer van de barslechte wegen, maar als er amper verkeer is, waarom,zou je die dan verbeten?
Morgen vanuit De Lier naar Apeldoorn toe fietsen, daar de proloog kijken. Daar hotel overnachting, en zaterdag weer terug naar het mooie Westland fietsen. Beide keren zal rond de 165 km uitkomen. Heerlijk weer om de benen een kleurtje te geven! Vandaag dus vooral weinig doen.
Sometimes i feel like giving up...then i remember i have a lot of motherf*ckers to prove wrong
Geinig tuinder, ik ben morgen soortgelijks van plan. Vanuit Dordrecht fiets ik naar Garderen waar ik verblijf in een hotel om s'middags naar de proloog te gaan kijken. Nog even de route aan het bepalen, wellicht dat ik niet kies voor de kortste route maar fiets over zaltbmmel en Rhenen.
Wordt prachtig weer dus we gaan de benen laten bruinen.
Wordt prachtig weer dus we gaan de benen laten bruinen.
-
- Forum-lid
Morgen de 160 km variant van de Tecklenburg Rundfahrt rijden.
- Sweety2008
- Forum-lid
Hoop dat ik morgen nog even 1 of 2 uurtjes kan fietsen. Deze temperaturen zijn ideaal voor mij. Eindelijk geen koude voeten meer.
Misschien fiets ik morgen richting Liessel.
Misschien fiets ik morgen richting Liessel.
Ghost Nivolet 6LC