Bij mij mag je 1 komen afhalen zonder te betalen.Wiliertoerist schreef:Vandaag tussen 10:00 -12:00 uur als Koningsknaller bij Futurum: Boeshield T-9 2 halen, 1 betalen.
Welk smeermiddel gebruik jij ?
Ik ben een leek dus vergeef me (of corrigeer) als ik het altijd fout deed.
Maar ik was enorm tevreden over de Morgan Blue spullen zoals de biologische reiniger en olie.
ketting schoonmaken, droogmaken, daarna lichtjes druppelen van de olie op de ketting en de cassette, uurtje in laten werken en daarna de ketting door een schone doek laten lopen.
Eigenlijk nooit last van piepende ketting gehad
Maar ik was enorm tevreden over de Morgan Blue spullen zoals de biologische reiniger en olie.
ketting schoonmaken, droogmaken, daarna lichtjes druppelen van de olie op de ketting en de cassette, uurtje in laten werken en daarna de ketting door een schone doek laten lopen.
- Wiliertoerist
- Forum-lid
Je woont een beetje te ver weggene schreef: Bij mij mag je 1 komen afhalen zonder te betalen.
Is prima zo, maar op de cassette hoef je geen olie te druppelen.Martin78 schreef:Ik ben een leek dus vergeef me (of corrigeer) als ik het altijd fout deed.
-
- Forum-lid
gene schreef:Bij mij mag je 1 komen afhalen zonder te betalen.Wiliertoerist schreef:Vandaag tussen 10:00 -12:00 uur als Koningsknaller bij Futurum: Boeshield T-9 2 halen, 1 betalen.
Is dat spul niet goed dan?
Ik vind het ook niet geweldig. Ook hier gratis een half flesje af te halen.
"Smurrie" is een woord dat ik eerder associeer met Squirt Lube.
- monsieurpinot
- Forum-lid HC
ik ben er ook mee gestopt, over naar de morgan blue nu.