Het Prodigiosa project
Ik heb nog een nieuwe 3ttt quill liggen in de juiste lengte.hrohaan schreef:Mooi hoor dat contrast. Vind de vorige generatie stuurpen ook mooier. Misschien daar naar op zoek gaan?
Heb ik ook op de Gios Torino Prodigiosa zitten.
1500 Euro (gelimiteerd 25 stuks)jansen2.0 schreef:GG wat kost zo'n oranje, ofwel waar kan ik rekening mee houden? (Pb is ook goed).
@Gastheerg wat is het nut van de verstelbare achter pad ? als de ketting op lengte is hoeft het wiel niet meer naar achteren toch ? .
Het staat wel mooi bij het frame.
Cannondale Supersix evo hm Sram red Etap Blauw
Cannondale Supersix evo hm Sram red Etap Grijs
Zie uitleg een aantal post terug.Jac schreef:@Gastheerg wat is het nut van de verstelbare achter pad ? als de ketting op lengte is hoeft het wiel niet meer naar achteren toch ? .
Gevonden op pag 15 , ik had er overheen gelezen denk ik .Gastheerg schreef:Zie uitleg een aantal post terug.Jac schreef:@Gastheerg wat is het nut van de verstelbare achter pad ? als de ketting op lengte is hoeft het wiel niet meer naar achteren toch ? .
Als de fiets op de grond staat ziet het van een normaal geszichtspunt wel iets slanker uit maar ik wacht nog even met kabel monteren....................
-
- Forum-lid HC
En toch moet dat zadel zwart! Voor de rest een mooi plaatje.
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!
- daniel1975
- Forum-lid HC
Niet te lang wachten, dan kan ie toch morgen mee naar Drenthe
Less is bore
Helaas zullen we hem daar nog niet zien . De blauwe Gios is ook mooi!daniel1975 schreef:Niet te lang wachten, dan kan ie toch morgen mee naar Drenthe
- thestudent
- Forum-lid HC
Hoe verdomde lang kan je erover doen om een fiets in elkaar te zetten. Je zou zeggen dat je met een goed dagje gesleutel wel klaar bent. GG bewijst zijn status weer: Heel erg lang. Mijn flesje wijn is leeg nu. Dus we zullen maar een nieuwe aanbreken. Succes met keuzes maken GG, maar laat ons niet te lang wachten alsjeblieft
Whenever Bicycles are broken or Menaced by international communism; Bicycle Repair Man is Ready!
-
- Forum-lid
Gg doet het op zn Italiaans! Ziet er echt prachtig uit.
Maak joe woar
Ik heb als snabbel zeker 100 fietsen gebouwd. Een moderne fiets zet ik inclusief inkorte van de vork in 3 uur in elkaar en is alles keurig afgesteld. Maar dan is na drie uur ook de fun voorbijthestudent schreef:Hoe verdomde lang kan je erover doen om een fiets in elkaar te zetten.
Overigens ga ik NU door met wit zadel/stuurlint maar ik ga hem ook een keer met zwart zadel/stuurlint afmonteren.
Ook zet ik er denk ik nog een keer een quill op maar nu ga ik het afmaken op de koers waarop ik nu zit. Maar morgen idd gewoon op een blauwe