Olympische spelen 2016
En ik ben er sterk van overtuigd dat Borghini de kaart speelde van Emma want naar ik begrepen heb rijden ze voor dezelfde ploeg.Het is voor mij dan ook de eerste keer dan ik een Italiaanse zie werken voor een niet Itamiaanse.Eigenlijk had ik ook graag Emma zien winnen want ze is mijn favoriete renster (underdog hé) en ook al 32 en overal mee de koers maken en steeds weer voor een ereplaats (zoals Van Avermaet een tijdje terug). En Anna is nog jong en zal nog veel winnen.<proficiat Anna, spijtig voor Emma.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Borghini speelde niet de kaart Emma, want ze reed achter een ploeggenoot in winnende positie aan..... Die reed echt voor zichzelf. En daar is in dit geval niks mis mee.
En ik snap die voorkeur voor Emma wel
En ik snap die voorkeur voor Emma wel
Less is bore
- daniel1975
- Forum-lid HC
Van Gelder op het vliegtuig gezet ivm alcoholgebruik.....
Less is bore
- monsieurpinot
- Forum-lid HC
Ja dat idee krijg ik ook, zou toch ook kunnen dat je 's nachts de slaap niet kunt vatten en een wandelingetje (buiten het olympisch dorp) gaat maken? Iemand moet gezien hebben dat ie zich 'misdragen' heeft.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Waarschijnlijk half dronken terug gekomen?
Less is bore
- AmstelGoldRaas
- Forum-lid
Ergens vind ik het enigszins paternalistisch om sporters te verbieden om bijv. alcohol te drinken. En om 'm dan maar direct weg te sturen, gaat wel erg ver. Het is toch geen middelbare school-kamp.
Laat sporters zelf beslissen hoe ze zich voorbereiden. Als een paar biertjes daarbij helpen, prima toch.
Laat sporters zelf beslissen hoe ze zich voorbereiden. Als een paar biertjes daarbij helpen, prima toch.
Alcohol drinken is niet verboden voor Nederlandse Olympische sporters. Er moet dus meer aan de hand geweest zijn.
- amclassic-fan
- Forum-lid HC